夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1015


1#
發表於 18-12-14 01:38 |只看該作者
同C6結左婚7年,有個女5歲,係FTM,C6因工作關係成日要飲酒,一個星期飲四五晚,大部份時間都係醉住返屋企,鬧又鬧過,嘈又嘈過,講離婚都講咗無數次,次次承諾會改,隔兩三日就打回原型,機會亦比左無數次,以前試過醉到訓喺街,打交都試過,醉左無錢搭的士半夜三更落街幫佢比錢亦都試過,飲左酒就會變左第二個人咁,好黑人憎,呢7年嚟差不多晚晚都會等佢返黎先訓得著,因為會驚佢醉到訓喺街,又驚佢醉到返唔到屋企,但我真係好攰好攰,好似湊多個仔咁,好辛苦,好心淡,自己成日諗住帶埋個女一走了之,但又唔知可以走去邊,又無勇氣走,真係好痛苦


男爵府

積分: 6959


49#
發表於 18-12-27 23:44 |只看該作者
lovesum1984 發表於 18-12-27 14:23
你係過來人?咁你現在已經分開?有小朋友嗎?

未正式分開,但已各有各生活。
心中沒有對方。


大宅

積分: 1015


48#
發表於 18-12-27 18:19 |只看該作者
bethillylee666 發表於 18-12-27 17:54
到時你自己忍忍埋埋就好易有抑鬱..對個女成長都唔好啦!
我自己忍下無咩所謂,最怕影響到個女


複式洋房

積分: 215


47#
發表於 18-12-27 17:54 |只看該作者
到時你自己忍忍埋埋就好易有抑鬱..對個女成長都唔好啦!


大宅

積分: 1015


46#
發表於 18-12-27 14:23 |只看該作者
MCEsc 發表於 18-12-23 14:39
樓主,我係過來人,你信我,佢唔會改。
如果佢經濟上俾到好生活你兩母女,我建議你把重心放到自己身上,多 ...
你係過來人?咁你現在已經分開?有小朋友嗎?



大宅

積分: 1015


45#
發表於 18-12-27 14:21 |只看該作者
MCEsc 發表於 18-12-23 14:39
樓主,我係過來人,你信我,佢唔會改。
如果佢經濟上俾到好生活你兩母女,我建議你把重心放到自己身上,多 ...
現在正是如此,我會為自己同個女打算,其他什麼都不會再理



大宅

積分: 1015


44#
發表於 18-12-27 14:18 |只看該作者
小manman 發表於 18-12-24 16:30
其實我做得出由佢訓街,熄埋個電話~

總之夠鐘就自己訓先,話之佢~
宜家計劃就係咁,除咗個女之外,咩都唔理了



大宅

積分: 1015


43#
發表於 18-12-27 14:17 |只看該作者
hoganbaby 發表於 18-12-26 11:04
咁嘅日子真係好難過,如果走唔到,就唯有同佢傾
傾咗好多次,都係改唔到


大宅

積分: 1015


42#
發表於 18-12-27 14:16 |只看該作者
city888888 發表於 18-12-26 10:00
結婚前都知,仲嫁就....無野講
結婚後先知


公爵府

積分: 27460


41#
發表於 18-12-26 11:04 |只看該作者
anyuser18 發表於 18-12-14 09:09
“唔知走去邊,無勇氣走”
無工作無經濟能力嗎?

咁嘅日子真係好難過,如果走唔到,就唯有同佢傾


禁止訪問

積分: 1936


40#
發表於 18-12-26 10:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1936


39#
發表於 18-12-26 09:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6959


38#
發表於 18-12-25 01:23 |只看該作者
mingmama 發表於 18-12-23 19:21
要陪客應酬的~尤其係大陸的客人~好多時都要陪佢哋飲酒~仲要勁畀人隊
...

即係人出酒佢出命。
早兩年我經常恥笑C6: 唔飲得咪學人飲


男爵府

積分: 6959


37#
發表於 18-12-25 01:19 |只看該作者
小manman 發表於 18-12-24 16:30
其實我做得出由佢訓街,熄埋個電話~

總之夠鐘就自己訓先,話之佢~

係,無錯。


男爵府

積分: 6959


36#
發表於 18-12-25 01:18 |只看該作者
lovesum1984 發表於 18-12-24 16:01
返工要飲酒呢個係百份百肯定的,因為我自己都有陪過C6一起應酬

咩職業?


翡翠宮

積分: 87425


35#
發表於 18-12-24 16:30 |只看該作者

回覆樓主:

其實我做得出由佢訓街,熄埋個電話~

總之夠鐘就自己訓先,話之佢~


大宅

積分: 1015


34#
發表於 18-12-24 16:01 |只看該作者
MCEsc 發表於 18-12-23 14:37
返工要飲酒...
咁都信?除了夜總會小姐,諗唔到咩工一定要飲。
返工要飲酒呢個係百份百肯定的,因為我自己都有陪過C6一起應酬


子爵府

積分: 11328


33#
發表於 18-12-23 19:21 |只看該作者
MCEsc 發表於 18-12-23 17:46
例如是?
(我舉了例是舞小姐)

要陪客應酬的~尤其係大陸的客人~好多時都要陪佢哋飲酒~仲要勁畀人隊


男爵府

積分: 6959


32#
發表於 18-12-23 17:46 |只看該作者
tansyneko 發表於 18-12-23 15:06
有D偏少少的工係要,有幾奇?

例如是?
(我舉了例是舞小姐)


琥珀宮

積分: 152982


31#
發表於 18-12-23 15:06 |只看該作者
MCEsc 發表於 18-12-23 14:37
返工要飲酒...
咁都信?除了夜總會小姐,諗唔到咩工一定要飲。
有D偏少少的工係要,有幾奇?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo