自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 11820


1#
發表於 18-12-21 23:11 |只看該作者
係咪有人因為錢的原因?偷懶?


侯爵府

積分: 24929

馬年勳章 2026勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 18-12-22 12:04 |只看該作者
MC媽 發表於 18-12-22 11:50
yes, 工程界係人都知, 由港英時代開始,港鐵同禮頓掠咗香港政府唔少水,但鬼叫佢哋掌握住香港交通命脈咩 ...

禮頓負責𠴱果鬼佬高層走咗番去澳洲好耐啦!


水晶宮

積分: 73474

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


28#
發表於 18-12-22 12:03 |只看該作者

回覆樓主:

我都好驚訝! 時今日嘅香港,仲會發生呢啲 咁重大嘅工程失誤,冇監管嘅咩!


珍珠宮

積分: 38404


27#
發表於 18-12-22 12:00 |只看該作者
MC媽 發表於 18-12-22 11:50
yes, 工程界係人都知, 由港英時代開始,港鐵同禮頓掠咗香港政府唔少水,但鬼叫佢哋掌握住香港交通命脈咩 ...

本帖最後由 brindlewin 於 18-12-22 12:01 編輯

回歸前嘅工程邊度出豆腐渣?規模/頻率幾多?

以前冇咁多外勞,工人開足工。

回歸後工程費用倍升,“渣”完一個又一個由電香港站到依家紅墈。


呢啲才是工程事故數據。


珍珠宮

積分: 40545

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


26#
發表於 18-12-22 11:57 |只看該作者
可悲而家點算香港政府,市民硬食


珍珠宮

積分: 38404


25#
發表於 18-12-22 11:53 |只看該作者
ansonbbb 發表於 18-12-21 23:11
係咪有人因為錢的原因?偷懶?

禮崩樂壞


伯爵府

積分: 15452


24#
發表於 18-12-22 11:50 |只看該作者
toyocat 發表於 18-12-22 10:19
我老公行內人,話禮x個名已臭,覺得自己係大公司,為所欲為。

yes, 工程界係人都知, 由港英時代開始,港鐵同禮頓掠咗香港政府唔少水,但鬼叫佢哋掌握住香港交通命脈咩。 而家俾人爆咗啲偷工減料嘅嘢出嚟, 可能咁多年都係咁做, 不過冇人去查, 而家爆出嚟 一定有內鬼嘅,冇鬼死唔到人, 睇下電視禮頓揸旗班外國高層鮮有露面, 完全置身事外咁, 亦不停推卸責任。


珍珠宮

積分: 37201


23#
發表於 18-12-22 11:20 |只看該作者
SMKATHY 發表於 18-12-22 11:15
點解要跪?
我係做供應商,不是外判商。
不過呢行真係好黑暗。

本帖最後由 cheung2000 於 18-12-22 11:21 編輯

因為朋友上司得罪左個判頭,諗住佢係女仔又新豬肉就拉埋佢去道歉,搏對方會客氣啲,朋友話做咁多年嘢第一次見呢啲場面所以聽到我apply俊x就話千奇唔好做

其實建造業啲人就係粗聲粗氣,當中夾雜江湖人士都唔奇


子爵府

積分: 10808


22#
發表於 18-12-22 11:15 |只看該作者
cheung2000 發表於 18-12-22 11:08
即係點?朋友做過俊x,話第一日返工已經要跪玻璃,成班判頭黑社會大佬咁
...

點解要跪?
我係做供應商,不是外判商。
不過呢行真係好黑暗。


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 18-12-22 11:15 |只看該作者

回覆樓主:

邊個找數係重點
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


珍珠宮

積分: 37201


20#
發表於 18-12-22 11:08 |只看該作者
SMKATHY 發表於 18-12-22 10:52
禮,通常係美心D蛋糕咁,不過問人取返$都要做到咁,真係顛,所以呢份工我做左2個月就走。
...

即係點?朋友做過俊x,話第一日返工已經要跪玻璃,成班判頭黑社會大佬咁


子爵府

積分: 10808


19#
發表於 18-12-22 10:52 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 18-12-22 10:45
咁黑暗。

禮,通常係美心D蛋糕咁,不過問人取返$都要做到咁,真係顛,所以呢份工我做左2個月就走。


象牙宮

積分: 227977

2024年龍年勳章


18#
發表於 18-12-22 10:45 |只看該作者
SMKATHY 發表於 18-12-22 10:42
仲有一間好大既都係咁,一樣覺得自己係大公司,不斷拖供應商錢,拖到人地執。永遠無找清一條數,去取票時 ...

咁黑暗。


象牙宮

積分: 227977

2024年龍年勳章


17#
發表於 18-12-22 10:43 |只看該作者

回覆樓主:

成件事好離譜。


子爵府

積分: 10808


16#
發表於 18-12-22 10:42 |只看該作者
toyocat 發表於 18-12-22 10:19
我老公行內人,話禮x個名已臭,覺得自己係大公司,為所欲為。

仲有一間好大既都係咁,一樣覺得自己係大公司,不斷拖供應商錢,拖到人地執。永遠無找清一條數,去取票時仲要帶禮上去比佢地。


禁止訪問

積分: 4554


15#
發表於 18-12-22 10:34 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25169

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 18-12-22 10:19 |只看該作者

回覆樓主:

我老公行內人,話禮x個名已臭,覺得自己係大公司,為所欲為。


水晶宮

積分: 57272


13#
發表於 18-12-22 10:11 |只看該作者

回覆樓主:

一定係傾唔掂數,單單都有問題,唔好話呢單,好多工程收鬼鼠數封口費


水晶宮

積分: 55151


12#
發表於 18-12-22 10:07 |只看該作者
brother4 發表於 18-12-22 08:16
因外判制度,偷雞吾到…米,解決方法不外判,政府自己有建築部隊
...

好難叫到佢地做野,可能要用多3倍時間


男爵府

積分: 7409


11#
發表於 18-12-22 08:57 |只看該作者
聽行內人講,禮x出晒名拖數

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo