夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2738


1#
發表於 18-12-7 00:02 |只看該作者
我係全職媽,老公每月比家用我主要買餸,小朋友開支等。但如果想買衫或睇岩一啲奢侈品比自己會先同老公講左先?同埋你地會幾耐買一次衫?


琥珀宮

積分: 191372

馬年勳章


57#
發表於 19-3-14 22:20 |只看該作者
kawainnn 發表於 18-12-7 00:02
我係全職媽,老公每月比家用我主要買餸,小朋友開支等。但如果想買衫或睇岩一啲奢侈品比自己會先同老公講左 ...

點解要問?買樓就會問


大宅

積分: 1038


56#
發表於 19-3-11 19:45 |只看該作者
在職媽,買野都會問反老公攞錢


子爵府

積分: 12137


55#
發表於 19-3-11 11:38 |只看該作者
在職媽媽,自己買野唔會問老公,如果同佢一齊買或者話佢知,佢會自動俾錢,當係買禮物俾我,所以我好少話佢知


公爵府

積分: 26596

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


54#
發表於 19-3-10 13:08 |只看該作者
我係FTM ,我買咩嘢C6從來唔會過問,佢知我有分寸,但買一d大型傢俬,電器,我會同佢商量先決定買,其餘我自己話事,除了家用,我自己都有儲蓄


禁止訪問

積分: 4845


53#
發表於 19-3-10 11:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3388


52#
發表於 19-3-10 11:53 |只看該作者
會講呀,互相尊重麻,反過來就算老公負責賺錢,買野前都會同我講聲。我唔覺買野前同佢講會自尊受傷,我有為頭家付出,讓佢無憂慮去工作,所以佢既錢係全家共享既


男爵府

積分: 5560


51#
發表於 19-3-10 11:46 |只看該作者
本帖最後由 hyto 於 19-3-10 11:48 編輯

在職媽,鐘意買咩就買,但唔會亂花錢,但名牌袋,錶會有兩三個看門口甘囉


禁止訪問

積分: 4845


50#
發表於 19-3-10 11:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15210

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


49#
發表於 19-3-10 11:23 |只看該作者
買衫唔洗問佢,照買,唔夠錢咪問佢拿。
衫褲鞋個d洗得幾多,ftm都要減價既,女人最緊要有私己錢,
千其唔好比身邊個男人知你有錢就得


大宅

積分: 4171


48#
發表於 19-3-9 15:19 |只看該作者
做個靚太 發表於 19-3-9 13:25
咪係囉…ftm唔係無貢獻,頭家同仔女唔會齋泵錢就識大!
...

其實真係好累,而家重要一湊二,每日打大老咁


水晶宮

積分: 51137


47#
發表於 19-3-9 13:30 |只看該作者

回覆樓主:

我同老公都習慣買乜都會互相商量嘅,尤其我,有選擇困難,更加會同老公講,不過老公通常都會答:中意咪買囉~最梗要買完開心!
答左等於無答
其實決定做ftm前,真係要留好後路俾自己,最基本要俾老公知,自己都有付出,唔同做少奶奶!仲要睇下,自己老公有無能力~


水晶宮

積分: 51137


46#
發表於 19-3-9 13:26 |只看該作者
Minipoma 發表於 18-12-7 21:35
我老公不管我怎樣洗錢,因為佢知道我唔會亂花錢

我老公都係!


水晶宮

積分: 51137


45#
發表於 19-3-9 13:25 |只看該作者
Ng_Taitai 發表於 18-12-7 09:39
我睇岩就買,唔夠錢洗就同佢講因為係我老公要我做全職媽,所以佢要負責任
...


咪係囉…ftm唔係無貢獻,頭家同仔女唔會齋泵錢就識大!


大宅

積分: 4171


44#
發表於 19-3-9 11:14 |只看該作者
Jessicakyy 發表於 19-3-9 04:12
呢個辦法都好。。

煩惱做唔做全職媽的快缷貨既人上。。。

如果老公支持,自己又想既,經濟又冇乜壓力既,當然做全職媽媽好~呀囡2歲半,踏入trouble 2, 淨係聽我枝笛所以我覺得陪伴成長都有d用既。


珍珠宮

積分: 38354


43#
發表於 19-3-9 07:11 |只看該作者
kawainnn 發表於 18-12-27 14:35
因為我老公啲錢係比曬我,佢自己留返飯錢車錢等之後分左比我儲既同日常開支咁,所以諗緊每個月如果買自己 ...

我前夫做全職爸爸十幾年,我D錢都係畀曬佢。
佢每次提取現金都會分一半畀我袋。
我地消費報告與否,係睇額外開支。
例如買電腦,手機等。
以前佢搵錢,我地好窮,我地就夾過,凡超過 某某 數字的消費就要拎出來先商量。

Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


大宅

積分: 1829


42#
發表於 19-3-9 04:12 |只看該作者
Ng_Taitai 發表於 18-12-7 09:39
我睇岩就買,唔夠錢洗就同佢講因為係我老公要我做全職媽,所以佢要負責任
...

呢個辦法都好。。

煩惱做唔做全職媽的快缷貨既人上。。。


珍珠宮

積分: 39840

王國教室勳章


41#
發表於 18-12-29 21:51 |只看該作者
FTM,我shopping 係可以減壓
我其實做FTM之前有儲蓄定一筆錢,咁我shopping 就唔會問佢。佢都有俾家用我嘛,有時候見我買左嘢問我咩嚟幾錢,會俾返錢我。有時候我都會問下佢我想買呢個呀好唔好,但就唔係問佢拎錢


大宅

積分: 2738


40#
發表於 18-12-27 22:34 |只看該作者
bethillylee666 發表於 18-12-27 17:50
點解買樣野都好似要睇面色咁...好慘. 咁你老公平時多唔多買自己野先?

我老公就係平時唔買野架,佢每個月得留車錢同飯錢比自己其他錢都係比曬我。我又岩岩先做全職媽,之前買野都會間中同佢講但洗自己錢,但現在所有錢都係佢比我,所以諗緊係咪買野都會同老公講,普通野又會唔會講咁,我又唔覺好慘


複式洋房

積分: 215


39#
發表於 18-12-27 17:50 |只看該作者
點解買樣野都好似要睇面色咁...好慘. 咁你老公平時多唔多買自己野先?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo