懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5436


1#
發表於 09-4-5 16:00 |只看該作者
如上...
如有...是俾人乾洗定自己洗?
自己洗的話,床圍洗唔洗?
可否分享吓...tks!


子爵府

積分: 10183


21#
發表於 09-4-7 15:11 |只看該作者
生BB前兩三個星期, 趁有太陽個兩三日, 用機洗晒所有野一次(BB床套, BB衫, 毛巾, "沙"巾 etc).
乾左之後, 生BB前一個星期, 有太陽時再用手洗 (BB洗衣液+柔順劑)... 太陽晒乾!!!

其他BB物品, 都係係生前一個星期洗/抺兩次!!


大宅

積分: 4868


20#
發表於 09-4-7 13:56 |只看該作者
想請問大家洗呢 d bb 用品時, 是否用普通清潔劑還是 bb 專用的清潔劑??


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


19#
發表於 09-4-7 10:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 154


18#
發表於 09-4-7 09:40 |只看該作者
咁請問各位張被仔點洗?


大宅

積分: 1346


17#
發表於 09-4-7 09:24 |只看該作者
一個星期一次...機洗
Are you living your dream?


男爵府

積分: 7298


16#
發表於 09-4-7 02:22 |只看該作者
我姐姐全部用手洗, 一星期洗一次


洋房

積分: 65


15#
發表於 09-4-7 00:34 |只看該作者
全部都係機洗,
so far 所有野都冇縮水或變型, 我連BB羊毛底衫都係入網矮放入機洗.
床上用品未洗, 正準備開機,
請教各位mami 床圍要入袋洗嗎?
會否變型/縮水?


子爵府

積分: 11300


14#
發表於 09-4-7 00:05 |只看該作者
我會同其他bb 衫一起用機洗o家


男爵府

積分: 5436


13#
發表於 09-4-6 23:42 |只看該作者
原帖由 hellomiffy 於 09-4-6 22:57 發表

所有bb嘢我都洗衣机+乾衣机


咁請問有冇縮水縮得好過份?


水晶宮

積分: 68008


12#
發表於 09-4-6 23:30 |只看該作者
洗好啲喎,除咗怕dirty外,亦怕有顏料殘餘。


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 09-4-6 22:57 |只看該作者
原帖由 thundersml 於 09-4-6 22:54 發表
謝謝各位...咁床圍可否用乾衣機?

所有bb嘢我都洗衣机+乾衣机


男爵府

積分: 5436


10#
發表於 09-4-6 22:54 |只看該作者
謝謝各位...咁床圍可否用乾衣機?


大宅

積分: 3344

好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 09-4-5 20:00 |只看該作者
一定要洗架....全部用洗衣機洗....床圍大件就自己開一機洗


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


8#
發表於 09-4-5 19:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1658


7#
發表於 09-4-5 18:34 |只看該作者
床圍個sales話用個袋袋住洗, 今日先洗完, 用幾個衣架夾住掠乾


別墅

積分: 757


6#
發表於 09-4-5 17:53 |只看該作者
我都係全部BB野都會用洗衣機洗過先...


洋房

積分: 95


5#
發表於 09-4-5 17:50 |只看該作者
我淨係洗左床笠, 被笠, 枕頭套0個D... 總之掉得落洗衣機既都掉落去洗~
個床圍就無洗喇, 太大件又四四方方, 好似好難洗咁


大宅

積分: 2036


4#
發表於 09-4-5 17:21 |只看該作者
原帖由 zipzip23 於 09-4-5 16:25 發表
全部我都會洗, 用洗衣機洗~~
自己以前做garment, 知道呢d製成品都係幾污糟...所以平時買d衫褲全部都會洗過先著~~

我都係全放入洗衣機洗呀~BB既野~一定要洗干淨~


子爵府

積分: 10278


3#
發表於 09-4-5 16:25 |只看該作者
全部我都會洗, 用洗衣機洗~~
自己以前做garment, 知道呢d製成品都係幾污糟...所以平時買d衫褲全部都會洗過先著~~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo