跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 159


1#
發表於 18-12-22 22:23 |只看該作者
想問下各位媽媽,知唔知屯門區邊到有比3歲小朋友上既足球班?


男爵府

積分: 7539


11#
發表於 19-3-6 15:33 |只看該作者
evacho9288 發表於 19-1-4 14:32
藍天足球

想知details呀thanks!


複式洋房

積分: 474


10#
發表於 19-3-6 08:45 |只看該作者
evacho9288 發表於 19-1-4 14:32
藍天足球

pls PM, thx


複式洋房

積分: 271


9#
發表於 19-3-3 23:39 |只看該作者
Lst0421 發表於 19-3-3 01:40
你好 我有興趣

No problem,
Pm u


複式洋房

積分: 450


8#
發表於 19-3-3 01:40 |只看該作者
Melonbbb 發表於 19-1-2 21:23
只認識天水圍區,仔仔上緊

你好 我有興趣


複式洋房

積分: 271


7#
發表於 19-3-2 19:50 |只看該作者
usausa1010 發表於 19-3-2 17:15
你好,可以PM我嗎?仔仔三歲都想搵足球班

Ofcoz, check pm


大宅

積分: 3394


6#
發表於 19-3-2 17:15 |只看該作者
本帖最後由 usausa1010 於 19-6-8 01:03 編輯

.


複式洋房

積分: 271


5#
發表於 19-2-12 12:32 |只看該作者
winnie-p 發表於 19-2-12 04:09
我想知多少少資訊可以嗎thx

梗係可以啦! pm u


大宅

積分: 1204


4#
發表於 19-2-12 04:09 |只看該作者
Melonbbb 發表於 19-1-2 21:23
只認識天水圍區,仔仔上緊

我想知多少少資訊可以嗎thx


複式洋房

積分: 384

認識瑞士牛牛第二回


3#
發表於 19-1-4 14:32 |只看該作者
藍天足球


複式洋房

積分: 271


2#
發表於 19-1-2 21:23 |只看該作者
ling1986 發表於 18-12-22 22:23
想問下各位媽媽,知唔知屯門區邊到有比3歲小朋友上既足球班?

只認識天水圍區,仔仔上緊

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo