自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


子爵府

積分: 13378


1#
發表於 18-11-11 10:04 |只看該作者
親友想買村屋,頂樓連天台還是一樓好?請問有什麼要留意?


子爵府

積分: 13906


50#
發表於 18-11-12 20:00 |只看該作者
我三層都試過
買一定選中間,最好住
租就三樓地下玩,貪有天台花園
地下都ok,蛇蟲鼠蟻如果嗰頭有,就三層都有㗎啦
三樓真係熱到xx!!!而且,如果是舊村屋大部分頂樓都有漏水問題,整一整一定過十萬。天台做僭建,一個樣衰比人捉又要拆,總之就煩

最後一點,現在樓市十五十六,重買村屋?


水晶宮

積分: 58492


49#
發表於 18-11-12 19:53 |只看該作者
luckybaby2011 發表於 18-11-11 17:56
我反而覺得一樓先會好住

呢個係事實。
不過啲人會覺得唔抵,但我就最怕熱及蛇蟲鼠蟻。


子爵府

積分: 10319


48#
發表於 18-11-12 19:45 |只看該作者

回覆樓主:

頂-夏天好熱
中間-冇天台或花園
地下-人人經過都望到你間房入面


子爵府

積分: 10319


47#
發表於 18-11-12 19:43 |只看該作者

回覆樓主:

小心啲晨運客
一早開大大個收音機一路行一路聽


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


46#
發表於 18-11-12 18:18 |只看該作者

回覆樓主

村屋乜蟲都有,以前住一樓,都有好多蛇蟲鼠蟻出沒,最常見當然係:蚊、烏英、四腳蛇、蟻、飛蛾、曱甴⋯。其次:蜈蚣、蜘蛛、毛蟲⋯。較罕見但都在我家或附近出現過:手掌咁大既鮮藍色蜘蛛、蟾蜍、青竹蛇、蝙蝠仔、瑩火蟲、青蟹(近大明渠位)
仲有好多流浪貓狗


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


45#
發表於 18-11-12 14:22 |只看該作者

回覆樓主:

壞處 : 有蛇蟲鼠蟻


伯爵府

積分: 16704


44#
發表於 18-11-11 21:37 |只看該作者
dearmm 發表於 18-11-11 16:22
我都聽過要俾陀地。

治安都擔心

其實買村屋前,最好搵租盤住下先。可能覺得好浪費金錢,但村屋唔同私樓,比較難轉手,而且治安真係好參次。

間屋附近係原居民多定租俾外來人多,如果原居民又要睇下佢地友唔友善,外來人既要睇本身業主好唔好人,買左間村屋,鄰居唔得,搬又唔係,唔搬又唔係。

我租緊村屋,附近轉左租客係南亞人,Halloween 開P開到3am, 仲係露台食煙大大聲吹水(平時都經常發生),仲開音樂開到大大聲,我同佢地已經有段距離都聽到聲,難為住佢樓下同隔離幢既鄰居。

另外,村屋較易塞渠,每一至兩年要吸糞(除非已駁大渠),個人認為保養方面要花多啲錢。


男爵府

積分: 5473


43#
發表於 18-11-11 20:33 |只看該作者
野原美冴 發表於 18-11-11 18:47
除左慳返管理費和可以養貓狗,諗唔到有咩其他好處。

鄰居、環境清唔清静,無論屋苑定村屋都係睇彩數。

條條村唔同,好處唔止咁少。有些村泊車唔駛錢,另外住地下可以放野出街和在街燒野食,地方好用好多。仲有就係住地下出街好方便,唔駛過平台唔駛行樓梯撘lift ,慳番好多時間。村屋實用高好多,尺租便宜好多。有成交過的村屋銀行都估到價,完全冇問題,同普通樓冇分別的。治安方面我覺得住太偏遠始終差d,唔關係咪村屋事。反而如果怕狗就麻煩d。


水晶宮

積分: 52137

減齡達人勳章


42#
發表於 18-11-11 18:47 |只看該作者

回覆樓主:

除左慳返管理費和可以養貓狗,諗唔到有咩其他好處。

鄰居、環境清唔清静,無論屋苑定村屋都係睇彩數。


大宅

積分: 4433


41#
發表於 18-11-11 18:46 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 MrsPerthLiu 於 18-11-11 18:49 編輯

1. 村屋估價會估唔足,如果樓價$450萬,銀行估$400,多出嚟個$50萬你要自行俾現金個業主。

2. 樓契文件麻煩好多,記得睇下出左滿意紙未,經紀佣金、律師費相對貴啲。

3. 附近啲原居民可能好麻煩好惡,成日話條路係同村兄弟起嘅,唔俾你行都得架!大時大節成日燒炮竹,真係一日燒到黑架。

4. 安裝寬頻好麻煩,上網速度慢,預約維修又成日甩底。

5. 所有要維修嘅嘢,想叫師傅嚟整,冇人肯入嚟。

第1第2,錢可以解決
第3-5 住落左成日都係咁真係好煩


子爵府

積分: 11925


40#
發表於 18-11-11 18:08 |只看該作者
香港熊貓 發表於 18-11-11 11:54
我最喜歡的是管理費,樓一定年年加管理費,而且唔平

仲有大維修。


水晶宮

積分: 72641


39#
發表於 18-11-11 17:56 |只看該作者
pillarfung 發表於 18-11-11 10:23
本帖最後由 pillarfung 於 18-11-11 10:23 編輯

一係買三樓連天台,一係買地下,最儍買一樓。

我反而覺得一樓先會好住


已刪除用户

積分: 21542


38#
發表於 18-11-11 17:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 21542


37#
發表於 18-11-11 17:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 741


36#
發表於 18-11-11 16:43 |只看該作者
我住緊村屋2樓 天台係業主潛建左擺雜物 所以我間屋夏天唔算好熱 蛇蟲鼠蟻真係無乜 我住左兩年只見過兩次小強 因為無用既渠口已經比我封晒 沖涼去水位我定時會倒漂白水 蚊都無乜 因為我做好晒措施 露台 窗 加蚊網 門口外點蚊香 屋向東南 所以唔會好凍


伯爵府

積分: 19893


35#
發表於 18-11-11 16:42 |只看該作者

回覆樓主:

比得起我會買地下連大花園
車可泊入屋
托住2大袋米上3樓唔係講笑
中層住黎冇意思
地下夏天會勁多蚊
樓上住咩人都要留意
我以前租地下連花園
3樓住戶在天台養了7條狗
嘈唔在講
佢工人開勁喉沖狗屎尿
日日都整到我架車滿晒狗屎尿
好彩係租既
租約一滿即搬


子爵府

積分: 13378


34#
發表於 18-11-11 16:22 |只看該作者
homommy 發表於 18-11-11 15:27
成日要吸化糞池好煩。又2要2睇樓上樓下住咩人。試過有樓下既人話個化糞池佢地出錢起唔俾樓上用。

泊車又要 ...

我都聽過要俾陀地。

治安都擔心


男爵府

積分: 6336


33#
發表於 18-11-11 15:45 |只看該作者
華妹妹 發表於 18-11-11 13:04
頂樓夏天熱到你傻,30度有太陽既天氣,番到屋企要用水喉令天台降溫,開冷氣成粒鐘先涼。
一樓或地下都ok, ...

係,3樓連天台夏天真係熱到抽筋,長開冷氣都覺得好熱


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


32#
發表於 18-11-11 15:35 |只看該作者
homommy 發表於 18-11-11 15:27
成日要吸化糞池好煩。又2要2睇樓上樓下住咩人。試過有樓下既人話個化糞池佢地出錢起唔俾樓上用。

泊車又要 ...

1) 而家有好多村已經駁大渠,唔使用化糞池
2) 呢個情況睇一條條村,唔係全部都有問題
3) 住樓都有差鄰居。

所以買 / 租村屋前自己要做多啲功課,或搵啲有朋友住緊嘅村就穩陣。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo