自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8236


1#
發表於 19-1-4 16:16 |只看該作者
本帖最後由 KK512 於 19-1-4 16:27 編輯

今日星期五有贈品送, 有嘢要買, 去左沙田新城市間萬O, 比完錢問佢禮品,錢 佢話佢地不嬲都無得送, 咁我問果道位姐姐, 佢話呢間鋪改左無得送, 如果要禮品就要去沙田廣場.
佢話我可以退左啲貨, 再去沙田廣場買, 咁我即退, 再去沙田廣場買, 果到好明顥係多好多人排隊,
吾明點解要咁樣分開呢間鋪無得送, 另一間先送, 咩玩法


男爵府

積分: 8236


27#
發表於 19-1-5 11:23 |只看該作者
本帖最後由 KK512 於 19-1-6 12:34 編輯
chanchanmichell 發表於 19-1-4 22:45
沙田廣場嗰間點會多人過市中心嗰間啊
唔好玩啦

但果日係喎, 新城市果間我比錢吾使排隊, 之後退完貨轉去去沙田廣場就排左10個.


已刪除用户

積分: 21542


26#
發表於 19-1-5 08:27 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11308

親子王國15週年勳章


25#
發表於 19-1-5 07:05 |只看該作者
我日日經過新城市都唔會去呢間萬寧,寧願去屋企附近嗰間。


公爵府

積分: 29104

2018復活節勳章


24#
發表於 19-1-5 03:38 |只看該作者
哈巴sit ti 嗰間係特貴,全部賣佢地最愛貨品同一般鋪冇既貨。
我以為自己撞邪入錯鋪


男爵府

積分: 8597


23#
發表於 19-1-5 02:16 |只看該作者
下次行多幾步去瀝源萬寧
我住沙田連經過沙田廣場都唔敢行經萬寧門口


子爵府

積分: 14304


22#
發表於 19-1-5 01:44 |只看該作者
chanchanmichell 發表於 19-1-4 22:46
貴啲?真不知wor

係呀,嗰隻lindor朱古力大多賣79,市中心賣102


伯爵府

積分: 16348

春季勳章


21#
發表於 19-1-5 00:16 |只看該作者
KK512 發表於 19-1-4 16:24
但啲big 6都吾會咁蠢, 佢地咪去晒沙田廣場買囉, 攪到果間勁多人排隊, 但果間鋪細啲, 收銀又少啲!!
迫人去 ...

我見過幾次,big6喺唔要贈品的。


用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 19-1-4 22:52 |只看該作者
Phyonafung 發表於 19-1-4 16:39
我仲以為間間萬寧一樣!



水晶宮

積分: 58252


19#
發表於 19-1-4 22:47 |只看該作者

回覆樓主:

因為新城市果間專供B6掃貨


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 19-1-4 22:47 |只看該作者
KK512 發表於 19-1-4 16:16
今日星期五有贈品送, 有嘢要買, 去左沙田新城市間萬O, 比完錢問佢禮品,錢 佢話佢地不嬲都無得送, 咁我問果 ...

尖沙咀好多間都唔送


伯爵府

積分: 17397


17#
發表於 19-1-4 22:46 |只看該作者
Fungbb0131 發表於 19-1-4 17:15
呢間多b6,以前有得送的,後尾改了無得送,同埋呢間價格都貴啲

貴啲?真不知wor


伯爵府

積分: 17397


16#
發表於 19-1-4 22:45 |只看該作者
KK512 發表於 19-1-4 16:24
但啲big 6都吾會咁蠢, 佢地咪去晒沙田廣場買囉, 攪到果間勁多人排隊, 但果間鋪細啲, 收銀又少啲!!
迫人去 ...

沙田廣場嗰間點會多人過市中心嗰間啊
唔好玩啦


公爵府

積分: 28988

瞓得好勳章 認識瑞士牛牛第二回 親子王國15週年勳章


15#
發表於 19-1-4 20:33 |只看該作者
LANG060221 發表於 19-1-4 16:49
唔好去d 大陸客多的萬寧買嘢,例如旺角,近中旅社個間同彌敦道一帶
謝謝提醒。


男爵府

積分: 8236


14#
發表於 19-1-4 17:44 |只看該作者
Fungbb0131 發表於 19-1-4 17:15
呢間多b6,以前有得送的,後尾改了無得送,同埋呢間價格都貴啲

吓, 連價錢都有分別


子爵府

積分: 14304


13#
發表於 19-1-4 17:15 |只看該作者
KK512 發表於 19-1-4 16:16
今日星期五有贈品送, 有嘢要買, 去左沙田新城市間萬O, 比完錢問佢禮品,錢 佢話佢地不嬲都無得送, 咁我問果 ...

呢間多b6,以前有得送的,後尾改了無得送,同埋呢間價格都貴啲

點評

Poyau    發表於 19-1-5 01:29


洋房

積分: 38


12#
發表於 19-1-4 17:07 |只看該作者
咁奇怪既


水晶宮

積分: 61908


11#
發表於 19-1-4 16:58 |只看該作者


大宅

積分: 3806


10#
發表於 19-1-4 16:49 |只看該作者
Phyonafung 發表於 19-1-4 16:39
我仲以為間間萬寧一樣!

唔好去d 大陸客多的萬寧買嘢,例如旺角,近中旅社個間同彌敦道一帶


男爵府

積分: 8236


9#
發表於 19-1-4 16:46 |只看該作者
Phyonafung 發表於 19-1-4 16:39
我仲以為間間萬寧一樣!


我都以為係, 原來會咁樣分

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo