親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4684


1#
發表於 19-1-7 09:51 |只看該作者
好想去一次北京睇歷史文物,但只有新年放假,身邊朋友好多也想去但一諗起好凍,就個個都怕怕,一係有些就一定要留港做節,係咪真係好難搵到人可以一齊去呢?


珊瑚宮

積分: 119929


3#
發表於 19-1-7 11:44 |只看該作者
crvcrv 發表於 19-1-7 10:04
CNY 新年去北京, 只會見到人頭及排隊的龍尾, 唔會見到文物, 當然無人咁傻仔. ...

去湊熱鬧


禁止訪問

積分: 633


2#
發表於 19-1-7 10:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo