自由講場

跳至

首頁

尾頁
   16


男爵府

積分: 9456


1#
發表於 18-10-7 19:00 |只看該作者
好想知點解間間直資都咁多人考、我見到培僑,真道 其實入大學率不是咁出衆

真道中學係咪brand 2 ?

1)學費俾私校平?
2)喜歡活動教學?
3)人胍比官冿好?
4)預左出國讀大學?



男爵府

積分: 9456


46#
發表於 18-10-8 00:38 |只看該作者
brindlewin 發表於 18-10-8 00:29
你講的兩間,冇考慮過,一嚟遠,二則認識不多。前者我更熟的是港島培僑,歷史悠久,是愛國blue blood。
1 ...



珍珠宮

積分: 38404


45#
發表於 18-10-8 00:29 |只看該作者
奶茶喱哩 發表於 18-10-7 19:00
好想知點解間間直資都咁多人考、我見到培僑,真道 其實入大學率不是咁出衆

真道中學係咪brand 2 ?

你講的兩間,冇考慮過,一嚟遠,二則認識不多。前者我更熟的是港島培僑,歷史悠久,是愛國blue blood。
1)學費俾私校平?
資金來源不同,我不介意平貴,最重要是教學理念相近,環境合適孩子正向發展。我仔間學費算高。
2)喜歡活動教學?
偏向傳統,但老師經驗愛心耐性,我仔不算尖子,但過得相當愉快。
3)人胍比官冿好?
我個人不看重。
但一條龍對孩子發展持續人際關系較好,長久相處必須學會包容差異,接納對方以互補不足。小/中學結誼基於純良本性,友行終生。我自己出自龍校,希望孩子也有這樣的機會。
4)預左出國讀大學?
全看孩子意願,佢學校本地升學率亦相當高。


伯爵府

積分: 15954


44#
發表於 18-10-7 22:43 |只看該作者
Alex123 發表於 18-10-7 22:41
協恩中學已經轉為直資。

見你講小學派位唔知講緊中學


珍珠宮

積分: 31655


43#
發表於 18-10-7 22:41 |只看該作者
豬吉 發表於 18-10-7 20:33
協恩係津校
女拔,蔡繼,德望有係私校

協恩中學已經轉為直資。


伯爵府

積分: 15380

親子王國15週年勳章


42#
發表於 18-10-7 22:37 |只看該作者

回覆樓主:

培僑係普教中,學生普通話能力好,一條龍學校,想中一考入,真係好難,除預留學位比六年班生,餘額實在不多。學校教學方法似國際學校,中一叫grade 7。
二手市場>>懷疑受騙或不愉快事件張貼區>>睇#1656,小心騙子andy.ma,賣2手舊計數機$100,騙人9成新,最終delete post 不退錢,依然活躍BK


伯爵府

積分: 18337


41#
發表於 18-10-7 22:29 |只看該作者

回覆樓主:

我係小學讀直資。跟住中學上津校英中。咁樣讀英中好意handle


子爵府

積分: 12376


40#
發表於 18-10-7 22:26 |只看該作者
1998Ruby1998 發表於 18-10-7 22:21
但係宜家講緊嘅係 DSE 成績出左,先越來越多人去報。十幾年前培僑談不上熱門,基本上要入相對很容易,唔會 ...

所以就係十年前新校有得揀都未必揀佢來讀,但呢2年親生仔出成绩都可以咁,所以好多人估計近幾年千挑而入的一路上(應该)只會更好,所以一年比一年多人想入


子爵府

積分: 13446

親子王國15週年勳章


39#
發表於 18-10-7 22:21 |只看該作者
fghjkl 發表於 18-10-7 22:15
首先每年要識揀卒,4千幾人揀,除去一線男女拔,聖xx,x望,而喇X,馬利x,協X老牌名校係抽入的,所揀的一 ...

但係宜家講緊嘅係 DSE 成績出左,先越來越多人去報。十幾年前培僑談不上熱門,基本上要入相對很容易,唔會咁揀學生,但係成績出黎係好過唔少大量篩選學生嘅中學。


子爵府

積分: 12376


38#
發表於 18-10-7 22:15 |只看該作者
1998Ruby1998 發表於 18-10-7 20:52
回覆 Pulmma 的帖子

如果帖主係同班聖喇拔比,咁又真係「好差」。

首先每年要識揀卒,4千幾人揀,除去一線男女拔,聖xx,x望,而喇X,馬利x,協X老牌名校係抽入的,所揀的一定吾差先啦


男爵府

積分: 9456


37#
發表於 18-10-7 21:43 |只看該作者
Pulmma 發表於 18-10-7 20:42
培僑咁都唔高? 我估以沙田區, 真係數一數二啦

原來培僑在沙田已經數一數二


男爵府

積分: 9456


36#
發表於 18-10-7 21:42 |只看該作者
gracelam 發表於 18-10-7 20:48
係。

但中學部有好多資源, 可推薦入北大/清華等學府, 多左D選擇。

咁又真係好好喎


子爵府

積分: 11748


35#
發表於 18-10-7 21:06 |只看該作者
豬吉 發表於 18-10-7 20:33
協恩係津校
女拔,蔡繼,德望有係私校

協恩中學係直資


水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


34#
發表於 18-10-7 20:54 |只看該作者
gracelam 發表於 18-10-7 20:48
係。

但中學部有好多資源, 可推薦入北大/清華等學府, 多左D選擇。

仲有, 佢地嘅中一軍訓去嘅訓練場, 唔係申請就有得去。

成日話左左左。 我覺得個d yellow school 仲恐怖囉

左左左 高中 , 有一班國際班, 唔駛考dse 同英國幾十間大學有聯系, 係考英國嘅升大學試。


子爵府

積分: 13446

親子王國15週年勳章


33#
發表於 18-10-7 20:52 |只看該作者
回覆 Pulmma 的帖子

如果帖主係同班聖喇拔比,咁又真係「好差」。
培僑同港同都係新校,20 年歷史都冇,但係成績已經達 Band 1,叻過唔少傳統名校。雖然話培僑係祖國背景,但係都要學生成績好先有得入清華、北大。我都想見識下學校教學方法。


禁止訪問

積分: 6833


32#
發表於 18-10-7 20:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6833


31#
發表於 18-10-7 20:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28874


30#
發表於 18-10-7 20:49 |只看該作者
19841984 發表於 18-10-7 20:39
請問那些搬都值?

值唔值得見人見致啦,我覺得值你又未必覺得值嘅


珍珠宮

積分: 39613

環保接龍勳章


29#
發表於 18-10-7 20:48 |只看該作者
19841984 發表於 18-10-7 20:46
是否左派校?

係。

但中學部有好多資源, 可推薦入北大/清華等學府, 多左D選擇。

教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!


公爵府

積分: 27905


28#
發表於 18-10-7 20:46 |只看該作者
奶茶喱哩 發表於 18-10-7 19:00
好想知點解間間直資都咁多人考、我見到培僑,真道 其實入大學率不是咁出衆

真道中學係咪brand 2 ?

只能說直資中學家長背景正常啲

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo