立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10202
別墅
積分: 783
原帖由 fireball 於 26/8/2009 01:49 PM 發表 蘭花開花期間係千萬唔好施肥, 要等到開完哂花先好落肥呀 蘭花唔係好受得"補品", 要落淡肥.
原帖由 candiceLingLing 於 26/8/2009 12:13 PM 發表 即是話會有另外一支生出黎,而唔係舊個支再長高?哈哈!等我成日望住佢添!!! 不過要等幾耐先會有新既一支呢?我暫時又唔多覺眼喎!
大宅
積分: 1123
原帖由 magcat 於 09-4-22 15:24 發表 我盆都開左花3個幾月啦, 我都想知要點做, 是否一定要加白色粒粒肥呀? 因我有枝蘭花專用肥, 可以用嗎?
原帖由 fuyan 於 09-8-25 22:21 發表 蝴蝶蘭嘅主幹開完花要剪掉,之後要施肥,就像產後進補嘅原理,將來開花它會生長另一支幹。
原帖由 candiceLingLing 於 25/8/2009 16:18 發表 話咁快就4個月啦,中途幫佢換左泥,佢依家有兩塊新葉,好多條新既根,一切安好! 不過支主幹仍然係冇改變,自從一開始剪短到得番兩三寸之後,佢一直都係咁既樣,冇成長過。。。 想問下其實支主幹幾時先會開始生長架?係唔係會慢慢長 ...
王國長老
積分: 89582
原帖由 肥仔媽咪 於 09-6-25 13:41 發表 如果你種得成功就叻叻, 因為佢真係好難種! 我家大少明天回校考埋科常識就可以收工, 連英作都唔駛考因為學校話英作唔駛呈分, 你仔呢?
積分: 13946
原帖由 麟媽媽 於 09-6-24 15:44 發表 唉吖~~我都係架,最後葉都黃屎鬼埋! 但今次呢兩枝又出奇地再長新葉, 我已剪左枝花莖,照淋水,睇吓點, 因為佢仲長葉,好似好有生命力咁喎。 BTW,肥仔呈分試點呀?考晒未呀? ...
原帖由 肥仔媽咪 於 09-6-24 10:05 發表 麟媽, 我都試過想把蝴蝶蘭開花後剪掉上半花枝繼續種, 但始終都係種唔到, 又係啲葉軟同黃晒!mouth:mouth:" />
原帖由 麟媽媽 於 09-6-22 11:18 發表 其實我屋企不停都擺蘭花, 只是花謝了,葉又變黃,次次都掉左。 今次花展時候買的,花和莖都枯乾了, 但今次葉無黃,反而正中長出了一片新葉! 所以我唔想就咁掉左佢,繼續淋淋水, 其實要唔要剪左舊葉,有塊葉變左軟lai lai.... ...
積分: 3447
原帖由 hidecatcat 於 09-4-27 10:04 發表 其實換哂d植料同埋剪走d爛左/黃左既根 就唔會有虫的了
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy