懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2827


1#
發表於 18-10-25 10:11 |只看該作者
如題,


大宅

積分: 3759


78#
發表於 18-11-2 13:05 |只看該作者
Momo1228 發表於 18-10-29 13:35
好似check埋好d~
我都等緊抽血報告
好緊張!

驗血怎麼樣?


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


77#
發表於 18-11-1 23:27 |只看該作者
回覆 leungna520 的帖子

系吖,加油,多D休息喇。


大宅

積分: 3759


76#
發表於 18-10-29 14:02 |只看該作者
Momo1228 發表於 18-10-29 12:57
你有冇流血個d呀?

有呀,似經期尾嗰d。。。


複式洋房

積分: 128


75#
發表於 18-10-29 13:35 |只看該作者
hellowaiwaiwai 發表於 18-10-29 13:10
5痛,但feel到有野排出,會拎去威院,仲諗緊要5要切d拎去c家,check下個胎有咩問題?
...

好似check埋好d~
我都等緊抽血報告
好緊張!


別墅

積分: 662


74#
發表於 18-10-29 13:10 |只看該作者
Momo1228 發表於 18-10-29 13:07
痛嗎?要返醫院?

5痛,但feel到有野排出,會拎去威院,仲諗緊要5要切d拎去c家,check下個胎有咩問題?


複式洋房

積分: 128


73#
發表於 18-10-29 13:07 |只看該作者
hellowaiwaiwai 發表於 18-10-29 13:06
比上次少血,但岩岩排左舊好似胎襄手指尾咁長血塊,應該都係同上次一樣(x產左)
...

痛嗎?要返醫院?


別墅

積分: 662


72#
發表於 18-10-29 13:06 |只看該作者
Momo1228 發表於 18-10-29 12:58
你照到胎囊佢就會比你出院
我胎囊都未照到呀,所以冇得走~
你仲係好多血?

比上次少血,但岩岩排左舊好似胎襄手指尾咁長血塊,應該都係同上次一樣(x產左)


複式洋房

積分: 128


71#
發表於 18-10-29 12:58 |只看該作者
hellowaiwaiwai 發表於 18-10-29 12:05
本帖最後由 hellowaiwaiwai 於 18-10-29 12:06 編輯

我早兩日都同你一樣入左威爾c, 留完一日就走左,無 ...

你照到胎囊佢就會比你出院
我胎囊都未照到呀,所以冇得走~
你仲係好多血?


複式洋房

積分: 128


70#
發表於 18-10-29 12:57 |只看該作者
alsi 發表於 18-10-29 12:03
我去左睇私家醫生,超陰超都照唔到,抽血驗,似早期流產,又或者宮外孕,
...

你有冇流血個d呀?


別墅

積分: 662


69#
發表於 18-10-29 12:05 |只看該作者
Momo1228 發表於 18-10-29 07:23
我係威爾斯呀
我係時流血時流啡
計日子6週喇都未照到

本帖最後由 hellowaiwaiwai 於 18-10-29 12:06 編輯

我早兩日都同你一樣入左威爾c, 留完一日就走左,無驗血,只驗尿,照陰超胎襄底,未有心跳,只好回家等,每次去vv一成張紙巾都係血 好灰

我最後一次經期9月9 (1st day)


大宅

積分: 3759


68#
發表於 18-10-29 12:03 |只看該作者
Momo1228 發表於 18-10-29 07:23
我係威爾斯呀
我係時流血時流啡
計日子6週喇都未照到

我去左睇私家醫生,超陰超都照唔到,抽血驗,似早期流產,又或者宮外孕,


大宅

積分: 2827


67#
發表於 18-10-29 11:27 |只看該作者
Evacheng36 發表於 18-10-29 11:21
可以,我都係咁,5週流啡流血,自己煲。我日日都飲添!好溫和,而且安胎!冇乜做到,飲呢個感覺好啲!
...

我問左中醫,佢叫我吾好飲住!


大宅

積分: 2551


66#
發表於 18-10-29 11:21 |只看該作者
可以,我都係咁,5週流啡流血,自己煲。我日日都飲添!好溫和,而且安胎!冇乜做到,飲呢個感覺好啲!


複式洋房

積分: 128


65#
發表於 18-10-29 07:23 |只看該作者
alsi 發表於 18-10-28 23:22
私家醫院?流啡通常係正常,,,

我而家流血,每次vv尾段都有經血咁,都唔知揾乜醫生好,因為週數少,通 ...

我係威爾斯呀
我係時流血時流啡
計日子6週喇都未照到
所以留院抽血睇左指數先決定做黎緊要點做


大宅

積分: 3759


64#
發表於 18-10-28 23:22 |只看該作者
Momo1228 發表於 18-10-28 16:28
我冇乜特別唔舒服呀..都係keep住流啡..係醫院訓囉..等今晚抽多次血聽日睇埋個抽血報告..你呢?仲有冇流野 ...

私家醫院?流啡通常係正常,,,

我而家流血,每次vv尾段都有經血咁,都唔知揾乜醫生好,因為週數少,通常都係叫你休息,瞓床。。。


複式洋房

積分: 128


63#
發表於 18-10-28 16:45 |只看該作者
leungna520 發表於 18-10-28 16:43
恩!加左好友,我們都冇的PM

係囉~都唔知點樣pm(emoji)


大宅

積分: 2827


62#
發表於 18-10-28 16:43 |只看該作者
Momo1228 發表於 18-10-28 16:34
訓多d先..放鬆d..現階段都唯有等
我地都唔好咁擔心
希望大家既抽血檢查都一切正常!

恩!加左好友,我們都冇的PM


複式洋房

積分: 128


61#
發表於 18-10-28 16:34 |只看該作者
leungna520 發表於 18-10-28 16:32
我都系一時多下,一時少下!

訓多d先..放鬆d..現階段都唯有等
我地都唔好咁擔心
希望大家既抽血檢查都一切正常!


大宅

積分: 2827


60#
發表於 18-10-28 16:32 |只看該作者
Momo1228 發表於 18-10-28 16:28
我冇乜特別唔舒服呀..都係keep住流啡..係醫院訓囉..等今晚抽多次血聽日睇埋個抽血報告..你呢?仲有冇流野 ...

我都系一時多下,一時少下!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo