自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   10


別墅

積分: 892


1#
發表於 18-10-2 14:16 |只看該作者
想向jm 請教下

我三十幾,後悔廿幾歲時無讀返個master
怕遲d中年危機難轉工
心儀三大的business Master

如果我辭職一年,一方面同個仔(獨子15分)考直資私小
另一方面,讀full time Master
能有足夠時間心機應付Master 考試嗎?

我怕小學interview撞master 考試時間,或令我唔夠時間温習

利申:兩樣,我一定首選小學interview,機會只得一次,但只怕浪費master學費

請指教,謝謝


禁止訪問

積分: 194


126#
發表於 19-1-25 23:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2228


125#
發表於 19-1-25 22:48 |只看該作者
其實樓主你仔而加讀緊K2,即而加已經要準備緊考小一,因為大部分小一面試都係K3頭的(好似係10月至1月),考cert. Eg- Cambridge starters 嗰D,K2尾就要考曬,因為報小一時先可以連報名表格一齊交。

同埋你報master,而加都2月喇喎,你check清楚曬你未過application deadline?

仲有你話而加份工成日ot,根本沒時間陪小朋友,所以你唔辭職就唔會兼顧到小朋友既學業。你而加想讀埋個master,因為你想好似沒咁浪費左一年吧?!



珍珠宮

積分: 44432


124#
發表於 19-1-25 21:41 |只看該作者
睇你想讀什麼master
最近都睇過幾個EMBA program,啲課程都幾忙,有一個仲要每6個星期飛2週去其他location上課,加學費一起要120-140萬。壓力會唔細,非常多project,時間分配要好。

我以前讀full-time master時因為要double load,所以真係忙都癲,嗰年差不多一個星期只可以睡20小時。所以我個人唔敢講能否同時照顧小朋友,我自己時間安排唔係最強,所以選擇一個時間只做好一件事。


子爵府

積分: 13767


123#
發表於 19-1-25 19:09 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 14:16
想向jm 請教下

我三十幾,後悔廿幾歲時無讀返個master

其實唔做一年野,多一個master,係咪真係會增加你競爭力? 唔知你邊行?其實而家老闆都好睇實際工作經驗。


大宅

積分: 1646


122#
發表於 19-1-25 18:47 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-3 14:21
多謝呀
無工人,得家長和鐘點,平時佢哋照顧開

最後決定點?有辭職嗎?


別墅

積分: 892


121#
發表於 18-10-3 14:21 |只看該作者
Choby 發表於 18-10-3 14:15
支持你的計劃,人生還有很多年工作的。但要有好好的安排,例如,有沒有工人?因為全職master也是非常忙碌 ...

多謝呀
無工人,得家長和鐘點,平時佢哋照顧開

我想問全職Master會否吃力得不能應付考小學?

我都怕同一年面對雙重挑戰


大宅

積分: 2416

好媽媽勳章


120#
發表於 18-10-3 14:15 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 14:16
想向jm 請教下

我三十幾,後悔廿幾歲時無讀返個master

支持你的計劃,人生還有很多年工作的。但要有好好的安排,例如,有沒有工人?因為全職master也是非常忙碌的!


別墅

積分: 892


119#
發表於 18-10-3 14:07 |只看該作者
兩個夠晒數 發表於 18-10-3 14:01
有定心理準備,之後你或會考慮繼續FTM陪讀書。
因為家長花在小朋友讀書的時間和心血只會愈來愈多。
...

唔會啦,投資落master目的想保住job security


大宅

積分: 4089

認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章


118#
發表於 18-10-3 14:01 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 14:16
想向jm 請教下

我三十幾,後悔廿幾歲時無讀返個master

有定心理準備,之後你或會考慮繼續FTM陪讀書。
因為家長花在小朋友讀書的時間和心血只會愈來愈多。


別墅

積分: 892


117#
發表於 18-10-3 13:57 |只看該作者
luckybaby2011 發表於 18-10-3 13:36
K12已經測考、你target 呢類學校、小一點應付呀

係ongoing assessment,再加上有考 cert 放portfolio
所以期中温書已經習已為常

但考小學真的大壓力

小一後見步行步,可以的話,會俾佢輕鬆少少


水晶宮

積分: 72641


116#
發表於 18-10-3 13:36 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-3 10:51
你好勁,多謝意見

但我仔K1&2已經經常測考,純功課温習測考可以應付,但考小學還有更多準備功夫

K12已經測考、你target 呢類學校、小一點應付呀


水晶宮

積分: 61761


115#
發表於 18-10-3 11:47 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-3 11:02
但有咩建議係career saver 呢?

我經驗足,欠Master,我估讀咗可以穩陣d

你嘅人脈、IT 知識、語言及溝通能力、應变力、掌握市場脈搏, 才係中年職埸的保命符


別墅

積分: 892


114#
發表於 18-10-3 11:02 |只看該作者
chillimom 發表於 18-10-3 10:45
講得非常logical!! 樓主好多「想當然」。master 係中年career saver? 都有D想當然。
...

但有咩建議係career saver 呢?

我經驗足,欠Master,我估讀咗可以穩陣d

如我下年唔讀,始終無Master,一直覺得有危機呀


別墅

積分: 892


113#
發表於 18-10-3 10:55 |只看該作者
starry_night 發表於 18-10-3 07:06
認同,小一跟功課、溫習先係戲肉

現在也經常測驗(評估)


別墅

積分: 892


112#
發表於 18-10-3 10:53 |只看該作者
starry_night 發表於 18-10-3 07:05
就算係full time master都好多時要夜晚上堂,同part-time個d一齊讀,一星期上4-5日weekdays 架
即係你夜晚6 ...

so true

我都驚夜晚or星期六上堂


別墅

積分: 892


111#
發表於 18-10-3 10:51 |只看該作者
brindlewin 發表於 18-10-3 07:04
本帖最後由 brindlewin 於 18-10-3 07:07 編輯

3) 我係工作多年才辭職去讀第一個Master,唔算轉行,係 ...

你好勁,多謝意見

但我仔K1&2已經經常測考,純功課温習測考可以應付,但考小學還有更多準備功夫

另外,我有小朋友,更無可能working Mom, part time Master + 跟小學功課

唔辭一年點完成Master? 咪做唔到抵消中年危機問題

我如果在考小學呢年唔去馬,往後跟小學功課更唔值得辭一年,又無時間進修,始終讀唔到Master...

好煩呀


男爵府

積分: 9525


110#
發表於 18-10-3 10:45 |只看該作者
brindlewin 發表於 18-10-3 06:34
er.....
首先,我唔係H R,但請人經驗唔少,亦係媽媽,幫仔揾學校,F T/P T讀master,都試過,我只係想講你 ...

講得非常logical!! 樓主好多「想當然」。master 係中年career saver? 都有D想當然。


男爵府

積分: 9525


109#
發表於 18-10-3 10:41 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 14:38
我諗有master可以抵消中年危機

邊行先?職場咁多年,唔覺得係咁。(當然睇行頭)


別墅

積分: 892


108#
發表於 18-10-3 10:39 |只看該作者
1998Ruby1998 發表於 18-10-3 04:26
有冇考慮 Part Time 讀,我中學老師係一邊讀 Part Time PhD 數學 8 年,一邊教書,一邊湊孫。

考直私未必 ...

我都擔心考唔到好小學仲激氣

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo