在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 801


1#
發表於 09-4-14 09:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19985

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 09-4-14 16:36 |只看該作者
bb去澳門的話...要用回港証/passport+冇相id


禁止訪問

積分: 801


5#
發表於 09-4-14 10:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 09-4-14 10:05 |只看該作者
原帖由 coreylung2008 於 09-4-14 09:55 發表
但bb咁細個都有身份証?


申請passport時..規定要申請埋的

如果你plan住第日會去海外旅行..就申請passport..
如果唔會既..回港証只係for港澳過關...平d又快d


禁止訪問

積分: 801


3#
發表於 09-4-14 09:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 09-4-14 09:45 |只看該作者
回鄉卡係返大陸用架...

bb去澳門應該用回港証..或 id card+passport

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo