自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   3


複式洋房

積分: 235


1#
發表於 18-12-30 10:07 |只看該作者
轉電話公司要3月內住址證明,不過排期都係手快快,咩都丟咗去回收箱,
請問有冇人知道,點可以盡快攞到住址證明?


水晶宮

積分: 65971


25#
發表於 18-12-31 18:00 |只看該作者
1.網上銀行按入去電子帳單,自己列印,通常有地址的了。(呢個方法最快)
2.一係,在網上銀行做七日港元定期(一萬元),到期後會寄來。


3.一係,直接行入稅局出張本年度稅單(我試過),係即日有。但要花自己時間排隊,你要確保你今年要交稅有稅單先得。


複式洋房

積分: 235


24#
發表於 18-12-31 17:24 |只看該作者
回覆 chankki127 的帖子
直接上網買一日旅遊保險,要填地址的,住佢會send封email俾你,就係地址證明
...

上依個網睇https://www.moneyhero.com.hk/zh/travel-insurance
最平$58.1

請問你知唔知有冇更平嘅?


複式洋房

積分: 235


23#
發表於 18-12-31 17:21 |只看該作者
回覆 eva0864 的帖子
一份50蚊

頭先打咗去HSBC問,唔知係唔係因為我係簿仔戶口,要成100蚊ZZ




用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


22#
發表於 18-12-31 16:41 |只看該作者
eva0864 發表於 18-12-30 11:42
我6月時去匯豐,佢又即刻印到俾我



子爵府

積分: 12378


21#
發表於 18-12-31 13:28 |只看該作者
chankki127 發表於 18-12-31 13:25
直接上網買一日旅遊保險,要填地址的,住佢會send封email俾你,就係地址證明
...

thx


大宅

積分: 3695


20#
發表於 18-12-31 13:25 |只看該作者
fghjkl 發表於 18-12-31 10:44
点買?

直接上網買一日旅遊保險,要填地址的,住佢會send封email俾你,就係地址證明


子爵府

積分: 12378


19#
發表於 18-12-31 10:44 |只看該作者
chankki127 發表於 18-12-30 13:39
去豐隆買一日旅遊保險

点買?


複式洋房

積分: 235


18#
發表於 18-12-30 22:44 |只看該作者
回覆 lm251099 的帖子
依家好多公司都接受 estatement 印出來的住址証明

之前唔環保,依家一張e statement 都無,種惡因得惡果


複式洋房

積分: 235


17#
發表於 18-12-30 22:42 |只看該作者
回覆 高妹bb 的帖子
去中電公司可以免費補印電費單

未搬之前大部份野都係呀媽個名,如果唔係就免費解決咗個問題了ZZZ


複式洋房

積分: 235


16#
發表於 18-12-30 22:39 |只看該作者
回覆 eva0864 的帖子
一份50蚊

唔該哂先,起碼有個最後選擇:)
再揾揾其他唔洗錢嘅方法哈


複式洋房

積分: 235


15#
發表於 18-12-30 22:37 |只看該作者
之前全部都係收信,啱啱先整咗HSBC網上理財電子月結單,又揾唔到邊度有按鍵係可以立即出一張新嘅比我嘅

之後睇到,要SET埋流動保安編碼器,用手機DL 完APP,登入完,揾哂成個APP,一頁一頁按,都揾唔到邊到有得SET個編碼器,煩到呢


男爵府

積分: 7102


14#
發表於 18-12-30 21:38 |只看該作者
Mentholatum 發表於 18-12-30 10:07
轉電話公司要3月內住址證明,不過排期都係手快快,咩都丟咗去回收箱,
請問有冇人知道,點可以盡快攞到住址 ...

依家好多公司都接受 estatement 印出來的住址証明


大宅

積分: 3261


13#
發表於 18-12-30 20:24 |只看該作者
去中電公司可以免費補印電費單


大宅

積分: 3615


12#
發表於 18-12-30 19:19 |只看該作者
Mentholatum 發表於 18-12-30 12:57
回覆 eva0864 的帖子

一份50蚊
open natural smile,must put down garments.


伯爵府

積分: 17771


11#
發表於 18-12-30 18:40 |只看該作者

回覆樓主:

網上銀行print statement
或者手機電話台,等等都有
總之係自己login嘅賬戶
我電費都係email過嚟,個個月都有

點評

wcpcelia    發表於 18-12-31 11:09


男爵府

積分: 9853


10#
發表於 18-12-30 18:33 |只看該作者
Mentholatum 發表於 18-12-30 11:08
回覆 ChongLamm 的帖子

銀行自己上網,自己打印翻出黎米得咯


大宅

積分: 3695


9#
發表於 18-12-30 13:39 |只看該作者
Mentholatum 發表於 18-12-30 10:07
轉電話公司要3月內住址證明,不過排期都係手快快,咩都丟咗去回收箱,
請問有冇人知道,點可以盡快攞到住址 ...

去豐隆買一日旅遊保險


複式洋房

積分: 235


8#
發表於 18-12-30 12:57 |只看該作者
回覆 eva0864 的帖子
我6月時去匯豐,佢又即刻印到俾我

我都係匯豐,想問下要幾錢?


複式洋房

積分: 235


7#
發表於 18-12-30 12:56 |只看該作者
今日紅日,點都要聽日先問到ZZ

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo