立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 183
大宅
積分: 2197
wayne666 發表於 18-12-24 16:37 我都希望係咁 但... 佢又唔似有同感
珍珠宮
積分: 32678
wayne666 發表於 18-12-24 16:33 咁搬左再講清楚之後, 佢地無事吧??
yau2012 發表於 18-12-22 12:57 唔使咁擔心, 其實你老公可能都有同感呢,你講出嚟,佢可能都鬆一口氣啦!
SaBB 發表於 18-12-22 13:28 無仔女、無債務、無感情、比自己走既同時亦係放生對方。為什麼怕對方輓留?他好愛你? ...
ARabbit 發表於 18-12-23 11:19 無面阻阻, 佢老公都唔知佢有咁嘅計劃, 只係知佢冷淡左~
男爵府
積分: 9026
wayne666 發表於 18-12-21 13:40 回覆 ARabbit 的帖子 原來係咁但搬之前, 仲同佢一齊.. 佢地點生活? 有無面阻阻?
侯爵府
積分: 20916
wayne666 發表於 18-12-12 13:41 他算是我的第一個情人, 現在很想離婚, 但又害怕說離婚後, 他會有甚麼反應, 而且我沒有其他地方可住. 應否 ...
禁止訪問
積分: 154
珊瑚宮
積分: 109193
wayne666 發表於 18-12-21 13:41 回覆 20150618bb 的帖子 多謝希望唔會回頭
積分: 6403
wayne666 發表於 18-12-20 11:40 我已經捱左一年... 18年真係難以想像
wayne666 發表於 18-12-20 11:42 我就係怕見報, 先至拖左咁耐
20150618bb 發表於 18-12-14 15:32 如果無小朋友會好的的,可以先搵到住地方先,小心處理免見報
babyjk2013 發表於 18-12-15 10:11 無小朋友一定要走 有左 只係為左小朋友維持同屋住生活 2個人很不快樂 千萬不要以為3人會變快樂
smilesmilefan 發表於 18-12-15 14:38 一起十年時間其實真係唔短 中間發生左乜事?有冇第三者?有冇你覺得吸引的人出現? 一起十年真的不容易,經 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy