時政擂台

跳至

首頁
12345...18

尾頁
   26


男爵府

積分: 5847


1#
發表於 18-12-6 17:51 |只看該作者
我剛剛查了asml火災是真的,其他的不敢肯定

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

點評

wong2323  政治及有關爭拗話題或最終演變成相關討論,現已移到時政擂台  發表於 18-12-8 12:49


超級版主

積分: 210862

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 KMALL特別版勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


353#
發表於 18-12-8 12:49 |只看該作者
所有錯版政治及有關爭拗話題,會被移往時政擂台,包括演變成相關討論主題,管理團隊擁有移動主題的最終決定權,國民不得異議。屢次刻意發表錯版時政主題,可被警告。

本錯版主題是受到基本版規及時政擂台版規所規管,以上參與錯版討論的國民敬請留意,一旦留言,表示已了解及同意遵守時政擂台版規,日後如發生任何糾紛或發現違規行為,不得以原帖是發表於時政擂台以外之版塊,作為辯解理由。
唵嘛呢叭咪吽      
ॐ मणि पद्मे हूँ
ༀ་མ་ཎི་པད་མེ་ཧཱུྃ


公爵府

積分: 28860

2025勳章蛇年勳章


352#
發表於 18-12-8 11:08 |只看該作者
MrsSingSing 發表於 18-12-6 23:03
最心寒係成班港豬只覺得自己係香港人,中國衰中國俾人恰就最開心.....

係外國人眼中, 其實無分中國人, 香港人, 根本就一樣, 唇亡齒寒


禁止訪問

積分: 12736


351#
發表於 18-12-8 11:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 357

睛靈勳章


350#
發表於 18-12-8 10:38 |只看該作者
yuyueng 發表於 18-12-6 22:00
老美處事同我想像中一樣係咁醜惡,有D香港人成日希望國破家亡就有民主自由,一堆白痴,跟伊拉克敍利亞人 ...

你講的如我所想 智者


珍珠宮

積分: 45789


349#
發表於 18-12-8 10:33 |只看該作者
牛子 發表於 18-12-8 07:43
诈騙罪

美國官員已經話可以用佢嚟當中美談判籌碼, 咁仲唔係赤祼祼擄人勒索?

中國駐加拿大大使館用了「它們」一詞!它們不會是好東西。

来自中国驻加拿大大使馆网站:

加拿大警方应美方要求逮捕一个没有违反任何美、加法律的中国公民,对这一严重侵犯人权的行为,中方表示坚决反对并强烈抗议 。中方已向美、加两国进行了严正交涉,要求它们立即纠正错误做法,恢复孟晚舟女士的人身自由。我们将密切关注事态发展,采取一切行动坚决维护中国公民合法权益。


男爵府

積分: 5215


348#
發表於 18-12-8 10:27 |只看該作者
Reminder 發表於 18-12-6 22:44
現在的環境,有如當年的八國聯軍入侵中國。

正正有8國聯軍既感覺!
以前既人咩都唔識同現代既人以為自己咩都識,都係比外敵侵害! 姑勿論呢個係事實與否,不如我們香港既中國人諗吓可以點做救國家呢?
全世界既國家當聽到自己既國歌都恭恭敬敬,唯獨是香港係大庭廣眾下噓聲四起! 身為香港人覺得好心酸,又被外國人恥笑一番,正所為家醜不出外傳,概嘆呢個道理只能用在家,不用在國!

點評

SIRIABABY    發表於 18-12-8 10:38


珍珠宮

積分: 40950


347#
發表於 18-12-8 09:45 |只看該作者


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


346#
發表於 18-12-8 09:31 |只看該作者
牛子 發表於 18-12-8 07:43
诈騙罪

美國官員已經話可以用佢嚟當中美談判籌碼, 咁仲唔係赤祼祼擄人勒索?

我有冇睇錯?2009至2014違返制裁伊朗禁令,今日2018年喺中美經貿談判期90日內先拉人? 擺明勒索啦,加拿大仲做埋幫凶。



即係,記者喺沙特領事館被肢解,有機會喺若干年後,美佬要同沙特搲嘢時,又出嚟拉人呀? 世界警察收片?



又話西方民主國家講公義,講人權嘅?




侯爵府

積分: 24833


345#
發表於 18-12-8 09:11 |只看該作者

回覆樓主:

美國佬一向有強權冇公理。


已刪除用户

積分: 17814


344#
發表於 18-12-8 09:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12303


343#
發表於 18-12-8 07:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12303


342#
發表於 18-12-8 07:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27790

hashtag影視迷勳章


341#
發表於 18-12-8 07:26 |只看該作者
mizuho 發表於 18-12-8 03:45
特朗普是商家非政治家,這些他都心中有數,所以一直沒有按牌理出牌。現在的市場分析真的是clear as mud, ...

本帖最後由 1773 於 18-12-8 07:26 編輯

我只是想說,有些人討厭中國就避免用中國產品,其實中國製造的隨處可見,嗰啲人用咗都唔知!


男爵府

積分: 5847


340#
發表於 18-12-8 06:58 |只看該作者
Soccer 發表於 18-12-7 21:37
講起美國貨, 不得不提 Tesla, 君不見周街都係咩? 今朝我屋企樓下至炒咗㗎, 係國內兩公婆車對仔女返弘立...
...

我專門來看你的reply,找到一個和我post相對关联性型強的,因為其他我不知所云,好像和我post無關
我認為不用美國貨意義不大,本身喜歡iPhone手機的人沒必要去用Android(申利我用華為)。現在是全球合作,國家總不能完全用國貨,那是閉關鎖國。我們希望看到的是強強聯手,共同發展。好像也說遠了,我最開始發帖的目的是想表達,政治家黑暗,所謂包裝好聽的人權,國際執法者的口號,都是利益當前。


珍珠宮

積分: 47557

2024年龍年勳章


339#
發表於 18-12-8 06:34 |只看該作者
mizuho 發表於 18-12-8 03:33
中國是世界工廠,製造業範疇廣闊,基本上很多產品都有部分或全部出產自內地。但製造業發達也帶來附帶成本 ...

本帖最後由 woodpecker 於 18-12-8 06:36 編輯

惡霸唔夠人嚟,就擄人勒贖


民房

積分: 18


338#
發表於 18-12-8 03:50 |只看該作者
@mary@ 發表於 18-12-6 17:55



珍珠宮

積分: 44388


337#
發表於 18-12-8 03:45 |只看該作者
1773 發表於 18-12-7 22:41
其實現在好多產品,好多品牌都唔係全件由當地生產。今早剛剛聽到收音機報導,原來全球七成鞋,八成包包,都 ...

特朗普是商家非政治家,這些他都心中有數,所以一直沒有按牌理出牌。現在的市場分析真的是clear as mud,中國底牌相對容易被看穿,亦導致貿易戰上各國都成為吃瓜群眾,沒有人出面來mitigate。

Tesla在國內設廠和很多外資一樣,主要考慮中國嘅人口紅利,加上一、二線城市嘅控排政策(購買電車送車牌),在商言商而已。但就像大部份外資企業一樣,核心技術暫時比較難在國內發展,保護心態一定會有,但更重要是人才技術的儲備不足,加上成本效益,中國還是風險較高。連NIO這家以媲美Tesla的中國電車公司,核心研發團隊還是設在Bay Area。在科研道路上,中國還是在成長階段,路還是遠著呢!


珍珠宮

積分: 44388


336#
發表於 18-12-8 03:33 |只看該作者
1773 發表於 18-12-7 22:41
其實現在好多產品,好多品牌都唔係全件由當地生產。今早剛剛聽到收音機報導,原來全球七成鞋,八成包包,都 ...

中國是世界工廠,製造業範疇廣闊,基本上很多產品都有部分或全部出產自內地。但製造業發達也帶來附帶成本,就是各式各樣的污染。

當體驗過爆表到900+(香港大部份日子在100以下),就明白國家經濟轉型刻不容緩。高科發展一直都是重點,過去十年,國家更提供非常優惠的政策和條件給有國內國外專利技術的公司,稅務優惠可以提供到員工層面幫助企業減省成本吸引人才。所以會看見很多資金充裕的國內公司開始全球M&A,直接擁有科研成果。這個讓美國害怕,不單單是貿易戰裡面的易差,而是自己科研成果拱手讓人的後遺症。基於美國是市場主導,政府很難防止民用技術公司的買賣。




琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


335#
發表於 18-12-8 00:05 |只看該作者
牛子 發表於 18-12-7 17:24
其實我每次見到話去外國留學就=不愛國的言論, 都真係得啖笑........

我之前睇過一篇中國留學生寫的文章, ...

寫得好,我唔會認為自己愛國,但即使愛國,都唔代表只可原地踏步吧,出國見識下,取長補短,咁先係正面思維,我見有d人無聊到連人地仔女出國都要冷嘲熱諷,真係膚淺到一個點,難怪目光咁短淺

首頁
12345...18

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo