夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   3


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


1#
發表於 18-12-9 22:59 |只看該作者
本帖最後由 lily233242 於 19-5-9 12:47 編輯

C6好愛女兒
我好愛女兒
我和C6好努力去工作、去經營個家
我和C6在朋友眼中好恩愛
我和C6結婚20多年,沒什麼吵鬧

愛情彷彿己消失了,繼續落去會否兩看相厭呢!


複式洋房

積分: 190


31#
發表於 19-1-10 20:08 |只看該作者
lingfu 發表於 18-12-10 08:08
所以咪相厭
日頭都叫要照顧家庭
係床上連拍拖既野都冇

籽大件事


大宅

積分: 2516


30#
發表於 19-1-10 18:53 |只看該作者

回覆樓主:

大家放工回家, 食飯沖涼瞓覺, 沒有什麼交流, 莫論再進一步! 家中有老人家有小朋友, 連親親機會都沒有!
廿年的確是一個考驗, 若是其中一方出現一個衝擊, 就好易出事, 又或者為左維持一個完整的家, 而繼續平淡如水地生活下去, 可能咁樣就一世


侯爵府

積分: 20329


29#
發表於 18-12-17 00:02 |只看該作者

回覆樓主:

請問你討厭老公d咩?佢專登去買你鍾意食嘅野你唔開心?我見你話大家好耐無令對方開心過。

唔好點評我


大宅

積分: 1470


28#
發表於 18-12-12 09:31 |只看該作者
lily233242 發表於 18-12-10 19:16
佢話係

邊有男人唔咸濕架


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


27#
發表於 18-12-11 12:34 |只看該作者
好一個“角色扮演”


大宅

積分: 4719

親子王國15週年勳章


26#
發表於 18-12-11 12:30 |只看該作者
lily233242 發表於 18-12-9 22:59
C6好愛女兒
我好愛女兒
我和C6好努力去工作、去經營個家


感覺你同你C6好似角色扮演咁..
兩看,點解會相厭?唔係生愛?


子爵府

積分: 11328


25#
發表於 18-12-10 21:03 |只看該作者
Tyasnm 發表於 18-12-10 13:00
回覆 mingmama 的帖子

我結婚廿年以上,我感到我自己還很有愛,激情,我喜歡這樣! ...

對吖~我們今年剛好結婚第二十年~依然好有愛喎


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


24#
發表於 18-12-10 19:16 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 18-12-10 17:12
對你係, 咁對佢係唔係呢?

佢話係


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


23#
發表於 18-12-10 19:15 |只看該作者
Tyasnm 發表於 18-12-10 13:00
回覆 mingmama 的帖子

我結婚廿年以上,我感到我自己還很有愛,激情,我喜歡這樣! ...

好難得!


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


22#
發表於 18-12-10 19:14 |只看該作者
heidys 發表於 18-12-10 12:37
大家互相照顧著, 已經好好。何必仲留戀一迅即逝的愛情。
珍惜這個家

我和他都是這麼想。好像這幾天轉寒,我會特登去uni qlo買heattech佢著,我中意食波子提子,佢都會特登去果欄買比我食...

但就是對對方的容忍度好低,一下子就覺得對方好討厭...



侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


21#
發表於 18-12-10 19:03 |只看該作者
takkno 發表於 18-12-10 09:38
同我情況一樣, 離->很煩. 一起-> 相厭.......

你講中要點呀!


瑪瑙宮

積分: 139710


20#
發表於 18-12-10 17:12 |只看該作者
lily233242 發表於 18-12-10 08:02
本帖最後由 lily233242 於 18-12-10 08:09 編輯

我覺得呢個對20+年婚姻關係唔係重點!

對你係, 咁對佢係唔係呢?


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


19#
發表於 18-12-10 16:35 |只看該作者
lily233242 發表於 18-12-10 08:02
本帖最後由 lily233242 於 18-12-10 08:09 編輯

我覺得呢個對20+年婚姻關係唔係重點!

夫妻之間,
如果不是因健康問題而冇親密關係,
便只是同屋住。


琥珀宮

積分: 152982


18#
發表於 18-12-10 13:36 |只看該作者


男爵府

積分: 7629


17#
發表於 18-12-10 13:00 |只看該作者
回覆 mingmama 的帖子

我結婚廿年以上,我感到我自己還很有愛,激情,我喜歡這樣!


男爵府

積分: 7629


16#
發表於 18-12-10 12:56 |只看該作者
回覆 lily233242 的帖子

不是,這很重要,越做越愛!


子爵府

積分: 13202

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 好媽媽勳章


15#
發表於 18-12-10 12:37 |只看該作者
大家互相照顧著, 已經好好。何必仲留戀一迅即逝的愛情。
珍惜這個家
我B仔10月4日出世. 3.78KG
18MTH 15KG,84.5CM
13MTH 13KG,82.5CM
10MTH 12.42KG(連衫)
6MTH 10.08KG,72.5CM
5MTH 9.8KG(連衫)
4MTH 8.73KG,68CM
3.5MTH 8.98KG(連衫)
3MTH 8.4KG(連衫)
2MTH 6.9KG,61.5CM
1MTH 5.2KG


子爵府

積分: 11328


14#
發表於 18-12-10 11:35 |只看該作者
係咪真係要去到相厭呢步呢?不如諗返當初大家為何會決定在一起~結婚廿年以上~未必天天談情說愛~但感情一定會存在的


大宅

積分: 2167


13#
發表於 18-12-10 09:38 |只看該作者
lily233242 發表於 18-12-9 22:59
C6好愛女兒
我好愛女兒
我和C6好努力去工作、去經營個家

同我情況一樣, 離->很煩. 一起-> 相厭.......

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo