夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2317


1#
發表於 18-12-16 11:43 |只看該作者
有無人為咗小朋友而去維持一段無感情婚姻,直至小朋友大個先結束?


珍珠宮

積分: 38357


24#
發表於 19-5-9 12:04 |只看該作者
Bob_Lennon 發表於 19-5-9 09:53
一面倒的關係又未必是絕對的保證。愛是需要彼此付出,共同經營,一起建立的。
重點是找到平衡點。
同意。搵到平衡點都要有共識,合拍先容易搵到。生活上要解決的實際困難已經充沛曬我地既資源。如果在處事上事事有分歧,就更難感覺到夫妻間的感情了,所感受到的就是激氣。我要咁解決件事,佢又話咁解決唔好,要點點點來解決。有排傾都傾唔出個共識。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


男爵府

積分: 5203

熱血金章


23#
發表於 19-5-9 09:57 |只看該作者
擁有一段美好的婚姻,一個圓滿的家庭,真係一d都唔容易。

sman 發表於 19-5-6 21:08
家家有本難唸的經,通常梗係想同另一伴幸福快樂直到永遠,但現實就唔容易,十幾廿年相處點滴,好容易磨滅 ...


男爵府

積分: 5203

熱血金章


22#
發表於 19-5-9 09:53 |只看該作者
一面倒的關係又未必是絕對的保證。愛是需要彼此付出,共同經營,一起建立的。
重點是找到平衡點。

858D 發表於 19-5-9 04:47
明白此言。呢件事係絕對唔會發生在我前夫身上的。因為佢好難吸引到個可以我咁接受到佢就係佢而唔投訴,無 ...



珍珠宮

積分: 38357


21#
發表於 19-5-9 04:52 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-5-9 04:59 編輯
flora1123 發表於 18-12-16 11:43
有無人為咗小朋友而去維持一段無感情婚姻,直至小朋友大個先結束?

有,那人係我現任先生。
佢唔係無感情,係好有感情,有感情到佢前妻提出離婚已經5年,我先生搬走後半年先打電話來要求我先生同佢復合。我先生安慰她話:「we had many good years together..... 有乜野心事可以同我傾。」我支持我先生如此善待佢既前度。佢話我知,佢對前妻的感情係好似佢一個姊妹咁,但係一個好麻煩既姊妹。唔可以另佢心身健康地同住一屋簷下的姊妹。
我知,佢得憂鬱症好大成因係與佢前妻共同生活住在一屋簷下。



Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


珍珠宮

積分: 38357


20#
發表於 19-5-9 04:47 |只看該作者
Bob_Lennon 發表於 18-12-17 17:41
我諗我係可以接受的,不過呢件事係絕對唔會發生呢!
難度你/妳渴求再尋找愛情?

明白此言。呢件事係絕對唔會發生在我前夫身上的。因為佢好難吸引到個可以我咁接受到佢就係佢而唔投訴,無怨言的女人,又畀到大男人佢做。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


大宅

積分: 1571


19#
發表於 19-5-8 12:50 |只看該作者
BBB豬 發表於 18-12-16 17:23
可以係為小朋友,可以係為責任,可以係為財產,可以係為面子,可以係為形象,以上原因亦可以並存。
...



男爵府

積分: 9236


18#
發表於 19-5-6 21:08 |只看該作者
niccm 發表於 19-5-6 16:31
我以前識個中學同學, 由細到大都係幸福家庭長大, 爸爸媽媽關係都冇咩嘢,到佢18歲佢父母同佢講要離婚, 佢爸 ...

家家有本難唸的經,通常梗係想同另一伴幸福快樂直到永遠,但現實就唔容易,十幾廿年相處點滴,好容易磨滅大家既愛,當勉強相處都行不下去,怎至去到厭惡階段,只有分開,我都係一路等,亞仔剛剛18歲,我亦覺得責任已完,呢排我開始籌備離家既計畫


大宅

積分: 1761


17#
發表於 19-5-6 16:31 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 niccm 於 19-5-6 16:35 編輯

我以前識個中學同學, 由細到大都係幸福家庭長大, 爸爸媽媽關係都冇咩嘢,到佢18歲佢父母同佢講要離婚, 佢爸爸話媽媽好多年前有婚外情, 咁多年黎都接受唔到, 等到佢大個先決定離婚, 嗰時我聽到好驚訝, 因為我屋企父母係成日嘈交嗰啲, 嗰時細細個羡慕佢屋企好有教養,父母都好斯文, 係佢口中屋企爸爸媽媽都好錫佢, 嗰次係我人生第一次係身邊聽到有人離婚, 所以好記得, 所以我信有人係因為小朋友而選擇維繫一段無感情既婚姻。
諗返轉頭, 18歲其實都重係無咩經歷, 都真係唔知點面對依啲事, 而且佢父母仲咁多年黎扮演得咁好。


子爵府

積分: 14110


16#
發表於 19-5-6 16:21 |只看該作者
好多人係咁
結婚唔同拍拖
好多嘢考慮
若然大家都係感情淡唔會搞搞震
等小孩大咗先離都無可厚非
不過無論孩子幾大
離婚都有可能造成傷害
點都要好好處理
但現實係子女大咗有自己家庭,離婚係無咁大影響
都見過有人子女出咗身就離婚
但,亦唔少早走早著
睇咩理由啦!第三者,黃賭毒犯法賭錢家暴,一定唔好忍,早走早著
單係感情淡相處唔理,都會等到子女大咗先離嘅


複式洋房

積分: 478


15#
發表於 19-5-6 14:35 |只看該作者
flora1123 發表於 18-12-16 11:43
有無人為咗小朋友而去維持一段無感情婚姻,直至小朋友大個先結束?

我,ftm已經攰,個老公又成日雞蛋挑骨頭,
嫌依樣嫌個樣


複式洋房

積分: 236


14#
發表於 19-5-6 01:32 |只看該作者
BBB豬 發表於 18-12-16 17:23
可以係為小朋友,可以係為責任,可以係為財產,可以係為面子,可以係為形象,以上原因亦可以並存。
...

講得好好


男爵府

積分: 6403


13#
發表於 18-12-18 23:42 |只看該作者
flora1123 發表於 18-12-16 11:43
有無人為咗小朋友而去維持一段無感情婚姻,直至小朋友大個先結束?

有 大有人在
其實有好多夫妻都係同屋咁 只係家中醜事唔會講比人知
日日做戲 為左唔影響仔女 比外人睇有個名副不實完整的家


男爵府

積分: 5203

熱血金章


12#
發表於 18-12-17 17:41 |只看該作者
本帖最後由 Bob_Lennon 於 18-12-17 17:47 編輯

我諗我係可以接受的,不過呢件事係絕對唔會發生呢!
難度你/妳渴求再尋找愛情?


micsin 發表於 18-12-17 17:33
對 , 人 係要有愛 友 及親情, 如果只是時間耐左, 愛情變左親情, 咁你接受到佢嚮出面再搵到愛情嗎
...



公爵府

積分: 25196


11#
發表於 18-12-17 17:33 |只看該作者
Bob_Lennon 發表於 18-12-17 14:56
同意!就算由愛情轉變為親情、感情,兩夫婦一定要有愛才可維繫一段關係。

對 , 人 係要有愛 友 及親情, 如果只是時間耐左, 愛情變左親情, 咁你接受到佢嚮出面再搵到愛情嗎


別墅

積分: 879


10#
發表於 18-12-17 17:25 |只看該作者
flora1123 發表於 18-12-16 11:43
有無人為咗小朋友而去維持一段無感情婚姻,直至小朋友大個先結束?

本帖最後由 竹子晴 於 18-12-17 17:27 編輯

我!我係!
但我努力中


男爵府

積分: 5203

熱血金章


9#
發表於 18-12-17 14:56 |只看該作者
同意!就算由愛情轉變為親情、感情,兩夫婦一定要有愛才可維繫一段關係。

kittykit622 發表於 18-12-17 14:45
夫妻間有愛才是根,將感情轉移子女身上最容易出事。大把婚姻就係因為是但一方感覺唔到愛,外面又有誘惑, ...


大宅

積分: 1530


8#
發表於 18-12-17 14:45 |只看該作者
cedarcone 發表於 18-12-17 06:51
十對夫婦十對都應同婚後沒有感情,特別有了小朋友。
隨著時間感情不像從前,實屬正常,
以往熱戀愛情不再復 ...

夫妻間有愛才是根,將感情轉移子女身上最容易出事。大把婚姻就係因為是但一方感覺唔到愛,外面又有誘惑,婚外情就咁發生。


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 18-12-17 14:02 |只看該作者
[quote]flora1123 發表於 18-12-16 11:43
有無人為咗小朋友 小朋友到幾大,先??呢段時間你有上班?


琥珀宮

積分: 152982


6#
發表於 18-12-17 12:39 |只看該作者
大把

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo