自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11293


1#
發表於 18-8-11 16:24 |只看該作者
次次我都買唔到,想問食過嘅jm係咪真係咁好食 又或者有冇邊隻流沙月餅你哋覺得好食, 可以介紹畀我, 今年想買番一兩盒自食


子爵府

積分: 11293


58#
發表於 18-8-12 15:14 |只看該作者
cbeyond 發表於 18-8-12 07:25
我一向唔太食月餅, 1年1/4個, 呢間真係一個人都食到幾個月餅

畀你引到我心思思去睇下,原來佢係一間好傳統嘅餅家


子爵府

積分: 11293


57#
發表於 18-8-12 15:12 |只看該作者
Onlok 發表於 18-8-12 07:01
十年前唔知,又未出流心月餅,不過我上年都有講美心宣傳技能做得好!!!捉到大家心理。
普通月餅,我覺得美 ...

年紀大咗唔好話月餅而家食嘢、食飯都食少咗 , 一碗飯都食唔到就覺得飽,食唔到太多油利嘢


子爵府

積分: 13041


56#
發表於 18-8-12 12:28 |只看該作者
water-lily 發表於 18-8-11 17:20
反而最想知流心奶黃月餅好食D,定流心奶黃包好食D

奶黄包好食N倍,
新鮮熱烘烘又平。
我覺得奶黄月餅好食過流心。
去年我记得有jm換吾到双王蓮蓉
反而流心大把貨冇人換。


男爵府

積分: 8728


55#
發表於 18-8-12 09:00 |只看該作者

回覆樓主

前年第一次同事請左半個我食覺得好好食
上年買到一盒,可能小食多資味啦!反而覺得無咁好食,食淨左,今年托同事朋友都有買一盒比自己


瑪瑙宮

積分: 138566

馬年勳章


54#
發表於 18-8-12 07:25 |只看該作者
~緣~ 發表於 18-8-11 20:10
仁利柴? 未聽過

我一向唔太食月餅, 1年1/4個, 呢間真係一個人都食到幾個月餅


翡翠宮

積分: 76420

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


53#
發表於 18-8-12 07:01 |只看該作者
~緣~ 發表於 18-8-11 20:08
本帖最後由 ~緣~ 於 18-8-11 20:09 編輯

真系 係咪品牌效應呢 十年前返大陸見到有啲 ...

十年前唔知,又未出流心月餅,不過我上年都有講美心宣傳技能做得好!!!捉到大家心理。
普通月餅,我覺得美心無咁甜,好食啲。不過隨著年紀增長,我而家淺嘗就算了。


子爵府

積分: 11293


52#
發表於 18-8-12 00:26 |只看該作者
biancaho7 發表於 18-8-12 00:25
嘩。。。夜媽媽食月餅
真係唔怕肥喎
我都打算買返盒試吓

食咗先算


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 18-8-12 00:25 |只看該作者
~緣~ 發表於 18-8-12 00:20
啱啱食完係冇流心嘅, 不過裏面都係一啲好傑嘅液體只不過唔流出嚟, 味道係ok不過奶黃月餅香啲好食過佢

...

嘩。。。夜媽媽食月餅
真係唔怕肥喎
我都打算買返盒試吓


子爵府

積分: 11293


50#
發表於 18-8-12 00:20 |只看該作者
biancaho7 發表於 18-8-11 22:33
等妳試食報告

啱啱食完係冇流心嘅, 不過裏面都係一啲好傑嘅液體只不過唔流出嚟, 味道係ok不過奶黃月餅香啲好食過佢
1534004322074.JPEG


子爵府

積分: 11293


49#
發表於 18-8-11 22:38 |只看該作者
biancaho7 發表於 18-8-11 22:33
等妳試食報告

ok


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


48#
發表於 18-8-11 22:33 |只看該作者
~緣~ 發表於 18-8-11 22:32
係紫薯味但係我未食

等妳試食報告


子爵府

積分: 11293


47#
發表於 18-8-11 22:32 |只看該作者
biancaho7 發表於 18-8-11 22:31
紫色係咩味?
好唔好食呀紫色?

係紫薯味但係我未食
1533997945143.JPEG


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 18-8-11 22:31 |只看該作者
~緣~ 發表於 18-8-11 22:29
我樓下有大X樂

紫色係咩味?
好唔好食呀紫色?


子爵府

積分: 11293


45#
發表於 18-8-11 22:29 |只看該作者
biancaho7 發表於 18-8-11 22:22
咁快有得買喇?
幾銀呀?

我樓下有大X樂
Screenshot_20180811-222836_Chrome.JPEG


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 18-8-11 22:22 |只看該作者
~緣~ 發表於 18-8-11 22:17
頭先忍唔住,去大家樂買咗

咁快有得買喇?
幾銀呀?


子爵府

積分: 11293


43#
發表於 18-8-11 22:17 |只看該作者
biancaho7 發表於 18-8-11 19:23
我覺得係幾好食
買唔到試吓大家樂
上年買過都ok架

頭先忍唔住,去大家樂買咗
1533997027310.JPEG


琥珀宮

積分: 152982


42#
發表於 18-8-11 21:59 |只看該作者

回覆樓主:



侯爵府

積分: 22100

馬年勳章


41#
發表於 18-8-11 21:55 |只看該作者

回覆樓主

你如果想試既,中秋後大把有得食,使鬼同人搶咁傻咩


男爵府

積分: 7868


40#
發表於 18-8-11 21:53 |只看該作者
~緣~ 發表於 18-8-11 16:24
次次我都買唔到,想問食過嘅jm係咪真係咁好食 又或者有冇邊隻流沙月餅你哋覺得好食, 可以介紹畀我, 今年 ...

用獅子錢莊信用咭積分換~$200
兩個星期就收到月餅券

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo