興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 10202

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 09-4-21 10:11 |只看該作者
花展買的蘭花終於凋謝了,聽說可以繼續種,明年會再開,請問應該如何做?我的那株的主幹現在已經折了一半,剩下的也很黃,是否甚麼都不用做,只要澆水就可以?請指教。。。


子爵府

積分: 10202

好媽媽勳章 醒目開學勳章


39#
發表於 09-10-9 16:59 |只看該作者
5個多月啦!我今日好開心呀!我見到棵蘭花有隻芽仔生左出黎呀!我希望佢係新既一支莖啦!


別墅

積分: 783


38#
發表於 09-8-26 19:34 |只看該作者
同意,所以落肥前一日要先淋水,咁蘭花就唔會吸收得太多太濃嘅肥料

原帖由 fireball 於 26/8/2009 01:49 PM 發表
蘭花開花期間係千萬唔好施肥, 要等到開完哂花先好落肥呀

蘭花唔係好受得"補品", 要落淡肥.


別墅

積分: 783


37#
發表於 09-8-26 19:26 |只看該作者
要好有耐性,因為我哋無溫室嘅環境,所以再開花都唔會咁快,好難講要等幾耐,很多因素如氣溫、肥料、陽光、濕度等都會影響到,有時一年半載都唔定架!

原帖由 candiceLingLing 於 26/8/2009 12:13 PM 發表


即是話會有另外一支生出黎,而唔係舊個支再長高?哈哈!等我成日望住佢添!!!

不過要等幾耐先會有新既一支呢?我暫時又唔多覺眼喎!


大宅

積分: 1123


36#
發表於 09-8-26 13:49 |只看該作者
蘭花開花期間係千萬唔好施肥, 要等到開完哂花先好落肥呀

蘭花唔係好受得"補品", 要落淡肥.

原帖由 magcat 於 09-4-22 15:24 發表
我盆都開左花3個幾月啦, 我都想知要點做, 是否一定要加白色粒粒肥呀? 因我有枝蘭花專用肥, 可以用嗎?


子爵府

積分: 10202

好媽媽勳章 醒目開學勳章


35#
發表於 09-8-26 12:13 |只看該作者
原帖由 fuyan 於 09-8-25 22:21 發表
蝴蝶蘭嘅主幹開完花要剪掉,之後要施肥,就像產後進補嘅原理,將來開花它會生長另一支幹。


即是話會有另外一支生出黎,而唔係舊個支再長高?哈哈!等我成日望住佢添!!!

不過要等幾耐先會有新既一支呢?我暫時又唔多覺眼喎!


別墅

積分: 783


34#
發表於 09-8-25 22:21 |只看該作者
蝴蝶蘭嘅主幹開完花要剪掉,之後要施肥,就像產後進補嘅原理,將來開花它會生長另一支幹。

原帖由 candiceLingLing 於 25/8/2009 16:18 發表
話咁快就4個月啦,中途幫佢換左泥,佢依家有兩塊新葉,好多條新既根,一切安好!

不過支主幹仍然係冇改變,自從一開始剪短到得番兩三寸之後,佢一直都係咁既樣,冇成長過。。。

想問下其實支主幹幾時先會開始生長架?係唔係會慢慢長 ...


子爵府

積分: 10202

好媽媽勳章 醒目開學勳章


33#
發表於 09-8-25 16:18 |只看該作者
話咁快就4個月啦,中途幫佢換左泥,佢依家有兩塊新葉,好多條新既根,一切安好!

不過支主幹仍然係冇改變,自從一開始剪短到得番兩三寸之後,佢一直都係咁既樣,冇成長過。。。

想問下其實支主幹幾時先會開始生長架?係唔係會慢慢長番高?四個月都唔大係唔係有問題?


子爵府

積分: 10202

好媽媽勳章 醒目開學勳章


32#
發表於 09-6-29 14:10 |只看該作者
話咁快兩個月啦,又黎匯報下我棵花既情況,順便求救先!

佢原本既兩塊葉,一塊黃左,我剪左啦,另一塊仍然係度,不過冇乜生氣!但係有塊新葉長出,都好靚仔架!

跟住依家仲有好多好多新既根生左出黎,不過大部份都係泥面,未插入泥土入面。。。

至於支主幹就仍然維持不變,沒有起色。。。

雖然唔知道佢會唔會成功張大,不過見到佢仍然有生命力,都好高興啦!

請問依家我駛唔駛照顧下D根架?定係佢會自己慢慢生長鑽入泥土入面架?


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


31#
發表於 09-6-27 22:57 |只看該作者
我都無特別打理,定時淋吓水咁囉。
很好彩,11號考埋最後一日,
12號便停課了,亞仔只需要回校對卷。


原帖由 肥仔媽咪 於 09-6-25 13:41 發表
如果你種得成功就叻叻, 因為佢真係好難種!

我家大少明天回校考埋科常識就可以收工, 連英作都唔駛考因為學校話英作唔駛呈分, 你仔呢?


子爵府

積分: 13946


30#
發表於 09-6-25 13:41 |只看該作者
如果你種得成功就叻叻, 因為佢真係好難種!

我家大少明天回校考埋科常識就可以收工, 連英作都唔駛考因為學校話英作唔駛呈分, 你仔呢?
原帖由 麟媽媽 於 09-6-24 15:44 發表
唉吖~~我都係架,最後葉都黃屎鬼埋!
但今次呢兩枝又出奇地再長新葉,
我已剪左枝花莖,照淋水,睇吓點,
因為佢仲長葉,好似好有生命力咁喎。
BTW,肥仔呈分試點呀?考晒未呀?


...


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


29#
發表於 09-6-24 15:44 |只看該作者
唉吖~~我都係架,最後葉都黃屎鬼埋!
但今次呢兩枝又出奇地再長新葉,
我已剪左枝花莖,照淋水,睇吓點,
因為佢仲長葉,好似好有生命力咁喎。
BTW,肥仔呈分試點呀?考晒未呀?


原帖由 肥仔媽咪 於 09-6-24 10:05 發表
麟媽,

我都試過想把蝴蝶蘭開花後剪掉上半花枝繼續種, 但始終都係種唔到, 又係啲葉軟同黃晒!mouth:mouth:" />


子爵府

積分: 13946


28#
發表於 09-6-24 10:05 |只看該作者
麟媽,

我都試過想把蝴蝶蘭開花後剪掉上半花枝繼續種, 但始終都係種唔到, 又係啲葉軟同黃晒!mouth:
原帖由 麟媽媽 於 09-6-22 11:18 發表
其實我屋企不停都擺蘭花,
只是花謝了,葉又變黃,次次都掉左。
今次花展時候買的,花和莖都枯乾了,
但今次葉無黃,反而正中長出了一片新葉!
所以我唔想就咁掉左佢,繼續淋淋水,
其實要唔要剪左舊葉,有塊葉變左軟lai lai.... ...


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


27#
發表於 09-6-22 11:18 |只看該作者
其實我屋企不停都擺蘭花,
只是花謝了,葉又變黃,次次都掉左。
今次花展時候買的,花和莖都枯乾了,
但今次葉無黃,反而正中長出了一片新葉!
所以我唔想就咁掉左佢,繼續淋淋水,
其實要唔要剪左舊葉,有塊葉變左軟lai lai....


子爵府

積分: 10202

好媽媽勳章 醒目開學勳章


26#
發表於 09-5-23 11:58 |只看該作者
謝謝你的回覆,我會俾心機等佢架啦!

依家佢既狀況係:

1. 支主幹偏淺啡色,沒有長高
2. 蟲患問題大致解決了,沒有蚊滋了
3. 細心看有片新葉長出

我除左淋水仲有冇特別野要做?駛唔駛施肥?


大宅

積分: 3447


25#
發表於 09-5-22 21:21 |只看該作者
蘭花是長得極慢的


子爵府

積分: 10202

好媽媽勳章 醒目開學勳章


24#
發表於 09-5-22 13:56 |只看該作者
HELLO又係我啦,上個月剪左支主幹之後,話咁快就黎一個月啦,我想問下點解我棵蘭花既主幹好似冇生長過既?係唔係正常架?


大宅

積分: 3447


23#
發表於 09-4-28 12:39 |只看該作者
花的那條硬硬的柄..剪左係唔係點傷棵花的
唔駛驚/理

其他的...慢慢小心用手剝走+剪掉沒有生命值的/霉了的/黃的部份
換上新的苔+木炭(普通bbq果d)/陶粒/椰棕
(可以問花店買邊隻比較好)
之後紮好/放入一個通風的盆

泡水直到植料好像有點軟軟的(一兩個鐘無問題)
0甘就可以吊起繼續種
然後平時得閒噴下水噴下淡肥就ok了


子爵府

積分: 10202

好媽媽勳章 醒目開學勳章


22#
發表於 09-4-27 13:23 |只看該作者
原帖由 hidecatcat 於 09-4-27 10:04 發表
其實換哂d植料同埋剪走d爛左/黃左既根
就唔會有虫的了


但係我依家剪左支主幹係唔係唔可以咁快換泥?同埋換泥既步驟應該係點????


大宅

積分: 3447


21#
發表於 09-4-27 10:04 |只看該作者
其實換哂d植料同埋剪走d爛左/黃左既根
就唔會有虫的了

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo