在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 141


1#
發表於 09-4-17 22:38 |只看該作者
成日返工望放假,但到真正放假卻又弄得很不開心,都不知為什麼???

在家中無論如何努力做好也不會得到老公的欣賞,他只會覺得是理所當然,但只要你發下脾氣,他便會覺得你很不該.

自問已好努力教仔,把所有時間,精神也放在他身上,放在頭家,無晒朋友,但他教而不善,永遠都和你作對,你叫他東,他偏做西,好似要把你激死他才開心,總之一點也沒有其他小孩的可愛特質.

你們說我是不是很失敗,自以為做得好,到頭來得個吉,真的好唔開心,好氣餒,好開不再做這份工,但現實又不能,唉!!!


複式洋房

積分: 141


6#
發表於 09-4-21 10:37 |只看該作者
多謝各位的意見,我會努力的!!!


民房

積分: 9


5#
發表於 09-4-18 23:48 |只看該作者
我覺樓主比自己太大壓力啦,小朋友未必個個都咁聽話,我試過同你一樣情況,結果同阿仔關係越嚟越差,好再醒得快,即刻放低對他要求,比自己同仔仔一個空間,將關係重新開始,而架才叫做有傾有講。

因此你將全副精神放在他身上,其實他亦感受到壓力,才會事事與你對抗,試下接受他不太過份的行為,再慢慢引導他吧,千祈不要和別人的小朋友比較,因每個小朋友都是獨立個體,不可以做比較的。


大宅

積分: 1217


4#
發表於 09-4-18 16:06 |只看該作者
原帖由 minniepangpang 於 09-4-17 22:38 發表
成日返工望放假,但到真正放假卻又弄得很不開心,都不知為什麼???

在家中無論如何努力做好也不會得到老公的欣賞,他只會覺得是理所當然,但只要你發下脾氣,他便會覺得你很不該.

自問已好努力教仔,把所有時間,精神也放 ...


其實最緊要你要身心保持開朗,講真如果下下太計足你好辛苦架!!換轉另一個角度,個人都好心d的。

做每一件事情你吾好每次都諗d吾開心的事。
例如:
1) 返工時找回返工樂趣(例如:不用睇bb,可以同同事傾下計)

2) 老公吾識欣賞,咁你自己有冇欣賞過自己呢?很多事情自己都否定了自己,自信心動搖及壓力過大都吾好的。

3) 仔仔年齡細,好多嘢都會好新奇,呢d係天性!吾通佢好似一舊飯好咩!!


**彩虹係七色,但有時不足七色我哋都可當彩虹,吾係叫你將要求降低,只係凡事都有好的一面,最重要你自己怎樣去睇**


男爵府

積分: 7003


3#
發表於 09-4-18 09:36 |只看該作者
同妳都有d似, 最近自己都有照顧小朋友壓力, 呢份工真係唔容易, 要盡量想解決方法. 至於同先生, 有時大家同一路上還好, 當背靠背而行真的很辛苦, 只好盡快找到平衡點


男爵府

積分: 6052


2#
發表於 09-4-18 02:11 |只看該作者
唔好俾自己咁大壓力啦![

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo