立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9456
brindlewin 發表於 18-10-8 00:29 你講的兩間,冇考慮過,一嚟遠,二則認識不多。前者我更熟的是港島培僑,歷史悠久,是愛國blue blood。 1 ...
珍珠宮
積分: 38404
奶茶喱哩 發表於 18-10-7 19:00 好想知點解間間直資都咁多人考、我見到培僑,真道 其實入大學率不是咁出衆 真道中學係咪brand 2 ?
伯爵府
積分: 15954
Alex123 發表於 18-10-7 22:41 協恩中學已經轉為直資。
積分: 31655
豬吉 發表於 18-10-7 20:33 協恩係津校 女拔,蔡繼,德望有係私校
積分: 15380
積分: 18337
子爵府
積分: 12376
1998Ruby1998 發表於 18-10-7 22:21 但係宜家講緊嘅係 DSE 成績出左,先越來越多人去報。十幾年前培僑談不上熱門,基本上要入相對很容易,唔會 ...
積分: 13446
fghjkl 發表於 18-10-7 22:15 首先每年要識揀卒,4千幾人揀,除去一線男女拔,聖xx,x望,而喇X,馬利x,協X老牌名校係抽入的,所揀的一 ...
1998Ruby1998 發表於 18-10-7 20:52 回覆 Pulmma 的帖子 如果帖主係同班聖喇拔比,咁又真係「好差」。
Pulmma 發表於 18-10-7 20:42 培僑咁都唔高? 我估以沙田區, 真係數一數二啦
gracelam 發表於 18-10-7 20:48 係。 但中學部有好多資源, 可推薦入北大/清華等學府, 多左D選擇。
積分: 11748
水晶宮
積分: 64720
禁止訪問
積分: 6833
公爵府
積分: 28874
19841984 發表於 18-10-7 20:39 請問那些搬都值?
積分: 39613
19841984 發表於 18-10-7 20:46 是否左派校?
積分: 27905
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy