自由報料

跳至

首頁

尾頁
   22


子爵府

積分: 11228


1#
發表於 18-12-19 01:42 |只看該作者
食咩會唔成日喉嚨痛
已經少食炸野 熱氣野都少食 但都係甘


大宅

積分: 2801


74#
發表於 18-12-31 17:38 |只看該作者
panda361 發表於 18-12-31 11:15
其實無乜所謂,邊隻減價買邊隻。

我自己一向去Iherb 買。

謝謝jm


珍珠宮

積分: 43614

2024年龍年勳章


73#
發表於 18-12-31 11:15 |只看該作者
貝兒Q 發表於 18-12-31 08:02
請問食邊隻維他命和益生菌,有冇相?謝謝


其實無乜所謂,邊隻減價買邊隻。

我自己一向去Iherb 買。


伯爵府

積分: 17926

馬年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章


72#
發表於 18-12-31 09:11 |只看該作者
peppamo 發表於 18-12-19 22:16
涼茶我飲完會頭暈
紅棗水又會喉嚨痛
好煩

我都係咁樣情況 。


大宅

積分: 2801


71#
發表於 18-12-31 08:02 |只看該作者
panda361 發表於 18-12-28 00:41
Me too, 加埋益生菌仲好。

請問食邊隻維他命和益生菌,有冇相?謝謝


子爵府

積分: 11228


70#
發表於 18-12-30 15:44 |只看該作者
PearheadNg 發表於 18-12-30 11:48
我之前睇中醫話係因為下半身體寒,體內熱氣聚集係上半身,所以人好燥
生痘痘同暗瘡都有可能係呢個原理
你 ...

講開又係 少炸野食都爆暗瘡


複式洋房

積分: 288


69#
發表於 18-12-30 11:48 |只看該作者
peppamo 發表於 18-12-19 01:42
食咩會唔成日喉嚨痛
已經少食炸野 熱氣野都少食 但都係甘

我之前睇中醫話係因為下半身體寒,體內熱氣聚集係上半身,所以人好燥
生痘痘同暗瘡都有可能係呢個原理
你不妨搵下艾灸或薑療試下


子爵府

積分: 11228


68#
發表於 18-12-29 22:49 |只看該作者
sammyliu 發表於 18-12-29 22:30
我係扁桃腺經常發炎,次次都要食一個星期抗生素

我都係成日痛 但今次痛到吞口水都痛


大宅

積分: 1770


67#
發表於 18-12-29 22:30 |只看該作者
我係扁桃腺經常發炎,次次都要食一個星期抗生素


伯爵府

積分: 16316


66#
發表於 18-12-29 20:58 |只看該作者
回覆 kaheiboy 的帖子

我近呢個月又係成日喉嚨痛,等我試下飲綠茶先,你會唔會加埋蜜糖?


水晶宮

積分: 62313

畀面勳章


65#
發表於 18-12-29 19:52 |只看該作者
peppamo 發表於 18-12-29 16:01
係米要長期食

不是,一痛就食,通常食一日(三次)就唔痛
記住華x堂買,一定正貨


子爵府

積分: 11228


64#
發表於 18-12-29 16:01 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 18-12-28 19:29
六神丸幫到你

係米要長期食


大宅

積分: 2724


63#
發表於 18-12-29 13:18 |只看該作者

回覆樓主:

如果喉嚨痛唔係感冒菌引起個隻
可以每早用油拔法,可以上網搵下
就算唔work都唔會有壞影響
我都係好易喉嚨痛,明明無乜食熱氣野
但用左呢個方法明顯好d


水晶宮

積分: 62313

畀面勳章


62#
發表於 18-12-28 19:29 |只看該作者
六神丸幫到你


珍珠宮

積分: 43614

2024年龍年勳章


61#
發表於 18-12-28 00:41 |只看該作者
shirley_mui_yuk 發表於 18-12-22 18:19
食綜合維他命,抵抗力好就無咁易病


Me too, 加埋益生菌仲好。


寶石宮

積分: 340825

2024年龍年勳章


60#
發表於 18-12-27 20:10 |只看該作者
peppamo 發表於 18-12-19 01:42
食咩會唔成日喉嚨痛
已經少食炸野 熱氣野都少食 但都係甘

會唔會係講得嘢多
幸福可以好簡單


大宅

積分: 4201


59#
發表於 18-12-27 00:52 |只看該作者

回覆樓主:

睇中醫調理身體,簡單就戒口,飲滋潤野


子爵府

積分: 11228


58#
發表於 18-12-25 18:01 |只看該作者
kaheiboy 發表於 18-12-25 17:52
如果受得綠茶(emoji)可以減少咽喉痛(以後我每個月都喉嚨痛要睇醫生),依家有明顯改善,可以試試。
...

我試下 thx


珍珠宮

積分: 36126

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


57#
發表於 18-12-25 17:52 |只看該作者
peppamo 發表於 18-12-19 01:42
食咩會唔成日喉嚨痛
已經少食炸野 熱氣野都少食 但都係甘

本帖最後由 kaheiboy 於 18-12-25 20:16 編輯

如果受得綠茶(emoji)可以減少咽喉痛(以前我每個月都喉嚨痛要睇醫生),依家有明顯改善,可以試試。


子爵府

積分: 11228


56#
發表於 18-12-25 13:19 |只看該作者
二世龜 發表於 18-12-25 12:32
我食政府既消炎酵素好返左

街症比左消炎藥我 藍色的

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo