自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4735


1#
發表於 09-4-9 14:35 |只看該作者


伯爵府

積分: 15151

hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


36#
發表於 09-4-9 21:01 |只看該作者
原帖由 Ros 於 09-4-9 20:54 發表


愚孝是否應該?



就係唔應該. 所以 d 父母(尤其上一代)都覺得仔女不孝=佢地唔夠愚孝!


男爵府

積分: 7339


35#
發表於 09-4-9 20:54 |只看該作者
原帖由 KCKmom 於 09-4-9 20:49 發表
不孝 = 唔夠愚孝???


愚孝是否應該?


伯爵府

積分: 15151

hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


34#
發表於 09-4-9 20:49 |只看該作者
不孝 = 唔夠愚孝???


侯爵府

積分: 20039

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章


33#
發表於 09-4-9 19:50 |只看該作者
做足自已本份就得, 唔駛理咁多, 把尺不在你手, 量唔到。


伯爵府

積分: 15140


32#
發表於 09-4-9 19:46 |只看該作者
我老豆都好鍾意將我地同人比,例如讀書讀得多唔多,叻唔叻禁~


大宅

積分: 4839


31#
發表於 09-4-9 18:15 |只看該作者
如果只係識將自己 gei 仔女同人地 gei 仔女比較, 唔會將自己同其他父母比, 咁我估 d 仔女好大機會'被判'不孝啦. 人比人, 比死人!

[ 本帖最後由 nanalam 於 09-4-9 18:18 編輯 ]


男爵府

積分: 7723


30#
發表於 09-4-9 17:50 |只看該作者
好一句問心無愧,我都係經常用呢一句安慰自己同老公﹗
我哋兩公婆一齊照顧咗我阿媽十幾年(兩個阿哥完全無幫過我哋分擔過),我唔敢講話我哋好孝順,但起碼會盡我哋所能盡我哋本份。去玩去食一定有佢份,佢想去邊,就算駕車路線幾迂迴都永無托手踭,因為同住就係一家人嘛﹗
最後發覺原來十幾年來佢都唔領情,總認為我哋欠佢太多,還一世都還唔完﹗
係我阿媽眼中,我哋係極不孝架,但我唔會覺得太歉疚,就係靠呢句咋~~問心無愧


大宅

積分: 4735


29#
發表於 09-4-9 16:33 |只看該作者
原帖由 3kids媽咪 於 09-4-9 16:23 發表
我唔知點為不孝,個個父母標準唔同,因我媽咪半年在加拿大,我一兩星期就會打一電話給她,但我d哥及弟好少打; 她回港我就比錢給她買野食,o甘呢個只係心意,我媽唔介意比多或比少; 我成日會買衫給她(有時50元/件)但她都很 ...


你做得好好


男爵府

積分: 7228


28#
發表於 09-4-9 16:31 |只看該作者
阿梅做咁多o野梅媽都唔滿意, 但佢o個仔做mud都話o岩....

講到呢度妳都係唔好咁上心, 豈能盡如人意, 但求無愧於心....長命D!


珍珠宮

積分: 46398


27#
發表於 09-4-9 16:26 |只看該作者
至緊要問心無愧
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


大宅

積分: 1599


26#
發表於 09-4-9 16:23 |只看該作者
我唔知點為不孝,個個父母標準唔同,因我媽咪半年在加拿大,我一兩星期就會打一電話給她,但我d哥及弟好少打; 她回港我就比錢給她買野食,o甘呢個只係心意,我媽唔介意比多或比少; 我成日會買衫給她(有時50元/件)但她都很開心時時著住; 我媽唔舒服,我爸只會即時打電話比我叫我帶她去睇醫生
(總知他們幾時須要我,我盡量會即時幫他們; 我能力做到,給他們多點錢,抽點時間和他們飲茶)


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


25#
發表於 09-4-9 16:19 |只看該作者
好多時係行為上我先覺得係不孝囉!
比如仔女對父母爆粗啦、
父母問多句關心吓比仔女噴到一面屁....


禁止訪問

積分: 73927


24#
發表於 09-4-9 16:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1231


23#
發表於 09-4-9 16:05 |只看該作者
孝字 ~ 是父母比既
如果父母唔去計較子女要回報比返佢地既
呢d仔女 ~ 咁咪叫孝

相反樣樣計較子女要呢樣個樣
咁個子女 ~ 點孝都是不孝

所以我而家要同自己講 記住唔好同阿囡計
歡迎參觀我的個人網頁


子爵府

積分: 10672

環保接龍勳章


22#
發表於 09-4-9 16:04 |只看該作者
原帖由 wanabe 於 09-4-9 15:58 發表
佢地(你父母)話你不孝就係不孝, 就算你對佢地有幾好都好....唔需要原因


AGREE


大宅

積分: 3817


21#
發表於 09-4-9 15:58 |只看該作者
原帖由 揚莉煒媽咪 於 09-4-9 15:02 發表
最慘有D父母係搵人地仔女來比較


細個時每次我媽話我不孝時都好鍾意攞我同人地比較


男爵府

積分: 5744

畀面勳章


20#
發表於 09-4-9 15:58 |只看該作者
佢地(你父母)話你不孝就係不孝, 就算你對佢地有幾好都好....唔需要原因


水晶宮

積分: 60261

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 09-4-9 15:55 |只看該作者
原帖由 塵大聞 於 09-4-9 15:40 發表
比來比去, 都係為個"錢"字囉, 無錢比, 比得少, 視為不孝
1000 X agreed……


男爵府

積分: 9935


18#
發表於 09-4-9 15:50 |只看該作者
原帖由 塵大聞 於 09-4-9 15:40 發表
比來比去, 都係為個"錢"字囉, 無錢比, 比得少, 視為不孝
講得好到....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo