婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   2


複式洋房

積分: 353


1#
發表於 18-12-10 14:59 |只看該作者
如題


複式洋房

積分: 429


44#
發表於 19-2-6 23:27 |只看該作者
puppydingo 發表於 19-1-13 18:24
我自己就係雙方見完面後發生不和。
但未發生anything前我地已decide 分開banquet。
原因係我屋做生意,我老 ...

真係好(emoji)(emoji)


男爵府

積分: 9847


43#
發表於 19-1-15 14:33 |只看該作者
karenchoi625 發表於 18-12-10 14:59
如題
覺得唔使,但你都要去見下,
我結婚時兩家都未見過,係擺酒果日先見,
因為係我地兩個自己安排


公爵府

積分: 27460


42#
發表於 19-1-13 18:45 |只看該作者
karenchoi625 發表於 18-12-10 14:59
如題

咁睇你老公囉,佢冇所謂就唔食都得


水晶宮

積分: 55968


41#
發表於 19-1-13 18:33 |只看該作者
結婚8年,我父母同6299只見過2次


水晶宮

積分: 55968


40#
發表於 19-1-13 18:24 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 puppydingo 於 19-1-13 18:29 編輯

我自己就係雙方見完面後發生不和。
但未發生anything前我地已decide 分開banquet。
原因係我屋做生意,我老豆性格唔會同我62夾倒,所以我同老公一早已agree。
之後不和。
我自己book嘅hotel 1年後先有期。咁我同老公先register。
我自己搞自己。
老公果邊,6299嬲左話唔搞。ok我老公同佢地反面。咁就理得佢。
最後我banquet果日我6299死死氣黎。
咁咪坐係倒。
同埋我老公咁就成為我呀好媽果仔。

婚後仲好,我從來唔怕唔要anything from 男家。
我老公好support知係佢parents當初唔岩。

所以結婚8年。我鐘意點就點,咩男家gathering節日老公都會去哂我果邊。男家只要我唔想。我老公自己去。




侯爵府

積分: 23624


39#
發表於 19-1-13 12:08 |只看該作者
MeowMuiMui123 發表於 18-12-11 07:45
分開搞。不過婚前已搞到反面,真係諗清楚先好結。

未結婚的不會明


水晶宮

積分: 51137


38#
發表於 19-1-13 12:04 |只看該作者

回覆樓主:

唔見咪唔見囉~分開擺~勉強無幸福!
我係婚後反面嘅,所以我係個b擺百日,一個男家嘅人都無叫,純女家嘅親友~


大宅

積分: 4848


37#
發表於 19-1-13 00:23 |只看該作者
fancl413 發表於 19-1-12 22:09
我係搞聯婚的。我和老公拍拖時,奶奶對我態度好一般,基本上我們好少交流。
結婚前,雙方家長沒有食飯見面 ...

好親家两免舉腳讚成。


男爵府

積分: 7438


36#
發表於 19-1-12 22:09 |只看該作者
我係搞聯婚的。我和老公拍拖時,奶奶對我態度好一般,基本上我們好少交流。
結婚前,雙方家長沒有食飯見面,註冊當天先介紹對方,握完手就冇再傾計。
結婚已經十年,倆親家重來冇再見面。
我又覺得冇野禾


洋房

積分: 35


35#
發表於 19-1-7 03:09 |只看該作者
隨心 開心就好


禁止訪問

積分: 4847


34#
發表於 19-1-7 00:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 35


33#
發表於 19-1-6 01:42 |只看該作者
karenchoi625 發表於 18-12-14 09:35
好,我會考慮做呢樣野,不過要d 時間調節自己,希望做到微笑禮物,當係第一次見面呢種態度,多謝你既意見 ...

對的,這是「先禮後兵」的對策,畢竟佢媽媽都知道你哋準備結婚,而佢都必需接受。你先友善,對方就易落台就會變返友善。


複式洋房

積分: 353


32#
發表於 18-12-14 09:35 |只看該作者
Christylomama 發表於 18-12-14 03:17
如果你可以做到微笑禮貌地見佢屋企人的話,就可以試試做冬時帶禮物上去食餐飯,試試佢呀媽而家係咩態度, ...

好,我會考慮做呢樣野,不過要d 時間調節自己,希望做到微笑禮物,當係第一次見面呢種態度,多謝你既意見呀


洋房

積分: 35


31#
發表於 18-12-14 03:17 |只看該作者
karenchoi625 發表於 18-12-13 15:16
其實就唔係發生左d 咩大件事既野,拍拖第二年已經開始有傾結婚,佢開始擺起個奶奶款。例如:d 舊思想,要 ...

如果你可以做到微笑禮貌地見佢屋企人的話,就可以試試做冬時帶禮物上去食餐飯,試試佢呀媽而家係咩態度,如果佢呀媽都可以客氣當無時發生過,大家以後咪做戲做全套客客氣氣咁過。咁你就可以考慮相方見面,畢竟長輩與長輩之間仲係會互相禮讓尊重的。但如果你上去食飯發覺佢呀媽都係黑口黑面單單打打,咁就放棄兩家雙方見面吧,因為佢呀媽都唔識尊重人。


複式洋房

積分: 353


30#
發表於 18-12-13 15:16 |只看該作者
cookingbaby 發表於 18-12-10 17:37
因為咩事鬧到咁僵呀?兩年都無聲到呀?你老公咩態度??

其實就唔係發生左d 咩大件事既野,拍拖第二年已經開始有傾結婚,佢開始擺起個奶奶款。例如:d 舊思想,要我服侍哂佢個仔(即係佢個仔唔可以做家務),有時遲到左少少就黑我面黑足全日等等,我已經讓左好多步。最後係因為愈黎愈嚴重,有次搞到我喊,然後男友出聲有話過佢,佢覺得我叫佢個仔黎鬧佢既,之後仲要我地分手,然後佢個仔都頂佢唔順,直接搬左出黎,然後到而家2年我都無再見佢,但男友會keep 住番去食飯


複式洋房

積分: 353


29#
發表於 18-12-13 15:03 |只看該作者
thankyou201020 發表於 18-12-13 12:44
既然反得面,就不需要男家LA,簽字是但一個都得,反得面就唔好反轉頭,預無男家去做方便好多。 ...

男家講左會出席,原本我屋企都同我講,不如分開啦,之但係又無理由男友同屋企人講叫佢地唔好去...


子爵府

積分: 13924


28#
發表於 18-12-13 12:44 |只看該作者
既然反得面,就不需要男家LA,簽字是但一個都得,反得面就唔好反轉頭,預無男家去做方便好多。


複式洋房

積分: 353


27#
發表於 18-12-13 12:37 |只看該作者
xavierma215 發表於 18-12-13 12:31
係你屋企人咁麻煩有所謂之嘛
你地自己女家攪咪得囉
佢男家由你老公去同佢地講

而家我煩緊,係咪禮數要做足,婚前尊重佢老人家約餐飯見番面咁樣..


複式洋房

積分: 353


26#
發表於 18-12-13 12:35 |只看該作者
breadcheung 發表於 18-12-12 19:58
其實有計劃結婚當初就唔好搞到咁僵,而家無彎轉了

其實唔係我想搞到僵...係佢不斷做d 野傷害我,連佢個仔都頂佢唔順,即刻搬出黎。行動話比佢呾係唔岩,同埋我地全部靠自己,婚禮佢而家死死地氣話比錢我地搞,我地拒絕左。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo