論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 5


1#
發表於 09-4-16 06:01 |只看該作者
有冇人可以教路!
我覺得教工人難過教仔!

大人大姐,要顧得她尊嚴,又管不了她的工作!
最怕她發洩在孩子身上!
那怕沒有刻意報復,但不用心照顧孩子,比面色你看已難忍!
我的工人,基本工作算可以,但性格很強!
初來報到,說會比心機做!但時間久了,見人心!


愛女不愛子,常冷落兒子!對她不熱情!

我在收拾物件,她不曾過問是否要幫,一尾抱著個女唔郁!
叫她放下個女,幫一幫手;叫一下,做一下!

兒子吃飽了,他立即跟他洗澡!!??

我餚湯給女兒煮粥,她留渣不留湯(湯全搗了)
我一直也叫她餚瘦肉水做湯底給子女做飯!不明為何今天會搗湯?難度她一直也做錯?難度她一直也不明白我的做法?

提她要改善工作態度及注意工作程序,給面色我看,黑口黑面!

新合約,還有一年零六個月要對住她,點算?
唔想害她冇份工,但又開始唔想對著佢!點算?
上班時間,真的怕她會對兒子不好!

[ 本帖最後由 dawnching 於 09-4-16 06:35 編輯 ]


複式洋房

積分: 363


10#
發表於 09-4-23 01:50 |只看該作者
有時諗起自己要工作,所以真係要佢地幫忙,尤其係有仔女個D,將心比己,佢都會掛住佢屋企人,所以我成日同佢傾,等佢知道我地係想佢地比心機做野,唔係玩對抗。總之,軟硬兼施。有時請人真係撞手神。


大宅

積分: 4673


9#
發表於 09-4-17 14:14 |只看該作者
咁你兩個女幾大 ?
大人唔係屋企,睇電視都預 o左,
最緊要無偷 o野 就算係 o禁 啦 !



原帖由 BBTWIN 於 09-4-16 12:35 發表
相處??我都一知半解.我個係菲姨,佢當初黎真係幾好.佢手腳快,我只係比o左schedule佢照跟黎做.其實佢點做我都唔管佢,只求佢攪得惦頭家同兩個女.不過做得耐就開始懶.明明冇拖地又話有,又打斧頭,琴晚比我地發現佢襯我地返工睇電視嘆 ...


大宅

積分: 4226


8#
發表於 09-4-16 15:46 |只看該作者
原帖由 54heima 於 09-4-16 15:00 發表
有關溝通技巧...老公教我的...要先讓對方講...再同巨講你的看法和要求...好比一杯水...總要先讓它倒點出來才可以裝新的水入去...


唉,我c6只會走黎同我講賓賓點.跟住我做醜人.做完醜人佢又話我好話佢,話我唔好累到兩個女比賓賓用黎報復喎.今早我先唔彩隻c6.


水晶宮

積分: 55644


7#
發表於 09-4-16 15:00 |只看該作者
有關溝通技巧...老公教我的...要先讓對方講...再同巨講你的看法和要求...好比一杯水...總要先讓它倒點出來才可以裝新的水入去...
少奶奶的身份,丫頭的命...


大宅

積分: 4226


6#
發表於 09-4-16 12:35 |只看該作者
相處??我都一知半解.我個係菲姨,佢當初黎真係幾好.佢手腳快,我只係比o左schedule佢照跟黎做.其實佢點做我都唔管佢,只求佢攪得惦頭家同兩個女.不過做得耐就開始懶.明明冇拖地又話有,又打斧頭,琴晚比我地發現佢襯我地返工睇電視嘆世界.而家我都唔係好想對住佢,不過兩個女又要人照顧.我諗緊續唔續佢,如果我唔續,我諗我唔會請.因為請第二個可能要成受更大的風險.如果續,為o左兩個女就要睇佢面色做人,我o既屋企就要比佢自把自為啦


男爵府

積分: 7022

環保接龍勳章


5#
發表於 09-4-16 12:33 |只看該作者
My maid also has same problem. She will not listen to your instructions and stolen things. Finally I fire her and hope the new ones can be better.

I think she will be happy since she can get one month salary in advance....

原帖由 dawnching 於 09-4-16 06:01 發表
有冇人可以教路!
我覺得教工人難過教仔!

大人大姐,要顧得她尊嚴,又管不了她的工作!
最怕她發洩在孩子身上!
那怕沒有刻意報復,但不用心照顧孩子,比面色你看已難忍!
我的工人,基本工作算可以,但性格很強!
初來報到,說會比心 ...


水晶宮

積分: 55644


4#
發表於 09-4-16 11:28 |只看該作者
我用過兩個工人的經驗是...有時工人可能是不夠自信...所以我吩付巨做也或講巨做的唔0岩應該點做時...工人個樣就會唔自在...兩個我都同巨地講...你千祀唔好覺得太太講你就是鬧你...其實我只不過是講清楚我的要求...絕對唔系鬧你...如果你有自己做也方式或覺得有自己諗法你都可以講比我聽...大家相處最重要就是要溝通...如果唔溝通小小事日積月累就會變大問題...
少奶奶的身份,丫頭的命...


複式洋房

積分: 154


3#
發表於 09-4-16 11:20 |只看該作者
原帖由 dawnching 於 09-4-16 06:01 發表
有冇人可以教路!
我覺得教工人難過教仔!

大人大姐,要顧得她尊嚴,又管不了她的工作!
最怕她發洩在孩子身上!
那怕沒有刻意報復,但不用心照顧孩子,比面色你看已難忍!
我的工人,基本工作算可以,但性格很強!
初來報到,說會比心 ...


唉!!點解妳會覺得害佢冇咗份工?佢地都唔知幾想妳炒佢, 如果唔係, 點解佢成日黑面, 唔記住吩附呀????


水晶宮

積分: 55644


2#
發表於 09-4-16 11:14 |只看該作者
叫巨做也都黑面真的難搞...我果個我從來冇鬧過一句連語氣重些都沒有仲要前前後後SAY THANK U但起碼我叫巨做也冇問題羅...試過同個仔玩...玩到阿仔發脾氣喊但我知是小朋友唔0岩...巨唔識聽中文以為阿仔告狀個樣唔開心...但我仔同巨道歉就冇事...
少奶奶的身份,丫頭的命...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo