烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   12


珍珠宮

積分: 34040


1#
發表於 18-11-3 07:26 |只看該作者
本帖最後由 wai001 於 18-11-3 11:51 編輯

剛去了CWB Lee Gardens Three 新開冇耐的幸福 Pancake 試吓。因為之前有親戚在日本當比試過黎,超級推介。……真的好yummy!…D pancake 好有蛋味,好有空氣感,D cream 又吾「漏」,不過一個人食晒一set,會飽到上心口!

1541217114499_sign.JPEG
1541217114516_sign.JPEG
1541217114526_sign.JPEG
1541217114536_sign.JPEG
1541217114544_sign.JPEG
1541217114553_sign.JPEG
1541217114560_sign.JPEG
1541217114567_sign.JPEG
1541217114574_sign.JPEG

點評

sogood!    發表於 19-12-13 01:05
Cheuk2012  :donutgood:  發表於 18-11-4 00:38


複式洋房

積分: 397


50#
發表於 20-4-2 15:56 |只看該作者
回覆 bobochan0101 的帖子

之前見Flipper甘多人排隊冇食到呢間平日夜晚多唔多人?


侯爵府

積分: 21054


49#
發表於 20-2-13 18:36 |只看該作者
我覺得麻麻⋯都幾失望⋯⋯好彩唔洗排隊
朗豪坊food court出邊個間反而幾好食


珍珠宮

積分: 34040


48#
發表於 20-2-13 18:29 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 wai001 於 20-2-13 18:30 編輯

https://www.weekendhk.com/1013146/dining/hoihoi-pancake-%E6%A2%B3%E4%B9%8E%E5%8E%98%E7%8F%AD%E6%88%9F-%E6%97%A5%E6%9C%AC-%E7%94%9C%E5%93%81/
日本HoiHoi Pancake 香港開店!名古屋人氣店 必吃梳乎厘班戟+芭菲甜品|區區搵食


珍珠宮

積分: 34040


47#
發表於 20-1-18 20:42 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 wai001 於 20-1-19 18:43 編輯

https://food.ulifestyle.com.hk/restaurant/news/detail/2544896/%E4%B9%9D%E9%BE%8D%E7%81%A3%E7%BE%8E%E9%A3%9F-%E5%90%8D%E5%8F%A4%E5%B1%8B%E4%BA%BA%E6%B0%A3Hoi-Hoi-Pancake-House%E5%8D%B3%E5%B0%87%E6%8A%B5%E6%B8%AF-%E6%8B%9B%E7%89%8C%E5%A4%8F%E5%A8%81%E5%A4%B7%E5%BF%8C%E5%BB%89%E7%8F%AD%E6%88%9F-%E8%B6%85%E7%B4%9A%E6%BC%A2%E5%A0%A1%E5%A1%94-%E6%9C%B1%E5%8F%A4%E5%8A%9B%E8%8A%AD%E8%8F%B2

名古屋人氣Hoi Hoi Pancake House即將抵港!招牌夏威夷忌廉班戟/超級漢堡塔/朱古力芭菲


珍珠宮

積分: 34040


46#
發表於 20-1-4 14:01 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 wai001 於 20-1-4 15:15 編輯

剛去LDK by Ufufu cafe (德福店)試黎!
1578122150809_sign.JPEG
1578122150828_sign.JPEG
1578122150840_sign.JPEG
1578122150848_sign.JPEG
1578122150855_sign.JPEG
1578122150863_sign.JPEG


珍珠宮

積分: 34040


45#
發表於 20-1-4 13:56 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 wai001 於 20-1-4 13:56 編輯

https://hk.ulifestyle.com.hk/activity/detail/116253/%E5%B9%B8%E7%A6%8F%E7%8F%AD%E6%88%9Fa-happy-pancake%E9%8A%85%E9%91%BC%E7%81%A3%E5%BA%97%E6%9C%9F%E9%96%93%E9%99%90%E5%AE%9A%E5%8F%A3%E5%91%B3-%E7%84%99%E8%8C%B6%E6%8F%90%E6%8B%89%E7%B1%B3%E8%98%87%E6%A2%B3%E4%B9%8E%E5%8E%98%E7%8F%AD%E6%88%9F%E7%99%BB%E5%A0%B4
幸福班戟A Happy Pancake銅鑼灣店期間限定口味 焙茶提拉米蘇梳乎厘班戟登場


珍珠宮

積分: 34040


44#
發表於 19-12-30 14:01 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 wai001 於 20-1-4 13:57 編輯

其實原來,我在日本當地&香港共試過不少間souffle pancakes:幸福pancake、Mokuola、Whitewood Coffee、Grams、Flippers、Pan de Pain
1578117421983.JPEG
1578117422065.JPEG
1578117422114.JPEG
1578117422185.JPEG
1578117422239.JPEG
1578117422279.JPEG
1578117422326.JPEG
1578117422380.JPEG
1578117422443.JPEG


珍珠宮

積分: 30065

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


43#
發表於 19-12-26 13:46 |只看該作者

回覆樓主:



珍珠宮

積分: 34040


42#
發表於 19-12-23 17:38 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 wai001 於 19-12-23 17:41 編輯

https://food.ulifestyle.com.hk/restaurant/news/detail/2525167/LDK-by-Ufufu-Cafe%E6%97%A5%E6%9C%AC%E7%A6%8F%E5%B2%A1%E8%8D%89%E8%8E%93%E7%94%9C%E5%93%81%E6%96%B0%E7%99%BB%E5%A0%B4-%E5%A3%AB%E5%A4%9A%E5%95%A4%E6%A2%A8%E6%A2%B3%E4%B9%8E%E5%8E%98%E7%8F%AD%E6%88%9F-%E9%9B%AA%E7%B3%95%E8%8A%AD%E8%8F%B2-%E6%B3%95%E5%BC%8F%E5%90%90%E5%8F%B8

LDK by Ufufu Cafe日本福岡草莓甜品新登場 士多啤梨梳乎厘班戟/雪糕芭菲/法式吐司


珍珠宮

積分: 34040


41#
發表於 19-12-9 22:31 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 wai001 於 19-12-9 22:36 編輯

https://food.ulifestyle.com.hk/restaurant/news/detail/2515870/%E6%B2%99%E7%94%B0%E7%BE%8E%E9%A3%9F-%E6%97%A5%E6%9C%AC%E9%81%8E%E6%B1%9F%E9%BE%8D%E7%8F%AD%E6%88%9F%E5%BA%97A-Happy-Pancake%E7%99%BB%E9%99%B8%E6%B2%99%E7%94%B0%E6%96%B0%E5%9F%8E%E5%B8%82-12%E6%9C%8810%E6%97%A5%E6%AD%A3%E5%BC%8F%E9%96%8B%E6%A5%AD

日本過江龍班戟店A Happy Pancake登陸沙田新城市!12月10日正式開業


侯爵府

積分: 20211


40#
發表於 19-9-2 20:51 |只看該作者
bobochan0101 發表於 19-9-2 20:30
https://www.ahappypancake.hk

按網上預約

今個星期六日都冇


大宅

積分: 1579


39#
發表於 19-9-2 20:30 |只看該作者
koey_0611 發表於 19-9-2 17:20
邊到可online book 呀?

https://www.ahappypancake.hk

按網上預約


侯爵府

積分: 20211


38#
發表於 19-9-2 17:20 |只看該作者
bobochan0101 發表於 19-8-22 21:03
幸福真係好味過flipper
大家可以online book 定位,唔洗等咁耐

邊到可online book 呀?


珍珠宮

積分: 36819


37#
發表於 19-9-1 17:28 |只看該作者
charlottesze 發表於 19-8-6 22:04
日本個間Gram好唔好味呀? 香港個間好難食

我未試過日本的,但香港的就好難吞(我叫咸味好dry)


珍珠宮

積分: 34040


36#
發表於 19-8-31 07:00 |只看該作者

回覆樓主:

https://www.marieclaire.com.tw/lifestyle/taste/A44641

Souffle pancake控必吃!福岡人氣鬆餅 Café del SOL必點美食大公開,限定珍珠奶茶鬆餅、早午餐、明太子奶油麵......在台北信義區有得食!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


35#
發表於 19-8-29 22:38 |只看該作者

回覆樓主:

https://www.moneyhero.com.hk/blog/zh/5cm%E5%92%81%E5%8E%9A-%E9%A6%99%E6%B8%AF%E5%8D%81%E5%A4%A7%E6%A2%B3%E4%B9%8E%E5%8E%98pancake%E5%BA%97%E4%B8%80%E8%A6%BD

5cm咁厚!香港十大梳乎厘Pancake店一覽
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


34#
發表於 19-8-27 21:51 |只看該作者

回覆樓主:

還有一間人氣福岡第一 souffle pancake 專門店,店名叫 Cafe del Sol。……不過,好可惜,在香港仍未開設分店。……如想試這間,就一定去九州福岡既天神區,又或者去台北既信義區,才有分店,可以朝聖一吓!!!

1566913906479.JPEG
1566913906707.JPEG
1566913906899.JPEG
1566913907078.JPEG
1566913907294.JPEG
1566913907369.JPEG
1566913907414.JPEG
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


大宅

積分: 2364


33#
發表於 19-8-27 10:55 |只看該作者


珍珠宮

積分: 36256


32#
發表於 19-8-24 23:34 |只看該作者
wai001 發表於 19-8-24 19:14
這間冇幸福咁好食!

2間都未試過。
所以應該試幸福先

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo