自由講場

跳至

首頁
12345...24

尾頁
   76


複式洋房

積分: 252


1#
發表於 18-10-2 21:59 |只看該作者
我遇上一個超冇醫德嘅名人御用婦產科醫生,之慘痛生仔經歷

呢位醫生好出名(林青霞、張柏芝、郭晶晶郭富城等人都係搵佢接生)


當日我陣痛見紅入醫院,大約兩個鐘左右,開咗兩三度,跟住姑娘入嚟同我講話醫生下午有嘢做,現在幫我打催生,我即時拒絕!當時醫生係遙控叫姑娘打,冇睇我當時情況。跟住醫生打電話俾我,同我講佢就下午有事要做(原來係學書法),叫我一係選擇打冇痛或催生針,佢就可以幫我接生,否則佢就要搵註院醫生幫我。然後我同佢講我兩樣都唔㨂!我要自然地生個BB,同姑娘講搵註院醫生!點知隔咗一個鐘左右,尼位梁X德醫生怒氣匆匆走入嚟產房「叫我名XXX,我為你推曬D Booking,我依家要加你錢!講左三次」試問一個經歷緊十級痛楚嘅產婦如何反抗??
我當時已經冇力同佢爭論。
跟住佢即時叫姑娘幫我人手穿羊水!
中途入嚟 睇我每次都會鬧我或者俾說話我聽,姑娘都睇唔過眼 (叫我生仔 唔好理佢!!)
中途我同佢講 我好急大便,佢冇理我 行出門口大大聲聲講 「佢話好急大便喎」但冇人幫我放大便!(最終我連大便生BB出嚟,BB惹到大腸桿菌)

兩點幾嘅時候 佢望住個鐘同我講 「我四點半一定要走,你打唔打催生」?D姑娘同我講,我令到醫生好嬲!
當時情況下,我冇得㨂,只能打!
跟住到聯針,我每一下都好痛,本能反應就係縮,跟住又係一路俾佢鬧!

第日巡房,姑娘叫我瞓上床檢查,跟住醫生黑口黑面話「唔使啦,行得走得」冇幫我檢查,就走左!

果兩晚係醫院食咗醫院比嘅安眠藥都瞓唔到,腦裏面全部都係生仔嗰陣比梁X德醫生威迫和辱罵的片段!

太長啦我再打第二篇
待續

點評

JD930    發表於 18-10-3 09:51


複式洋房

積分: 252


470#
發表於 18-10-26 11:30 |只看該作者
yeungyeungma 發表於 18-10-25 20:32
樓主,

這位醫生唔尊重妳, 妳都冇必要尊重佢, 公開讓社會大眾公審她, 讓她用名譽來付她的代價.

感覺你的鼓勵


複式洋房

積分: 361


469#
發表於 18-10-25 20:32 |只看該作者

回覆樓主:

樓主,

這位醫生唔尊重妳, 妳都冇必要尊重佢, 公開讓社會大眾公審她, 讓她用名譽來付她的代價.

加油! 女人生仔本是一件好有意義嘅事. 而樓主做了好媽媽, 妳原意希望為BB挑選好醫生, 即使好貴, 妳都願意, 也盡力希望順產, 給BB最好. 媽媽, 妳已經做得好好, 不要內疚, 也不要因此事而破壞家庭關係.

錯的係個醫生. 希望妳公開了件事, 抒發了妳的公義, 妳也放低這件唔開心嘅事, 放低憂傷憤怒.

加油!
http://b1.lilypie.com/Nk0Hp8.png


別墅

積分: 607


468#
發表於 18-10-25 18:58 |只看該作者
唔好怪你老公啦,為左件cheap 精傷和氣唔值得


伯爵府

積分: 18976


467#
發表於 18-10-25 08:49 |只看該作者
回覆 lovebaby888 的帖子

超慘!


大宅

積分: 4784


466#
發表於 18-10-25 08:02 |只看該作者
樓主可以試下去東張西望訪問,可以唔出鏡聲音處理。
真係要比多d人知呢個所謂名醫的不良操手。
唔想再有受害人, 好慘!
樓主都要加油(emoji)(emoji),女女健康長大


子爵府

積分: 11392


465#
發表於 18-10-25 05:14 |只看該作者
lovebaby888 發表於 18-10-2 23:04
我覺得佢今次係特登 聯通我

我都覺得係!!呢個醫生簡直變態!!!我係超驚痛,生仔生到半條命,聯針時,我feel到助產士幫我打左三個位置麻藥先開始幫我聯針,所以我一d都唔痛。

我覺得個醫生明虐待你!!!!

點評

JD930    發表於 18-10-25 08:58


子爵府

積分: 14959

BK Milk勳章


464#
發表於 18-10-24 23:50 |只看該作者
kkw1990 發表於 18-10-9 12:13
出名幫人打催生針 我真係俾佢激到當場喊出黎
佢仲要話我唔知喊乜 好黑人憎呢個pk醫生
我個朋友都俾佢激到 ...

可唔可以講下咩事?因為有朋友想搵佢接生。。。


子爵府

積分: 13936

好媽媽勳章


463#
發表於 18-10-24 22:54 |只看該作者
lovebaby888 發表於 18-10-2 21:59
我遇上一個超冇醫德嘅名人御用婦產科醫生,之慘痛生仔經歷

呢位醫生好出名(林青霞、張柏芝、郭晶晶郭富城 ...

係咪?

https://topick.hket.com/article/2191716/?r=mcsdfb&fbclid=IwAR0i0kqfL9I1aKeoX94uiuYX0uNXj4J3FJZrzocu8AScRH-xup7HQK7NLCk
1540392865682.JPEG

點評

JD930    發表於 18-10-25 08:58


複式洋房

積分: 252


462#
發表於 18-10-12 18:27 |只看該作者
Baby.him 發表於 18-10-8 16:17
你畀我的話,我就算告唔到佢,我都要鬧爆佢,我畀錢佢賺,仲要受佢氣,都不但止,佢要搞到我bb同啲屎一齊 ...

如果當日係醫院 我有勇氣鬧咗佢 我都相信今日唔會咁樣情緒有問題


複式洋房

積分: 252


461#
發表於 18-10-12 18:24 |只看該作者
熊貓BB 發表於 18-10-8 20:25
我同事第一胎找梁x德。無疑她是有江湖地位,在養和冇床位時,跟梁醫生一定有床位。但朋友開刀(朋友選的) ...

梁X德江湖地位 應該係同某副院長好朋友 見BK JM分享 佢手勢真係差

點評

JD930    發表於 18-10-25 08:57


禁止訪問

積分: 467


460#
發表於 18-10-9 12:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6860


459#
發表於 18-10-9 12:16 |只看該作者
lovebaby888 發表於 18-10-2 21:59
我遇上一個超冇醫德嘅名人御用婦產科醫生,之慘痛生仔經歷

呢位醫生好出名(林青霞、張柏芝、郭晶晶郭富城 ...

剩係睇文字都覺得好嬲!咩人黎嫁!呢d醫生點解仲有人會睇!


大宅

積分: 4864


458#
發表於 18-10-9 12:13 |只看該作者
luckybaby2011 發表於 18-10-6 13:56
呢個都好出名喎

出名幫人打催生針 我真係俾佢激到當場喊出黎
佢仲要話我唔知喊乜 好黑人憎呢個pk醫生
我個朋友都俾佢激到爆炸!! 不過我朋友EQ高過我 惡番佢轉頭


男爵府

積分: 6591


457#
發表於 18-10-8 20:25 |只看該作者
jellomama 發表於 18-10-2 22:26
回覆 lovebaby888 的帖子

後來我轉咗睇李X謙醫生,非常細心,係一位好好嘅醫生。 ...

我同事第一胎找梁x德。無疑她是有江湖地位,在養和冇床位時,跟梁醫生一定有床位。但朋友開刀(朋友選的),之後好痛。第二胎朋友跟我找李醫生,不知幾開心,一點也不痛。我也極力推薦李醫生,手勢好又細心,我開刀生兩胎未痛過,仲全人奶over 1年...


大宅

積分: 1828


456#
發表於 18-10-8 16:17 |只看該作者
lovebaby888 發表於 18-10-2 21:59
我遇上一個超冇醫德嘅名人御用婦產科醫生,之慘痛生仔經歷

呢位醫生好出名(林青霞、張柏芝、郭晶晶郭富城 ...

你畀我的話,我就算告唔到佢,我都要鬧爆佢,我畀錢佢賺,仲要受佢氣,都不但止,佢要搞到我bb同啲屎一齊出世,再要加上,惹咗大腸桿菌。呢堆噉嘅情況天皇都冇面俾,你畀我…我已經一早鬧爆個醫生,個老公又唔出聲,bb出世之後,你可以出聲去鬧醫生架。反正bb已經出咗世,仲要同啲屎一齊出世,仲要惹上大腸桿菌,事情已經塵埃落定,如果真的系我…我生完第二日,你仲要畀呢啲噉嘅說話我聽,我仲唔有氣有力鬧到你爆,仲要喺醫院眾目睽睽指住醫生嚟鬧。而家就唔使搞到好似產後抑鬱噉,鬱鬱在心,反正你都話我產後抑鬱,噉我咪癲俾你睇囉。


複式洋房

積分: 161


455#
發表於 18-10-8 15:42 |只看該作者
我都試過睇中環所謂婦科名醫,完全無醫得,比錢買難受..


別墅

積分: 815


454#
發表於 18-10-7 18:17 |只看該作者
傳媒係friend


公爵府

積分: 29534

熱血勳章 hashtag影視迷勳章


453#
發表於 18-10-7 18:14 |只看該作者

回覆樓主

其實可以去醫委會投訴佢,等專業評理,如果專業失德可以處罰,咁就可以唔使累下一位媽媽成為受害者


大宅

積分: 1089


452#
發表於 18-10-7 17:47 |只看該作者
lovebaby888 發表於 18-10-2 21:59
我遇上一個超冇醫德嘅名人御用婦產科醫生,之慘痛生仔經歷

呢位醫生好出名(林青霞、張柏芝、郭晶晶郭富城 ...

本帖最後由 EmilyFun 於 18-10-7 17:52 編輯

好多私家名醫生,其實像商人一盤生意先講個人利益行最先。
醫術高不高明,只有行内人才知。
有冇料其實要睇佢有冇私人醫院或政府醫院資歷和是不是高級或顧問階級醫生。
目前好多所謂有名氣醫生,都是先靠傳媒朋友,上得多電視,上得多雜誌,名星,幫手谷下名氣。到遇有發生特發病人,咪又有斷錯症。
我阿仔出世氣促,私人兒科Dr(上雜誌上電視)也斷錯症最後要轉政府醫院NICU,反而政府幾位年輕醫生斷對症)。

個人建議樓主就咁算,最多再上門鬧爆多佢一次順返氣,或在網上開她名唱衰她,會直接些。
向蘋果或其他傳媒投訴,人地未必睬你,位醫生用得名星效應,必定有很多傳媒frd。

首頁
12345...24

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo