夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 1808


1#
發表於 19-1-11 08:26 |只看該作者
本帖最後由 Belovedjohnjohn 於 19-1-11 08:28 編輯

今朝我趕緊飯盒俾女,先生問我有無簽手冊
我話,你自己睇,我唔記得。
佢話,你簽左我就唔睇!
我話,我唔記得,你睇埋簽埋都唔駛一分鐘,你睇下啦。
佢話, 你答一句我咪唔駛double effort 埋去睇囉,我未換衫都趕住換衫架!
我話,我唔記得呀!你睇就睇唔睇就唔睇,拗得黎都簽埋啦!

每日要咁無謂同佢拗呢樣果樣,真係好煩厭。

佢攞阿女啲校服出黎
可以分衫/裙/襪/絲襪行4次,咁quadruple effort 就無問題,解釋話做嘢要一步一步慢慢黎。

我就做咩都錯,講咩都錯


男爵府

積分: 9680


62#
發表於 19-2-23 01:13 |只看該作者
Belovedjohnjohn 發表於 19-1-11 08:31
我仲有個初生bb要揍,一晚醒幾次餵奶,仲要睇埋個大女,每朝5點起身餵奶再做便當俾女返學。

結婚到現在9年 ...

好媽媽


大宅

積分: 1125


61#
發表於 19-2-22 16:58 |只看該作者
Belovedjohnjohn 發表於 19-1-11 11:19
其實唔係單一件事,而係每一件大小事佢要都拗一輪,我先覺得煩厭

例如擺百日宴,我話6:30恭候,7:30入席, ...

好少事啫
你可能要揍2個
好勞累, 心情煩躁些
你先生唔係太差
唔好搞差關係呀


大宅

積分: 1024


60#
發表於 19-2-22 16:33 |只看該作者
2公婆認真溝通下啦....你都唔想2個小朋友冇左個完整既家庭


複式洋房

積分: 230


59#
發表於 19-1-20 20:35 |只看該作者
我都憎我條C6,今日係出面食飯,佢就慢慢吞吞,又玩電話,我見完仲餵埋個女,個女又扭計,我叫佢快D食完走,大聲咁話我,未食完,杯嘢都未飲。我就話食唔曬咪無食囉,佢就話食慢D唔得,真係好火滾,次次都我餵個女食飯,佢又唔肯食,又扭計,我自己都燘。今日我真係爆出嚟,我話你自己帶個女返去,中意就慢慢食飽佢。C6真係完全無體諒一下我成日湊女個心情,我已經煩燥到不得了,仲要同你嘈


男爵府

積分: 6156


58#
發表於 19-1-20 16:29 |只看該作者
本帖最後由 ~小樹兒~ 於 19-6-14 17:04 編輯

.


男爵府

積分: 6156


57#
發表於 19-1-20 16:19 |只看該作者
本帖最後由 ~小樹兒~ 於 19-6-14 17:04 編輯

.


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


56#
發表於 19-1-20 09:14 |只看該作者
與其要order一個人做野,要講幾百次
我會自己處理好同訓練小朋友,教好一個小朋友易過處理一個成年男人。

我每晚會執好仔女一套校服掛喺房,襪同手巾仔亦會擺埋喺指定位置,小朋友自動自覺起身食完早餐,就去換校服,著襪著褸著鞋。


琥珀宮

積分: 152982


55#
發表於 19-1-20 04:48 |只看該作者
ingrid000 發表於 19-1-11 09:16
你簡單答佢一句"未簽"咪得攞! 話知佢double handling啦! 就算佢發現你原來簽左既, 咪扮傻同佢講: "係呀? ...



水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


54#
發表於 19-1-19 13:53 |只看該作者
Winnieho1004 發表於 19-1-16 12:40
咁都生第二個....

x 2 同問
長期係咁,唔離婚都好痛苦。


禁止訪問

積分: 4845


53#
發表於 19-1-18 23:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7424


52#
發表於 19-1-18 23:23 |只看該作者

回覆樓主:

你老公都好,多口都會問下,簽左未,我老公朝朝早返工,半樣野都唔會幫下我,曾經幫過我幾日,即刻埋怨我又遲到又乜又物,學校野我唔講唔會問,平時我呻下辛苦 ,又話個個都湊兩個架啦,唔係剩係得我辛苦,我更加比你冇野同佢講,有左小朋友,男人可以繼續佢原本“忙碌”嘅生活,但女人就要改變晒佢所有野


大宅

積分: 4547


51#
發表於 19-1-18 02:21 |只看該作者
FennieMan 發表於 19-1-11 08:36
不如以後就由你先生付責簽手冊,咪唔使煩!

Agree


水晶宮

積分: 51137


50#
發表於 19-1-17 22:23 |只看該作者

回覆樓主:

其實我發現,好多女人中意彈個老公唔幫手,但當個老公肯幫,又彈老公係豬隊友……
男人本來就唔夠女人細心架啦~
有時要識得照顧人,都需要經過訓練架,包容唔到,無耐性,就真係預左自己做好過啦~
我老公初初係乜都唔理嘅人,我無理,同左老公一齊,樣樣都要做老公幫手,當然,老公最初,十件事梗有九件錯,我合埋對眼,照樣讚囉~心諗最梗要佢肯做,好過踢都唔郁果D男人!
依加我老公一樣粗心架,但已經同以前唔同晒,起碼佢識主動照顧人,搞掂屋企嘅野~唔夠好,咪算囉~
不過樓主已經同老公生左兩個,樓主不妨試下包容老公,起碼你老公都肯幫手~


大宅

積分: 1808


49#
發表於 19-1-17 07:46 |只看該作者

回覆樓主:

我們的多年好朋友話,他一生太順利了,就算遇到小難關, 每次我都幫佢拆得掂,他的一切來得太易, 根本不懂珍惜, 不會感恩, 變得理所當然, 自私自利,自視過高, 這一切其實同佢父母性格都一樣。


大宅

積分: 1808


48#
發表於 19-1-17 07:41 |只看該作者
kplett 發表於 19-1-16 08:53
其實你老公只係蠢啫.
我諗佢係嗰種需要你非常清晰講明指令好似軍訓咁嘅講法佢先至會明白.
你想佢做乜嘢就 ...

更加嚴重係佢無耐性聽人講嘢,永遠你一開始講,佢就估你想點/做自己想做的,然後錯了,就瀨你/同你拗。


大宅

積分: 3843


47#
發表於 19-1-16 12:40 |只看該作者
咁都生第二個....


複式洋房

積分: 297


46#
發表於 19-1-16 08:53 |只看該作者

回覆樓主:

其實你老公只係蠢啫.
我諗佢係嗰種需要你非常清晰講明指令好似軍訓咁嘅講法佢先至會明白.
你想佢做乜嘢就要清晰講明, 如果佢真係做唔到就叫阿女做啦.


男爵府

積分: 9201


45#
發表於 19-1-16 03:19 |只看該作者
咁樣日日拗都唔係辦法,不利感情


珍珠宮

積分: 33387

好媽媽勳章


44#
發表於 19-1-16 00:54 |只看該作者
男人很多時
喜歡在家成員大男人主義~~又粗枝大葉

算啦!我個個都好鐘意拗


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo