論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 197


1#
發表於 09-4-21 19:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38586

牛年勳章


29#
發表於 09-4-23 02:56 |只看該作者
原帖由 kingawa 於 09-4-22 17:43 發表
那我的工人真的無話可說
食到我們全家兼我的同事(因為成日煮多要我帶回公司)都肥曬


嘩~ 恭喜你喇~~


公爵府

積分: 28591


28#
發表於 09-4-23 00:31 |只看該作者
我對工人都算係好容忍,好少會話,總之唔過份我就ok. 但有一個替工印印真係激到我半死..

1)中意著住紅色睡衣通屋走.
2)叫佢煲藥, 除左有一劑我咁岩係厨房同佢傾緊計, 而佢對眼係望住煲藥, 無滾瀉,其餘九劑係滾瀉晒. 都唔緊要啦,搽乾淨就得啦..但佢竟然只係抺灶頭果d水, 而地下果d係唔抺,好似見唔到咁樣, 同埋好似唔知水係會向下流咁!!
3)朝頭早攞我發好左既花膠來煮早餐比我食.
4)朝朝見佢拖地,但日日收工返來見到亞仔對襪都係黑色既.
5)用亞仔個洗面盆來裝食淨既骨頭. 呢樣我真係接受唔到. 講完佢下次就用亞仔個洗面盆來裝洗干淨既青菜.
6)我平時買既餸, 豬,雞,牛肉都話唔食..成日攞我雪櫃d丸,湯丸來食, 跟住又同人講我無野比佢食.
7)亞仔拾到個打火機, 佢攞左過去, 我以為佢收起個火機..但原來佢 tar著個打火機試範比我個仔睇, 然後比返個火機亞仔..
8)成日唔熄燈,電視, 唔閂水喉...

仲有好多好多, 不能盡錄.....對左佢個月簡直想死.


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 09-4-22 19:35 |只看該作者
(我買2斤青菜,佢只炒半斤,唔夠食..咪話佢law
佢就死死氣地拎番d青菜出來,再炒多碟俾我們..)

wah...臉皮好厚.....

所以我都好厚臉皮咁 左mark住啲嘢 右mark住啲嘢

原帖由 mydearbb 於 09-4-22 18:14 發表
And 我個工人(印印) 會偷米,偷洗衣粉,衣物柔順劑,護髮素,尿片,趁搬屋亂偷囡囡未拆開的襪,底衫...

尿片,我鬧過佢,佢就不敢再拿走..
其他,我都隻眼開,隻眼閉了

佢一邊幫我們慳住米,煲唔夠飯
慳住d菜,炒唔夠菜
慳住d ...

[ 本帖最後由 pinkdoll 於 09-4-22 19:49 編輯 ]


禁止訪問

積分: 197


26#
發表於 09-4-22 19:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1340


25#
發表於 09-4-22 19:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 197


24#
發表於 09-4-22 18:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1340


23#
發表於 09-4-22 18:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1340


22#
發表於 09-4-22 18:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1340


21#
發表於 09-4-22 18:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


20#
發表於 09-4-22 17:46 |只看該作者
very lucky 呢啲先至係打工嘛.......

原帖由 kingawa 於 09-4-22 17:43 發表
那我的工人真的無話可說
食到我們全家兼我的同事(因為成日煮多要我帶回公司)都肥曬


伯爵府

積分: 18514


19#
發表於 09-4-22 17:43 |只看該作者
那我的工人真的無話可說
食到我們全家兼我的同事(因為成日煮多要我帶回公司)都肥曬
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


18#
發表於 09-4-22 17:43 |只看該作者
請第2個,又試過燉燕窩,全家食完,又瀉又嘔,腸胃炎
(包括我囡囡,當時歲半,趕去急症)

吓..佢唔係放埋自己啲"燕窩"落去呀...陰公成家人腸胃炎...

真係會好勞氣...


原帖由 mydearbb 於 09-4-22 17:28 發表



但我工人,試過蒸鯇魚,成條魚臭..(無洗乾淨)

試過,我坐月,工人打斧頭買死雞煲雞湯.
食到我病足成個月,食成個月抗生素,不能餵人奶,身體虛弱..
我同媽咪鬧架,因為係我媽衰,俾錢工人買,沒自己去買雞..(這個工人炒左, ...


禁止訪問

積分: 1340


17#
發表於 09-4-22 17:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 09-4-22 17:37 |只看該作者
哈哈哈...呢樣煎紅衫魚 我咪就係叫佢煎過一次..之後我投降啦

重有煮白蘿蔔....我又投晒降啦

攪攪下我冇晒心機.......扯白旗

所以..索性叫佢煮泥煮去都個幾味...

或者....你考慮下delete呢個菜式from the menu hehehe


原帖由 lubywong 於 09-4-22 16:42 發表
禁又係,你地有冇見過人煎紅衫魚,個頭&鰓&尾都係生既,但都夠膽上碟,話過佢一次,二次,三次..........都係咪.....整整吓為有叫佢以後吾好整好過


禁止訪問

積分: 1340


15#
發表於 09-4-22 17:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 197


14#
發表於 09-4-22 16:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


13#
發表於 09-4-22 11:10 |只看該作者
起碼煮啲嘢都熟 我情願過熟 (好過唔生唔熟)

又未至於要 鼓油汁 蕃茄汁 黑椒汁 蠔油汁 撈飯

咁我應該心滿意足........

原帖由 sakesakee 於 09-4-22 10:18 發表
講起煮野真係無野好講.. 講得黎不如自己做左, 除非難食到好似美女廚房d評判咁反應, 否則唯有將自己要求降到最低就算...
老實講, 我請佢係因為我兼顧唔到屋企野, 如果我 日日仲有時間教佢煮野, 教佢既時間己經足夠我 ...


大宅

積分: 1586


12#
發表於 09-4-22 10:31 |只看該作者
she is exactly pretending stupid.
You 'Yan Yan' just like my first one.
My big daughter (Tavy) : 2003-09-24 (3.14 kg)
My second son (Nok Nok) : 2007-07-25 (3.56  kg)
My third son (Yu Yu) : 2008-08-21 (3.46 kg)


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 09-4-22 10:31 |只看該作者
我工人會將呢個星期d餸下個星期再煮一次
機本上
我食來食去都係個d野
不過...好過冇

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo