親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   4


男爵府

積分: 8517


1#
發表於 18-12-5 01:16 |只看該作者
我去過好多次台北及宜蘭,但從未去過陽明山丶九份丶十分。
我今次編咗以下行情,
請大家比啲意見有咩必去,謝啦。

Day 1: 晚機十點到台北,會直接到北投輕行旅宿一宵。

Day 2: 包車一路玩上陽明山十點至六點,早到酒店要hea 吓個溫泉。住天籟,未唸當日下午及晚上食咩,求推介。求包車資料。因呢日是聖誕,果間777要收surcharge 1000.我想搵另一間,目標價是4000 上下包6個鐘。

Day 3 : 包車8個鐘,去九份丶十分、瀑布。晚上住基隆。求推介午餐及晚餐,想食海鮮晚餐,夜市只會當小食行下。

Day 4 : 出返台北住西門町。我周圍行下。

Day 5 : 晚上近香港。

多謝收看。


男爵府

積分: 8517


29#
發表於 18-12-6 22:42 |只看該作者
rean_chau 發表於 18-12-6 11:20
我哋plan 去柳野附近龜吼食海鮮 晚飯我地返出台北食八里火煱。
時間同你不一樣,
跟唔到。謝謝


公爵府

積分: 28591


28#
發表於 18-12-6 11:20 |只看該作者
-Johnnywalker- 發表於 18-12-6 01:10
咁你午餐同晚餐在邊度食?
若然我plan到邊度午餐同晚餐,
我可以跟你行程先野柳丶十分丶九份睇夜景,之後再 ...

我哋plan 去柳野附近龜吼食海鮮 晚飯我地返出台北食八里火煱。


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


27#
發表於 18-12-6 11:06 |只看該作者
請問有冇試過用CALL的士的APPS?
司機會直接致電聯絡, 定係在APPS內跟客人聯絡呢?
謝謝


男爵府

積分: 8517


26#
發表於 18-12-6 10:17 |只看該作者
12312 發表於 18-12-6 10:12
好似有鐵板餐果類貴餐食

哈哈. 太貴唔啱我.
我自己在佢官網找找仲有咩餐廳吧.
謝啦


男爵府

積分: 8517


25#
發表於 18-12-6 10:13 |只看該作者
12312 發表於 18-12-6 07:58
4)晚上食燒肉。

正是想食熊一,
因我住西門町同埋只識呢間.


珊瑚宮

積分: 119929


24#
發表於 18-12-6 10:12 |只看該作者
-Johnnywalker- 發表於 18-12-6 10:11
咁方便
好,就聽你介紹試下.

好似有鐵板餐果類貴餐食


男爵府

積分: 8517


23#
發表於 18-12-6 10:11 |只看該作者
12312 發表於 18-12-6 07:52
陽明山晚上食天籟

咁方便
好,就聽你介紹試下.


珊瑚宮

積分: 119929


22#
發表於 18-12-6 07:58 |只看該作者
-Johnnywalker- 發表於 18-12-5 01:16
我去過好多次台北及宜蘭,但從未去過陽明山丶九份丶十分。
我今次編咗以下行情,
請大家比啲意見有咩必去, ...

4)晚上食燒肉。


珊瑚宮

積分: 119929


21#
發表於 18-12-6 07:56 |只看該作者
-Johnnywalker- 發表於 18-12-6 01:21
我11點酒店check out,
最近,第一站是野柳,應該唔會咁早食午餐。
請問呢度大概留幾耐?

漁港餐廳平日6時就靜了,你都是去基隆掃街了。



珊瑚宮

積分: 119929


20#
發表於 18-12-6 07:52 |只看該作者
-Johnnywalker- 發表於 18-12-6 01:21
我11點酒店check out,
最近,第一站是野柳,應該唔會咁早食午餐。
請問呢度大概留幾耐?

陽明山晚上食天籟


珊瑚宮

積分: 119929


19#
發表於 18-12-6 07:50 |只看該作者
-Johnnywalker- 發表於 18-12-6 01:13
你好呀旅遊達人。
今次聖誕去邊樹玩?
我的行程如何?請提點下

陽明山果程改包的士啦(在街找)


珊瑚宮

積分: 119929


18#
發表於 18-12-6 07:21 |只看該作者
-Johnnywalker- 發表於 18-12-6 01:13
你好呀旅遊達人。
今次聖誕去邊樹玩?
我的行程如何?請提點下

今年留港


男爵府

積分: 8517


17#
發表於 18-12-6 01:21 |只看該作者
rean_chau 發表於 18-12-5 22:22
基隆夜巿入面有間海鮮餐廳,GoogleMap可以見到好多店名可以參考,另外聽講野柳附近龜吼有海鮮食,我係googl ...
我11點酒店check out,
最近,第一站是野柳,應該唔會咁早食午餐。
請問呢度大概留幾耐?


男爵府

積分: 8517


16#
發表於 18-12-6 01:13 |只看該作者
12312 發表於 18-12-5 14:31
如果坐巴士去天籟都幾麻煩,好長車程時間。陽明山景點之間巴士好疏
你好呀旅遊達人。
今次聖誕去邊樹玩?
我的行程如何?請提點下


男爵府

積分: 8517


15#
發表於 18-12-6 01:10 |只看該作者
rean_chau 發表於 18-12-5 22:22
基隆夜巿入面有間海鮮餐廳,GoogleMap可以見到好多店名可以參考,另外聽講野柳附近龜吼有海鮮食,我係googl ...
咁你午餐同晚餐在邊度食?
若然我plan到邊度午餐同晚餐,
我可以跟你行程先野柳丶十分丶九份睇夜景,之後再返基隆宿一宵。
先謝謝啦



男爵府

積分: 8517


14#
發表於 18-12-6 01:01 |只看該作者
他人 發表於 18-12-5 21:23
更正:包車好D
哈哈
叫我包單車以為你玩野添


公爵府

積分: 28591


13#
發表於 18-12-6 00:29 |只看該作者
cckmandy 發表於 18-12-5 23:09
想問下可否幫忙check下七人車要幾錢?

¥738 七人車經濟車坐六位
淘寶易途8價錢,應該唔係最平,但上次去泰國都係用呢間覺得OK,淘寶 klook 都包車服務 可以即時睇到價錢。


公爵府

積分: 28591


12#
發表於 18-12-6 00:20 |只看該作者
12312 發表於 18-12-5 23:03
共乘?

唔係共乘 經濟型五座坐三個人。


大宅

積分: 4856


11#
發表於 18-12-5 23:09 |只看該作者
rean_chau 發表於 18-12-5 22:22
基隆夜巿入面有間海鮮餐廳,GoogleMap可以見到好多店名可以參考,另外聽講野柳附近龜吼有海鮮食,我係googl ...

想問下可否幫忙check下七人車要幾錢?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo