自由講場

跳至

首頁

尾頁
   14


男爵府

積分: 5208

馬年勳章


1#
發表於 19-1-1 16:24 |只看該作者
本帖最後由 尼加拉瓜 於 19-1-1 16:25 編輯

有感而發,冇乜朋友運,有時覺得乜都冇做過,以為大家客客氣氣,食乜都肯夾錢唔會有意見,都係想聚下啫,漸漸人地分你我,總之就係同人傾唔埋咁,是非唔知喺邊度走出黎,唉…唔知點講,總之遇唔到互相尊重既朋友,以為friend到的最後總會冇…

其實係未條命生成咁,類似冇事業線冇姻緣嗰啲,我就冇朋友運?


侯爵府

積分: 21375

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


95#
發表於 19-1-4 14:27 |只看該作者

回覆樓主:

我份人唔多鍾意講嘢, 都唔係好多朋友。 我個仔都似我, 我驚佢上到中學會冇朋友會比人蝦,又或者有都係搵佢笨嗰隻


男爵府

積分: 5608


94#
發表於 19-1-4 14:06 |只看該作者
cckuma 發表於 19-1-4 11:56
唔介意我多口就得啦

有共同興趣已經係一個話題,所以去join d比較長時間學習嘅興趣班,或者去做義 ...
我D性格也比較負面,希望以後會有進步, 大家一起加油!


大宅

積分: 3680


93#
發表於 19-1-4 11:56 |只看該作者
心語 發表於 19-1-4 10:20
多謝你的鼓勵, 其實我也有去參加興趣班, 有主動同人傾計, 有與人交換電話號碼, 但可能我沒有什麼話題,對方 ...

唔介意我多口就得啦

有共同興趣已經係一個話題,所以去join d比較長時間學習嘅興趣班,或者去做義工囉
同埋多D笑容真係好有幫助,我連appraisal老闆都話我好cheerful,但我係負面底嘅,只係努力改變緊啫,一齊加油啦


公爵府

積分: 25580


92#
發表於 19-1-4 10:53 |只看該作者
meimeitse 發表於 19-1-3 15:56
呢個post好似講緊我呀!讀書比人蝦,大個做嘢又唔得人歡心,大班朋友中成日比人串,我已經客客氣氣,唔計較 ...
都好似講緊我


男爵府

積分: 5608


91#
發表於 19-1-4 10:20 |只看該作者
cckuma 發表於 19-1-3 16:18
我以前都覺得自己人緣好差,屋企、朋輩、愛情等運全都好差,命盤呢方面都唔好,但我認命嘅,先努力改善自 ...
多謝你的鼓勵, 其實我也有去參加興趣班, 有主動同人傾計, 有與人交換電話號碼, 但可能我沒有什麼話題,對方覺得我悶,之後就會不了了之了


大宅

積分: 1319


90#
發表於 19-1-3 18:25 |只看該作者
如果有,我一定係「無人緣運」
我感覺係我咁多年來付出好多為朋友,但朋友到頭來係偏心其他人
想起都傷心~~

不過我已接受,朋友好多時都係帶來麻煩既。。。。


珍珠宮

積分: 39982

馬年勳章


89#
發表於 19-1-3 18:18 |只看該作者
有一定有
地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


大宅

積分: 3680


88#
發表於 19-1-3 16:18 |只看該作者
心語 發表於 19-1-3 14:30
我也沒有人緣,會經常因為呢個問題唔開心, 在我既通訊錄裡, 竟然搵唔到一個可以傾計, 約吃飯的朋友, 前幾年, ...

我以前都覺得自己人緣好差,屋企、朋輩、愛情等運全都好差,命盤呢方面都唔好,但我認命嘅,先努力改善自己性格同外表打扮,再積極自己一個去參加活動,過去一兩年真係好多轉變,當然有好有唔好嘅經歷,JM唔好放棄,唔好認命,認就真係跟住所謂嘅命行架啦


公爵府

積分: 25531

MommyPanel勳章 2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回


87#
發表於 19-1-3 16:16 |只看該作者
回覆 zoie_w 的帖子

認同你,不過我係人緣好旺既人,但細個唔識拒絕人,攪到自己成日俾人搵笨而家我都會幫朋友,但睇情況啦,有D我覺得好煩或態度唔好既,我都會疏遠佢~


珍珠宮

積分: 48581


86#
發表於 19-1-3 16:01 |只看該作者
meimeitse 發表於 19-1-3 15:56
呢個post好似講緊我呀!讀書比人蝦,大個做嘢又唔得人歡心,大班朋友中成日比人串,我已經客客氣氣,唔計較 ...


我和你差唔多咋, 同路人

讀書時比人虾 - 但虾我既人大過左生活都麻麻地好, 有時都講性格決定命運

大個做嘢又唔得人歡心- 我心態係出來做野唔係為了識朋友, 唔係好多同事做到朋友, 但都有一兩個交心都滿足

大班朋友中成日比人串- 有時要睇自己識唔識同人相處, 我夠對人人都好好, 但都唔係得到每個朋友親友既珍惜


你睇我好, 我睇你好啦

所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


大宅

積分: 3838


85#
發表於 19-1-3 15:56 |只看該作者
呢個post好似講緊我呀!讀書比人蝦,大個做嘢又唔得人歡心,大班朋友中成日比人串,我已經客客氣氣,唔計較,有朋友把咀又直都受歡迎過我


珍珠宮

積分: 48581


84#
發表於 19-1-3 15:51 |只看該作者
本帖最後由 小詠 於 19-1-3 15:52 編輯
fatping 發表於 19-1-3 15:25
我其實都無望有第二段姻緣,只係揾個可拍拖既都無,當然行街食飯是但都有但覺得浪費時間羅
...

只能找一個老來伴, 陪你食飯傾訴, 互相取暖.... 不要強求會有如夢幻, 浪漫的愛情

所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


伯爵府

積分: 17159


83#
發表於 19-1-3 15:48 |只看該作者
小詠 發表於 19-1-3 15:44
不強求, 上天自然會派一個好伴侶給你, 緣份好奇妙

多謝你,我應該無啦,講真我年紀唔細對外表有要求,不止自己對另一半亦係,遇到皺晒皮既我都無咩胃口,細個我既又覺得佢地低能,所以算啦,只求自給自足開開心心過日子就算


珍珠宮

積分: 48581


82#
發表於 19-1-3 15:44 |只看該作者
fatping 發表於 19-1-3 15:25
我其實都無望有第二段姻緣,只係揾個可拍拖既都無,當然行街食飯是但都有但覺得浪費時間羅
...

不強求, 上天自然會派一個好伴侶給你, 緣份好奇妙


所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


伯爵府

積分: 17159


81#
發表於 19-1-3 15:38 |只看該作者
LittleRoxie 發表於 19-1-3 15:30
揾個飯腳,玩伴算吧!
女人年過45不宜對感情太上心

無上心啦,心態改變左,食餐飯開心就去羅,多數都唔使錢只係男伴心態上唔止想食飯,所以未必為餐飯就去食


複式洋房

積分: 311


80#
發表於 19-1-3 15:35 |只看該作者
回覆 尼加拉瓜 的帖子

我覺得你要識點同人做朋友多D,態度影響態度,更加吾好試用錢買朋友,要識反抗,人講是非由佢,但太過分既情願反抗大不了就吾好要呢班朋友,橫掂人都無當你係朋友,我相信你會遇到好既朋友,真心朋友吾洗多架 1-2個就夠,人多就多是非架啦~八字信半好了,吾好搞到個人咁負,正面D!


禁止訪問

積分: 13631

好媽媽勳章


79#
發表於 19-1-3 15:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 13631

好媽媽勳章


78#
發表於 19-1-3 15:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17159


77#
發表於 19-1-3 15:25 |只看該作者
小詠 發表於 19-1-3 14:41
我師傅都講過, 叫我唔好把目光放重在感情上, 那就不會太執著, 自然就可以平安, 我命格本身就係官殺重不利 ...

我其實都無望有第二段姻緣,只係揾個可拍拖既都無,當然行街食飯是但都有但覺得浪費時間羅

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo