立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 13378
積分: 13906
水晶宮
積分: 58492
luckybaby2011 發表於 18-11-11 17:56 我反而覺得一樓先會好住
積分: 10319
珍珠宮
積分: 42413
積分: 65650
伯爵府
積分: 16704
dearmm 發表於 18-11-11 16:22 我都聽過要俾陀地。 治安都擔心
男爵府
積分: 5473
野原美冴 發表於 18-11-11 18:47 除左慳返管理費和可以養貓狗,諗唔到有咩其他好處。 鄰居、環境清唔清静,無論屋苑定村屋都係睇彩數。
積分: 52137
大宅
積分: 4433
積分: 11925
香港熊貓 發表於 18-11-11 11:54 我最喜歡的是管理費,樓一定年年加管理費,而且唔平
積分: 72641
pillarfung 發表於 18-11-11 10:23 本帖最後由 pillarfung 於 18-11-11 10:23 編輯 一係買三樓連天台,一係買地下,最儍買一樓。
已刪除用户
積分: 21542
別墅
積分: 741
積分: 19893
homommy 發表於 18-11-11 15:27 成日要吸化糞池好煩。又2要2睇樓上樓下住咩人。試過有樓下既人話個化糞池佢地出錢起唔俾樓上用。 泊車又要 ...
積分: 6336
華妹妹 發表於 18-11-11 13:04 頂樓夏天熱到你傻,30度有太陽既天氣,番到屋企要用水喉令天台降溫,開冷氣成粒鐘先涼。 一樓或地下都ok, ...
珊瑚宮
積分: 102475
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy