夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


複式洋房

積分: 183


1#
發表於 18-12-12 13:41 |只看該作者
本帖最後由 wayne666 於 18-12-14 12:51 編輯

他算是我的第一個情人, 現在很想離婚, 但又害怕說離婚後, 他會有甚麼反應, 而且我沒有其他地方可住.
應否找到新居後, 才跟他說想離婚?

住在一起才知道, 原來真的不能跟一個朋友結婚, 當初只是自己太多期望, 太多幻想, 加上各種目的而結婚.
其實我不了解他, 我們基本上並沒有溝通, 拍拖時, 只有逛街吃喝玩樂, 沒談情說愛, 就連說句"我愛你"都說不出口. 到結婚那天也說不出.
同居後就如同屋主, 你有你玩電腦, 我有我玩電話, 每天對話, 只有吃了沒, 洗澡了沒?

過去一年, 我已經做過不同方法嘗試接受他, 但真係不行, 就算他甚麼也沒做, 只站著, 我都覺得討厭.... 不希望他挽回
求請教!


大宅

積分: 2197


50#
發表於 18-12-25 02:46 |只看該作者
wayne666 發表於 18-12-24 16:37
我都希望係咁
但... 佢又唔似有同感
正常不是因第三者而分開,兩人亦可經濟獨立生活的話,唔需要想得太 複雜。愛情其實好玄妙, 幾時嚟幾時去 冇人知道,或者佢當初真係好緊張你好愛你,但 當愛情變成習慣就慢慢變成感情,如果佢仍如初心,點會淨係掛住玩電腦?令你覺得有被忽略的感覺? 你覺得自己一啲都唔愛佢 ,其實可能係維護自己嘅尊嚴, 接受唔到佢變冷淡 ,但希望你想清楚 ,任何一段婚姻 ,都有高低起伏期 ,亦都需要雙方互動先有火花 ,有時平凡反而是福呢!坦白講轟轟烈烈嘅愛情, 真係佔少數啦! 不過人真係有權選擇,如果你希望可以追求更好,冇人阻到你嘅 ,!既然你一啲都唔愛佢 ,咁又使乜理佢感受呢!


珍珠宮

積分: 32678


49#
發表於 18-12-24 16:39 |只看該作者
wayne666 發表於 18-12-24 16:33
咁搬左再講清楚之後, 佢地無事吧??

個男嘅淨係問我朋友係冇有第三者
我朋友話冇(事實真係冇, 只係結婚後發覺同佢一齊唔適合, 大家唔夾)

咁個男都冇嘢, 明白不能勉強!


複式洋房

積分: 183


48#
發表於 18-12-24 16:37 |只看該作者
yau2012 發表於 18-12-22 12:57
唔使咁擔心, 其實你老公可能都有同感呢,你講出嚟,佢可能都鬆一口氣啦!

我都希望係咁
但... 佢又唔似有同感


複式洋房

積分: 183


47#
發表於 18-12-24 16:35 |只看該作者
SaBB 發表於 18-12-22 13:28
無仔女、無債務、無感情、比自己走既同時亦係放生對方。為什麼怕對方輓留?他好愛你?
...

愛... 呢樣我真係感受唔到...
佢遷就我就多... 只覺得欠佢.


複式洋房

積分: 183


46#
發表於 18-12-24 16:33 |只看該作者
ARabbit 發表於 18-12-23 11:19
無面阻阻, 佢老公都唔知佢有咁嘅計劃, 只係知佢冷淡左~

咁搬左再講清楚之後, 佢地無事吧??


男爵府

積分: 9026


45#
發表於 18-12-24 08:24 |只看該作者
回覆 kaman0617 的帖子

係!如果當年有人同我講呢番說話就好!我發誓亦不會令自己女兒感受不到溫暖
早知婚後進退不得,自己慳慳地平租有私人空間算,不會輕率衝動被愛情蒙蔽,霎時有人錫,條件算過得去就衝左埋去。沒有想過大家適唔適合


珍珠宮

積分: 32678


44#
發表於 18-12-23 11:19 |只看該作者
wayne666 發表於 18-12-21 13:40
回覆 ARabbit 的帖子

原來係咁但搬之前, 仲同佢一齊.. 佢地點生活? 有無面阻阻?

無面阻阻, 佢老公都唔知佢有咁嘅計劃, 只係知佢冷淡左~


侯爵府

積分: 20916


43#
發表於 18-12-22 13:28 |只看該作者
wayne666 發表於 18-12-12 13:41
他算是我的第一個情人, 現在很想離婚, 但又害怕說離婚後, 他會有甚麼反應, 而且我沒有其他地方可住.
應否 ...

無仔女、無債務、無感情、比自己走既同時亦係放生對方。為什麼怕對方輓留?他好愛你?
成功的人放眼於機會,失敗的人放眼於障礙。 生命長短我無法控制,但內容就可以由我發揮!


大宅

積分: 2197


42#
發表於 18-12-22 12:57 |只看該作者
唔使咁擔心, 其實你老公可能都有同感呢,你講出嚟,佢可能都鬆一口氣啦!


禁止訪問

積分: 154


41#
發表於 18-12-21 14:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


40#
發表於 18-12-21 13:43 |只看該作者
wayne666 發表於 18-12-21 13:41
回覆 20150618bb 的帖子

多謝希望唔會回頭
勿回頭,女性好多時心軟


複式洋房

積分: 183


39#
發表於 18-12-21 13:41 |只看該作者
回覆 20150618bb 的帖子

多謝希望唔會回頭


複式洋房

積分: 183


38#
發表於 18-12-21 13:40 |只看該作者
回覆 ARabbit 的帖子

原來係咁但搬之前, 仲同佢一齊.. 佢地點生活? 有無面阻阻?


男爵府

積分: 6403


37#
發表於 18-12-20 20:29 |只看該作者
wayne666 發表於 18-12-20 11:40
我已經捱左一年... 18年真係難以想像

其實無架 夫妻係外人面前正常 仔女面前做戲交足
應該大有人在


珍珠宮

積分: 32678


36#
發表於 18-12-20 18:41 |只看該作者

回覆樓主:

有時冇得擔心佢咁多...
我有個朋友就係
在外面租好屋
差不多搬
就同佢老公講幾時搬及離婚


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


35#
發表於 18-12-20 11:48 |只看該作者
wayne666 發表於 18-12-20 11:42
我就係怕見報, 先至拖左咁耐
祝你好好地,安排你自己的路,決定左勿回頭


複式洋房

積分: 183


34#
發表於 18-12-20 11:42 |只看該作者
20150618bb 發表於 18-12-14 15:32
如果無小朋友會好的的,可以先搵到住地方先,小心處理免見報

我就係怕見報, 先至拖左咁耐


複式洋房

積分: 183


33#
發表於 18-12-20 11:40 |只看該作者
babyjk2013 發表於 18-12-15 10:11
無小朋友一定要走
有左 只係為左小朋友維持同屋住生活
2個人很不快樂 千萬不要以為3人會變快樂

我已經捱左一年... 18年真係難以想像


複式洋房

積分: 183


32#
發表於 18-12-20 11:22 |只看該作者
smilesmilefan 發表於 18-12-15 14:38
一起十年時間其實真係唔短
中間發生左乜事?有冇第三者?有冇你覺得吸引的人出現?
一起十年真的不容易,經 ...

十年時間... 同佢嘅記憶只有頭2年
中間係空白, 每星期只見一次, 就係約出黎食飯, 然後各自回家
無第三者. 只係婚後對得佢越多, 真係越唔鐘意佢, 一返到屋企見到佢, 就覺得好討厭..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo