立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11293
cbeyond 發表於 18-8-12 07:25 我一向唔太食月餅, 1年1/4個, 呢間真係一個人都食到幾個月餅
Onlok 發表於 18-8-12 07:01 十年前唔知,又未出流心月餅,不過我上年都有講美心宣傳技能做得好!!!捉到大家心理。 普通月餅,我覺得美 ...
積分: 13041
water-lily 發表於 18-8-11 17:20 反而最想知流心奶黃月餅好食D,定流心奶黃包好食D
男爵府
積分: 8728
瑪瑙宮
積分: 138566
~緣~ 發表於 18-8-11 20:10 仁利柴? 未聽過
翡翠宮
積分: 76420
~緣~ 發表於 18-8-11 20:08 本帖最後由 ~緣~ 於 18-8-11 20:09 編輯 真系 係咪品牌效應呢 十年前返大陸見到有啲 ...
biancaho7 發表於 18-8-12 00:25 嘩。。。夜媽媽食月餅 真係唔怕肥喎 我都打算買返盒試吓
珍珠宮
積分: 47850
~緣~ 發表於 18-8-12 00:20 啱啱食完係冇流心嘅, 不過裏面都係一啲好傑嘅液體只不過唔流出嚟, 味道係ok不過奶黃月餅香啲好食過佢 ...
biancaho7 發表於 18-8-11 22:33 等妳試食報告
~緣~ 發表於 18-8-11 22:32 係紫薯味但係我未食
biancaho7 發表於 18-8-11 22:31 紫色係咩味? 好唔好食呀紫色?
~緣~ 發表於 18-8-11 22:29 我樓下有大X樂
biancaho7 發表於 18-8-11 22:22 咁快有得買喇? 幾銀呀?
~緣~ 發表於 18-8-11 22:17 頭先忍唔住,去大家樂買咗
biancaho7 發表於 18-8-11 19:23 我覺得係幾好食 買唔到試吓大家樂 上年買過都ok架
琥珀宮
積分: 152982
侯爵府
積分: 22100
積分: 7868
~緣~ 發表於 18-8-11 16:24 次次我都買唔到,想問食過嘅jm係咪真係咁好食 又或者有冇邊隻流沙月餅你哋覺得好食, 可以介紹畀我, 今年 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy