本帖最後由 858D 於 18-12-23 01:19 編輯
Tinahui 發表於 18-11-18 22:37 
認真思考先答
如果有兩種生活比你選擇,你會選擇邊種
我與前夫的情況,參雜地走過你以上所指的兩個情況。
情況1. 經營唔掂,斃在 因為在外的是我(一個小女人,而我不是女強人,但就做到了女強人的果效)。我前夫管內時的宅內家居環境很不合我意,對我有很多不健康的影響。離婚後,就會是情況1的繼續。因為我依然甘心樂意地盡我能力在外養佢和子女過世。
情況2,經營唔掂,斃在 我與前夫很不夾,無論在處理方法,能力的強弱處,解決難處的思維都不同,根本無法一齊共事分擔,經營家庭,處理內外所有家庭親朋事務而不會導致兩敗俱傷的。我就住來使左佢咁多年。將來睇住佢如何經營佢和子女的家宅,我依然選擇就著使來換得大家的心平氣和。
我與現在的先生 雖然未有條件試過情況1,因為我還要在外打工搵錢養我前夫和子女。我根本沒有資源能力管理內外。係我先生管理曬內外事務。不過我同佢沒有與子女同住,宅內只有我兩個人住,而且我兩很合得來,佢辦事,無論內外,我都放心。使我跟佢去到邊都有光彩。
情況2, 佢冇經濟壓力承受,家務佢亦有能力把要做的減得好少。佢做的所有選擇,我都冇意見,佢能把家居環境條件置得對我各方面都很健康。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own ~ H. Jackson Brown