自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   8


複式洋房

積分: 224


1#
發表於 18-9-11 12:09 |只看該作者
垃圾鞋 KingHealth 上學鞋, 著不到2個月就穿底

我5月係 千色店買 , 都要 成三百幾元一對鞋, 須然唔算貴, 但一D 都唔平, 我5月買, 經過2個月暑假, 9月開學返左幾曰學,就發現鞋底已穿, 事問我地未試過著一對鞋會咁易爛 , 你可以話係未你小朋友著成咁, 之前我小朋友都係同一牌子鞋, 著左4年, 都未試過咁情況, 著半年都不爛, 只係腳大左要換. 這個牌子 KingHealth 太不好了, 質料太差, 我打這篇文只係同大家分享心得, 希望大家注意下

垃圾鞋 KingHealth 上學鞋, 質料太差
垃圾鞋 KingHealth 上學鞋, 質料太差
垃圾鞋 KingHealth 上學鞋, 質料太差
垃圾鞋 KingHealth 上學鞋, 質料太差


大宅

積分: 3402


106#
發表於 19-10-15 00:53 |只看該作者
見到呢個post .. 即檢查屋企果對,無出現甩皮,不過多打摺紋,暫時都仲可以。

我都係買左好多年KH,但上年那對著左幾個月就開始甩少少皮,好彩仲頂到學期完。今年見有對輕身的,所以又買返KH


大宅

積分: 2854


105#
發表於 19-10-14 22:45 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 eddng 於 19-10-14 22:46 編輯

噢,我正想同仔買king health,
原來都甘差?

我仔對frog著左8日
9月頭已經甘樣
好離譜
1571064379962_sign.JPEG
1571064379966_sign.JPEG


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


104#
發表於 19-10-14 21:46 |只看該作者
vanvan1999 發表於 19-10-14 19:46
阿囡d 白波鞋由PN到小三都係著kinghealth,又完全冇事,黑皮鞋著左一年都冇問題。反而著buster皮鞋著穿底。
...

我都買過一次buster皮鞋著穿底,kinghealth都未試過


禁止訪問

積分: 132


103#
發表於 19-10-14 21:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10301


102#
發表於 19-10-14 21:35 |只看該作者
我都買過King Health 俾個仔, 大概個零月貨仔,就要扔,鞋底爛咗,好鬼渣。


珍珠宮

積分: 30854


101#
發表於 19-10-14 21:20 |只看該作者
vanvan1999 發表於 19-10-14 19:46
阿囡d 白波鞋由PN到小三都係著kinghealth,又完全冇事,黑皮鞋著左一年都冇問題。反而著buster皮鞋著穿底。
...

我正正因爲我小朋友著開哩個牌子,几年都無事,諗住自己都試下,


侯爵府

積分: 24354


100#
發表於 19-10-14 20:50 |只看該作者
囡KING HEALTH, FROG, BUSTER, DR KONG都著過, 得DR KONG可以到一年有多, 其餘都只著到半年就爛.


大宅

積分: 3390


99#
發表於 19-10-14 19:46 |只看該作者

回覆樓主:

阿囡d 白波鞋由PN到小三都係著kinghealth,又完全冇事,黑皮鞋著左一年都冇問題。反而著buster皮鞋著穿底。


珍珠宮

積分: 30854


98#
發表於 19-10-14 19:25 |只看該作者
十分鐘 發表於 19-10-14 19:18
唉,到我瀨嘢,一日,全底甩膠,我幾驚比同事見到,今日行路要輕輕慢慢一小步一小步,我做寫字樓,坐工作 ...

我著一日za,今早仲因為新鞋好舒服又有錚,行到搖曳生姿,到中午就feel到鞋頭開口笑,自卑到唔太敢郁
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


珍珠宮

積分: 30854


97#
發表於 19-10-14 19:18 |只看該作者
BBape 發表於 18-11-22 19:34
其實你唔信我也不緊要,你睇反d 留言,唔係只係我一個人會係咁㗎,好多人都中伏
...

唉,到我瀨嘢,一日,全底甩膠,我幾驚比同事見到,今日行路要輕輕慢慢一小步一小步,我做寫字樓,坐工作,有地氈㗎。太傷心了


複式洋房

積分: 224


96#
發表於 18-11-22 19:34 |只看該作者
bananaGi 發表於 18-11-20 22:53
你自己都話著過4年!今之明顯係買左倉底貨!!係咪大特價買?

無啦啦5月買正價鞋9月著?

其實你唔信我也不緊要,你睇反d 留言,唔係只係我一個人會係咁㗎,好多人都中伏


複式洋房

積分: 224


95#
發表於 18-11-22 19:25 |只看該作者
bananaGi 發表於 18-11-20 22:53
你自己都話著過4年!今之明顯係買左倉底貨!!係咪大特價買?

無啦啦5月買正價鞋9月著?

咁啱小朋友話對鞋唔啱著,咁都要買對新俾小朋友啦。
正價買,千色店
打左去Kinghealth 公司,投訴完,個職員只係講句,多謝你意見


複式洋房

積分: 224


94#
發表於 18-11-22 19:17 |只看該作者
topyy 發表於 18-11-21 00:26
請問邊度買?專門店?通常咩價位?

你講對 Kinghealth, 我係千色店 買


複式洋房

積分: 224


93#
發表於 18-11-22 19:15 |只看該作者
topyy 發表於 18-11-21 00:30
好睇小朋友好唔好動,係咪校隊,會唔會成日跑黎跑去,buster, KH, frog兩三個月已穿底,adadis半年,nike都 ...

唔關事,由K1 開始已經買 Clarks ,每次換都係因為唔啱著,隻腳大左,面皮及底,都好好㗎,因為咁嘅關係太大對比了,所以開 E 個 Post,大家交流下


複式洋房

積分: 224


92#
發表於 18-11-22 19:10 |只看該作者
Stella.b 發表於 18-11-21 00:46
Geox啦,貴買平著啲皮唔花㗎,真係1對頂幾對king x同Dr x
又唔係貴好多

我買左 ecco 鞋


男爵府

積分: 6168


91#
發表於 18-11-21 00:46 |只看該作者
Geox啦,貴買平著啲皮唔花㗎,真係1對頂幾對king x同Dr x
又唔係貴好多


男爵府

積分: 8098


90#
發表於 18-11-21 00:30 |只看該作者
好睇小朋友好唔好動,係咪校隊,會唔會成日跑黎跑去,buster, KH, frog兩三個月已穿底,adadis半年,nike都可頂到9-12個月。


男爵府

積分: 8098


89#
發表於 18-11-21 00:26 |只看該作者
eziznw 發表於 18-11-20 18:27
我只買timberland, hush puppies 呢啲牌子比小朋友著。唔係話唔乜,不過試過Dr kong, buster呢啲牌子質地 ...

請問邊度買?專門店?通常咩價位?


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


88#
發表於 18-11-20 23:36 |只看該作者

回覆樓主:

一樣,2對白波鞋著唔夠一個月已經有少少黃,著左2個月已經爛爛地,突登8月尾買點知都咁

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo