夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 4682


1#
發表於 18-12-19 21:47 |只看該作者
本帖最後由 20091223 於 22-7-17 16:07 編輯

@


大宅

積分: 4682


28#
發表於 18-12-26 15:29 |只看該作者
本帖最後由 20091223 於 22-7-17 16:13 編輯

@


禁止訪問

積分: 1936


27#
發表於 18-12-26 09:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4682


26#
發表於 18-12-25 23:21 |只看該作者
本帖最後由 20091223 於 22-7-17 16:13 編輯

@


民房

積分: 26


25#
發表於 18-12-25 23:00 |只看該作者
PTMCYS 發表於 18-12-20 10:25
我之前都有因為教小朋友跟太太有磨擦, 時間和專注力大家都在小朋友身上, 少了去街/拍拖等活動, 有都是3人 ...

很溫暖幸福的感覺。


民房

積分: 26


24#
發表於 18-12-25 22:58 |只看該作者
20091223 發表於 18-12-19 21:47
如果同另一半感覺無愛、無爭執、無外遇。而小朋友都大,唔需要特別照顧。 大家會點樣揀?

會繼續一齊唔親 ...

我同你情況很像,是他對我沒有了感覺,我做什麼事都不合他心意,只要他說一,我就不會有二可言,因為我都仍想維繫多年夫妻感情,但世事沒有如意,身心很疲累,今天已經萌生一個念頭,如果我有堅決之心我真的想把一切的事放下,不想再受那種無形的痛苦。


禁止訪問

積分: 1936


23#
發表於 18-12-25 22:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4682


22#
發表於 18-12-21 20:59 |只看該作者
本帖最後由 20091223 於 22-7-17 16:12 編輯

@/


別墅

積分: 670


21#
發表於 18-12-21 20:07 |只看該作者
20091223 發表於 18-12-19 21:47
如果同另一半感覺無愛、無爭執、無外遇。而小朋友都大,唔需要特別照顧。 大家會點樣揀?

會繼續一齊唔親 ...

感同身受,該如何好?我好像選擇了逃避~


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 18-12-21 12:24 |只看該作者
20091223 發表於 18-12-20 20:31
有,好忙。有關係?
更係喇,無工作無能力獨立


複式洋房

積分: 149


19#
發表於 18-12-21 09:59 |只看該作者
童話既愛情都係虛構


子爵府

積分: 14110


18#
發表於 18-12-20 22:51 |只看該作者
20091223 發表於 18-12-20 22:03
會正面處理,放上來問其他人嘅意見就係覺得如果我咁樣處理(分開)會好奇怪。好。謝建議
...

本帖最後由 anyuser18 於 18-12-20 22:52 編輯

俾個機會溝通吓先,唔得先再諗下一步都未遲嘅

其實可以維持個家庭到仔女已可獨立已好唔容易
或者之前啲精力去哂工作家庭,放少咗落二人相處度
到子女大咗,就唔知點相處
不過若然大家都未係話好多牙齒印又無第三者
重建吓關係可能帶來新鮮感呢?就算唔得都起碼試過呀,我覺得


大宅

積分: 4682


17#
發表於 18-12-20 22:03 |只看該作者
本帖最後由 20091223 於 22-7-17 16:12 編輯

@


子爵府

積分: 14110


16#
發表於 18-12-20 21:20 |只看該作者
20091223 發表於 18-12-20 20:30
我意思係只係我對對方覺得有啲淡。對方應該冇乜反應, 可能覺得一齊耐左就係無咁多拍拖的舉動卦。 如果講出 ...

咁都係要諗吓點表達,或者邀請佢拍一次拖,氣氛好時,試吓輕輕帶過講吓睇吓佢咩反應

其實耐咗一齊,可能有啲心結未解,講吓講吓,可能舒咗啖氣會好啲


大宅

積分: 4682


15#
發表於 18-12-20 20:31 |只看該作者
本帖最後由 20091223 於 22-7-17 16:10 編輯

@


大宅

積分: 4682


14#
發表於 18-12-20 20:30 |只看該作者
本帖最後由 20091223 於 22-7-17 16:10 編輯

@


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


13#
發表於 18-12-20 17:59 |只看該作者
20091223 發表於 18-12-20 14:54
唔係對方。
係自覺對對方有d淡,對方可能覺得唔係拍拖。拖手、攬都少。因為 這些原因分開好像有些無謂?!
...
你自己有工作嗎?


子爵府

積分: 14110


12#
發表於 18-12-20 17:19 |只看該作者
20091223 發表於 18-12-20 14:54
唔係對方。
係自覺對對方有d淡,對方可能覺得唔係拍拖。拖手、攬都少。因為 這些原因分開好像有些無謂?!
...

咩叫唔係對方?
我意見係我覺得淡,就同佢方講清楚。睇吓佢想唔想努力吓,等大家有返甜蜜感覺
你一個人在諗其實無用。感情係雙方


大宅

積分: 4682


11#
發表於 18-12-20 15:13 |只看該作者
本帖最後由 20091223 於 22-7-17 16:11 編輯

@


大宅

積分: 4682


10#
發表於 18-12-20 15:06 |只看該作者
本帖最後由 20091223 於 22-7-17 16:11 編輯

@/

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo