夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 513


1#
發表於 18-11-18 22:37 |只看該作者
認真思考先答
如果有兩種生活比你選擇,你會選擇邊種

1. 付出好多時間搵錢,咁當然要失去陪伴家人的時間,但身邊都有好多朋友,平時應該唔愁寂寞,但你同你伴侶就可能分工好明確,一個外一個內

2. 你會願意即使經濟上不是太富裕,但希望同伴侶一齊經營家庭,參與所有家庭事務,一齊分擔⋯⋯但可能要承受一定的經濟壓力


珍珠宮

積分: 38356


47#
發表於 19-1-11 10:43 |只看該作者
Tinahui 發表於 19-1-4 23:53
真系恭喜你觅到合適的伴侶

Thank you. 只是比前夫小累我而已。
如果現在我年邁的父母有什麼身體需要醫護的,我就倒下了。因為只有我是有能力照顧父母的。
我們住外國,父母不懂地方語言,又固執。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


水晶宮

積分: 51137


46#
發表於 19-1-5 13:21 |只看該作者

回覆樓主:

我同我老公依加係2,其實都好幸褔~


別墅

積分: 513


45#
發表於 19-1-4 23:53 |只看該作者
858D 發表於 18-12-23 01:18
我與前夫的情況,參雜地走過你以上所指的兩個情況。
情況1. 經營唔掂,斃在 因為在外的是我(一個小女人 ...

真系恭喜你觅到合適的伴侶


珍珠宮

積分: 38356


44#
發表於 18-12-23 01:18 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 18-12-23 01:19 編輯
Tinahui 發表於 18-11-18 22:37
認真思考先答
如果有兩種生活比你選擇,你會選擇邊種

我與前夫的情況,參雜地走過你以上所指的兩個情況。
情況1. 經營唔掂,斃在 因為在外的是我(一個小女人,而我不是女強人,但就做到了女強人的果效)。我前夫管內時的宅內家居環境很不合我意,對我有很多不健康的影響。離婚後,就會是情況1的繼續。因為我依然甘心樂意地盡我能力在外養佢和子女過世。

情況2,經營唔掂,斃在 我與前夫很不夾,無論在處理方法,能力的強弱處,解決難處的思維都不同,根本無法一齊共事分擔,經營家庭,處理內外所有家庭親朋事務而不會導致兩敗俱傷的。我就住來使左佢咁多年。將來睇住佢如何經營佢和子女的家宅,我依然選擇就著使來換得大家的心平氣和。

我與現在的先生 雖然未有條件試過情況1,因為我還要在外打工搵錢養我前夫和子女。我根本沒有資源能力管理內外。係我先生管理曬內外事務。不過我同佢沒有與子女同住,宅內只有我兩個人住,而且我兩很合得來,佢辦事,無論內外,我都放心。使我跟佢去到邊都有光彩。
情況2, 佢冇經濟壓力承受,家務佢亦有能力把要做的減得好少。佢做的所有選擇,我都冇意見,佢能把家居環境條件置得對我各方面都很健康。

Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


翡翠宮

積分: 87419


43#
發表於 18-12-22 23:57 |只看該作者

回覆樓主:

我係女,我揀1~


珍珠宮

積分: 31994

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


42#
發表於 18-12-22 08:22 |只看該作者

錢吾係萭能,但無錢,又萬萬不能,現實係耍接受的,每-個階層,都有自己的生活方式,点樣調節和接受,已經有模式,只耍知道共同目標係咩,就得架喇。


複式洋房

積分: 149


41#
發表於 18-12-21 10:17 |只看該作者
1好似輕鬆d


大宅

積分: 2197


40#
發表於 18-11-26 01:17 |只看該作者
anyuser18 發表於 18-11-20 12:51
男同女都要分咩?我同老公一樣都咁諗
小朋友細就多啲精力放家囉
到小朋友大啦,都唔駛睇咁多時,就梗係搏 ...
或是我理解錯?😅😅


伯爵府

積分: 16331


39#
發表於 18-11-25 11:53 |只看該作者
回覆 Tinahui 的帖子

唔會.我得一個女,所以我可以全部時間俾哂佢.
我有解釋爸爸因為忙陪唔到佢咁多,
但個女畢業呀呢類活動我老公會請幾個鐘假都會出席嘅.
個女大咗就越明白父母已盡力做到最好添啦.


別墅

積分: 513


38#
發表於 18-11-25 11:00 |只看該作者
fattymama 發表於 18-11-25 10:45
回覆 Tinahui 的帖子

我係1.我就完全無問題,

(emoji)(emoji)但係,當年唔會嫌爸爸陪伴時間少咩?還是你兩公婆都要返工,大家都無時間?


伯爵府

積分: 16331


37#
發表於 18-11-25 10:45 |只看該作者
回覆 Tinahui 的帖子

我係1.我就完全無問題,
年青時两個人共同努力去經營好一個家,
e+老公退休,女兒又已成年,
由於無經濟壓力,我地現在可以享受吓遲來嘅二人世界.



子爵府

積分: 14110


36#
發表於 18-11-25 09:39 |只看該作者
yau2012 發表於 18-11-25 02:46
回覆 anyuser18 的帖子

我們剛剛相反,未有小孩係1,到經濟穩定後生小孩係2

覆錯?

我答:
無小朋友就1
有小朋友就2


大宅

積分: 2197


35#
發表於 18-11-25 02:46 |只看該作者
回覆 anyuser18 的帖子

我們剛剛相反,未有小孩係1,到經濟穩定後生小孩係2


別墅

積分: 513


34#
發表於 18-11-24 00:32 |只看該作者
musiccisum 發表於 18-11-23 21:53
我揀左2

你係男士還是女士?如果係男士,真心開心,又多一個暖男⋯⋯如果係女士,對你以敬佩之心


子爵府

積分: 11711


33#
發表於 18-11-23 21:53 |只看該作者
Tinahui 發表於 18-11-18 22:37
認真思考先答
如果有兩種生活比你選擇,你會選擇邊種

我揀左2


別墅

積分: 513


32#
發表於 18-11-23 00:11 |只看該作者
pnylw 發表於 18-11-22 23:18
回覆 Tinahui 的帖子

我諗我係2, 但老公曾經想/ 唔介意我係1...

你講得啱⋯⋯timing .夾,大家可以同步⋯⋯timing 唔夾⋯⋯真系嘔血⋯⋯


別墅

積分: 904


31#
發表於 18-11-22 23:18 |只看該作者
回覆 Tinahui 的帖子

我諗我係2, 但老公曾經想/ 唔介意我係1...

後知後覺, timing 問題. 如果timing 夾條路的確會順D..



別墅

積分: 513


30#
發表於 18-11-21 12:52 |只看該作者
anyuser18 發表於 18-11-21 08:09
無㗎,兩公婆無了解好價值觀就結婚,就生仔,自己係有責任
依家米已成炊
仔女大咗,咪離婚去尋找愛情囉!

係啊,怨氣當然唔係一朝一夕⋯⋯唔通上來發下牢騷都唔得?定係留返同老公吵大獲?我並不是要比較,無咩好比,只係想知道,大家男女不同都有咩唸法⋯⋯如果連呢個位都唔比發晦氣,唔比呻⋯⋯咁⋯⋯
係呢度出po ,都係想有正面回應,十卜下自己姐⋯⋯


子爵府

積分: 14110


29#
發表於 18-11-21 08:09 |只看該作者
Tinahui 發表於 18-11-20 23:25
所以恭喜你,搵到同腳步的伴侶⋯⋯我屋企掉返轉,小朋友細,我老公都唔點理,到依家大了,發覺小朋友同佢 ...

無㗎,兩公婆無了解好價值觀就結婚,就生仔,自己係有責任
依家米已成炊
仔女大咗,咪離婚去尋找愛情囉!
唔離仲留的話,問吓自己點解
佢心態由出去玩多,變咗想同子女多
老實講都係同你近咗啦!
可能子女細時唔識揍,大咗可以溝通到先親近返,都唔係壞事
你一肚怨氣點同你親近呢?
你不如處理吓自己啲唔開心
同佢好好溝通化解
咁先會有你想的婚姻
呢個世界啲男人點
關你和你老公的關係咩事呢?
其實你心中唔滿意佢
攞其他顧家男同佢比,你認為佢會唔知?會開心咩?佢都顧家多咗,你又一樣埋怨的話,咁好難建立感情
感情要經營,從自己開始。即然佢想親子,諗吓點一齊開始再建立

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo