時政擂台

跳至

首頁
1

尾頁
   1


翡翠宮

積分: 90932


1#
發表於 18-12-5 13:39 |只看該作者
高雄變天,假如禿子成功帶領高雄走出經濟困境(大陸人進得來,台灣貨賣出大陸),其他地區唔跟就冇選票...再過兩三年,全台灣歌舞昇平,一片繁榮景象,大陸就會同你講數...
台:我哋承認九二共識架喇!
陸:而家邊個同你講九二共職?(九二年大陸GDP為台灣一半,而家為台灣22倍)我哋喺嚟同你講統一時間表

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


大宅

積分: 1854


6#
發表於 18-12-8 08:58 |只看該作者
Reminder 發表於 18-12-7 12:44
又關DQ事?

垃圾係要搬去堆填區或火化係常識。

垃圾應該是3R, reuse, recycle及reduce
堆田及火化不是常識, 是最後方法
台灣在垃圾處理一定遠超香港, 香港的四電一腦是垃圾方按, 有幾多香港家庭可以不立即棄置雪櫃冷氣, 等幾日才來回收


子爵府

積分: 11523


5#
發表於 18-12-7 15:35 |只看該作者

回覆樓主:

仲有大學生每月只有廿萬幾台幣人工,經濟不起想向上流都無用,嚕肉飯十年都係賣三十幾蚊碗,某啲地方好似香港七、八十年代咁,發展停滯不前


珍珠宮

積分: 33164


4#
發表於 18-12-7 13:37 |只看該作者
mrsir 發表於 18-12-6 16:14
好似香港, 廿年前剛畢業搵少過一萬, 好似好少, 但一般中小型住宅是百多二百萬。現在剛畢業搵多過二萬, ...

原來台灣人鍾意買樓負資產,久唔久被裁員減薪,長期失業,破產,大學生揾唔到工,長期通縮,食二手飯。


禁止訪問

積分: 12736


3#
發表於 18-12-7 12:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1854


2#
發表於 18-12-6 16:14 |只看該作者
櫺囹桼 發表於 18-12-5 13:39
高雄變天,假如禿子成功帶領高雄走出經濟困境(大陸人進得來,台灣貨賣出大陸),其他地區唔跟就冇選票...再過兩 ...

好似香港, 廿年前剛畢業搵少過一萬, 好似好少, 但一般中小型住宅是百多二百萬。現在剛畢業搵多過二萬, 但中小住宅四百多萬, 普通人是沒有受惠。所以台灣人都唔係傻,最好是兩黨隔住做, 好過香港搞到可以亂dq人

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo