影視娛樂

跳至

首頁
12345...18

尾頁
   4


男爵府

積分: 7324


1#
發表於 18-9-6 13:12 |只看該作者
有冇jm睇?好睇呀


大宅

積分: 4016


350#
發表於 18-12-24 19:35 |只看該作者
唔係崔振赫,我都未必會睇。
佢裝西裝好鬼型。


子爵府

積分: 14110


349#
發表於 18-11-19 07:52 |只看該作者
bb2 發表於 18-11-18 23:21
急诊男女,隧道都good 不過就黎有新戲啦

好哇好哇,又有得煲


翡翠宮

積分: 91052

2025勳章蛇年勳章


348#
發表於 18-11-18 23:21 |只看該作者
anyuser18 發表於 18-11-18 21:58
啱啱煲完
點解男一咁型爆鏡
紅色綠色西裝都著得咁好睇

急诊男女,隧道都good 不過就黎有新戲啦


子爵府

積分: 14110


347#
發表於 18-11-18 21:58 |只看該作者

回覆樓主:

啱啱煲完
點解男一咁型爆鏡
紅色綠色西裝都著得咁好睇
女主睇睇下順眼咗,似趙薇喎
最正係好多甜爆位
睇男主都夠哂啦!
之前只睇過男主做繼承者咋!要搵返佢啲劇嚟煲先


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


346#
發表於 18-11-14 20:54 |只看該作者
bb2 發表於 18-11-14 17:23
本帖最後由 bb2 於 18-11-14 17:49 編輯

睇下振赫幾型 一定頂住頂住 :waha ...

今次著背心型過著西裝

點評

bb2    發表於 18-11-14 22:51


翡翠宮

積分: 91052

2025勳章蛇年勳章


345#
發表於 18-11-14 17:23 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-11-14 17:17
都唔知咩導演黎,老套成咁真係難為了振赫

皇后的品格你決定頂張娜拉?

本帖最後由 bb2 於 18-11-14 17:49 編輯

睇下振赫幾型 一定頂住頂住
1542188963089_sign.JPEG
1542188963102_sign.JPEG
1542188963111.JPEG
1542188963201.JPEG


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


344#
發表於 18-11-14 17:19 |只看該作者
natnat_tsang 發表於 18-11-14 14:49
無錯... 睇男一女一鍚,真係辛苦振赫..... 彎晒腰...就晒位先鍚到..... 個女一有少少糖妹影子...不過, 呢套 ...

下半部真係見佢地sweet得好過份


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


343#
發表於 18-11-14 17:17 |只看該作者
bb2 發表於 18-11-14 14:28
老套當時興 振赫超長腿著西裝真係好型 好快又可以見到振赫,皇后的品格 :exci ...

都唔知咩導演黎,老套成咁真係難為了振赫

皇后的品格你決定頂張娜拉?


侯爵府

積分: 21965


342#
發表於 18-11-14 14:49 |只看該作者
mami42 發表於 18-11-14 01:23
原來仲有尊稱添!真係失敬!
但我真係接受唔到,個女一直情向住個天錫上去,真係好攪笑!
如果換個高d女一 ...

無錯... 睇男一女一鍚,真係辛苦振赫..... 彎晒腰...就晒位先鍚到..... 個女一有少少糖妹影子...不過, 呢套劇情就真係老套架啦...不過, 拍得振赫真係巧靚仔, 佢著套套西裝都型到個點.... 如果換個高D 嘅女一, 我都覺得會好睇D...


翡翠宮

積分: 91052

2025勳章蛇年勳章


341#
發表於 18-11-14 14:28 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-11-14 13:01
我終於都睇曬馬成了,冇乜要求之下睇第9集之後都覺得OK嘅,見到振赫著住黑色西裝又高大真係暈左: ...

老套當時興 振赫超長腿著西裝真係好型 好快又可以見到振赫,皇后的品格


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


340#
發表於 18-11-14 13:01 |只看該作者
bb2 發表於 18-10-28 23:10
我無咁既智慧頂傲慢 我都係鍾意d唔駛用腦既劇

我終於都睇曬馬成了,冇乜要求之下睇第9集之後都覺得OK嘅,見到振赫著住黑色西裝又高大真係暈左

去到大結局果集終於明白點解大家話老套的原因


男爵府

積分: 7005


339#
發表於 18-11-14 01:23 |只看該作者
bb2 發表於 18-10-18 16:36
其實女一都有160,只是男一186,真係好鬼高 韓國叫呢個做最萌身高差CP
...

原來仲有尊稱添!真係失敬!
但我真係接受唔到,個女一直情向住個天錫上去,真係好攪笑!
如果換個高d女一,呢套劇應該好睇好多


珍珠宮

積分: 39605

環保接龍勳章


338#
發表於 18-11-6 12:02 |只看該作者
bigbighei 發表於 18-11-6 11:19
成套最差係個尾. 都唔知點解哩排啲劇,好多套個尾都令人失望(emoji)
...

agree. 未開始睇, 可以慳返

教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!


珍珠宮

積分: 39976

馬年勳章


337#
發表於 18-11-6 11:19 |只看該作者
gracelam 發表於 18-10-29 14:45
me 2. 終於睇晒, 開左個頭, 真係捱住咁睇埋落去!!

個姑媽咩事都冇真係揾戲來做!

成套最差係個尾. 都唔知點解哩排啲劇,好多套個尾都令人失望(emoji)
地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


伯爵府

積分: 17808

魅力王子 好媽媽勳章 畀面勳章


336#
發表於 18-10-29 19:34 |只看該作者
大結局差到吖!



珍珠宮

積分: 39605

環保接龍勳章


335#
發表於 18-10-29 14:45 |只看該作者
Cathleen 發表於 18-10-26 18:21
终於全戲终……唔係要睇振赫,我一早跳左船,套戲真係好悶

me 2. 終於睇晒, 開左個頭, 真係捱住咁睇埋落去!!

個姑媽咩事都冇真係揾戲來做!

教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!


翡翠宮

積分: 91052

2025勳章蛇年勳章


334#
發表於 18-10-28 23:10 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-10-28 23:05
我真係以為你撐曬傲慢架,因為傾下傾下原來好多jm都有撐曬架你叻叻呀,頂呢套易過頂傲慢好多:joyou ...

我無咁既智慧頂傲慢 我都係鍾意d唔駛用腦既劇


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


333#
發表於 18-10-28 23:05 |只看該作者
bb2 發表於 18-10-28 22:59
今次好忠誠 你唔記得傲慢我跳左咩 呢套又唔係真係好差,可能我接受左女 ...

我真係以為你撐曬傲慢架,因為傾下傾下原來好多jm都有撐曬架你叻叻呀,頂呢套易過頂傲慢好多振赫未拍過浪漫愛情劇嘅,點都要捧場嘅


翡翠宮

積分: 91052

2025勳章蛇年勳章


332#
發表於 18-10-28 22:59 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-10-28 22:39
你真係對振赫一往情深喎我睇完第8集就停左喺度,我會努力喺適當時候踩行turbo的
...

今次好忠誠 你唔記得傲慢我跳左咩 呢套又唔係真係好差,可能我接受左女一,可以投入d

首頁
12345...18

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo