夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   3


洋房

積分: 82


1#
發表於 19-1-12 17:39 |只看該作者
C6有穩定收入但唔俾家用唔交租唔交水電煤,仔女生活費都係我俾,我仲邊有錢交水電交租,而佢自己照住係到用電用水,仲同寫低張紙話唔交電費過兩日俾人cut

如果所有生活費用都係我負責,可唔可以用答辯人的行為而無法合理期望呈請人與其共同生活呢個原因離婚,真係唔想係間屋對佢兩年


別墅

積分: 627


29#
發表於 19-2-22 15:13 |只看該作者
oookkk555 發表於 19-1-12 17:39
C6有穩定收入但唔俾家用唔交租唔交水電煤,仔女生活費都係我俾,我仲邊有錢交水電煤交租,而佢自己照住係到 ...

世間冇無緣無故的恨,佢話你錯,你話你冇錯,似乎唔係普通嘈交?


大宅

積分: 1024


28#
發表於 19-2-22 14:41 |只看該作者
回覆 oookkk555 的帖子

可以自己帶埋仔女搬走嗎??
離開呢D賤男


公爵府

積分: 28858


27#
發表於 19-1-25 23:20 |只看該作者
oookkk555 發表於 19-1-12 17:39
C6有穩定收入但唔俾家用唔交租唔交水電煤,仔女生活費都係我俾,我仲邊有錢交水電煤交租,而佢自己照住係到 ...

一於同你c6玩,佢唔交水電你都唔好交,你有無地方住呀,帶亞仔出去住啦。


子爵府

積分: 10424


26#
發表於 19-1-20 19:47 |只看該作者

回覆樓主:

你老公好狠毒


大宅

積分: 3691


25#
發表於 19-1-17 10:46 |只看該作者
間屋係邊個? 換左把鎖佢叫佢比錢先好比佢入屋


洋房

積分: 82


24#
發表於 19-1-16 22:48 |只看該作者
有無律師可以介紹,想用不合理行為打離婚,但唔知搵邊個好如果有,可以pm我,thx


大宅

積分: 2242


23#
發表於 19-1-14 21:19 |只看該作者
oookkk555 發表於 19-1-13 17:17
半年前開始大家嘈交,原來諗住分居兩年自動離婚,但佢想用錢迫我認錯屈服

C6要我認錯先肯交租交水電費,但 ...

可以用《不合理行為》申請單方面離婚,如果分居二年要分居期的不共同食飯,不共同使用電器才行。另外拖二年,小心 c6轉走曬財產


大宅

積分: 1014


22#
發表於 19-1-14 17:13 |只看該作者
mikikichan24 發表於 19-1-14 16:59
點解要你俾晒?

你C6做到好絕喎! 佢寧願斷水電都唔俾家用你! 佢擺明"合"你, 要你硬食! 層樓邊個名呀? 你間屋係時候大掃除, 掉哂D唔等使野出街、趕佢走、換門鎖啦! 屋企甘多野無寫名, 都唔知邊個擺D垃圾喺度阻住哂!





禁止訪問

積分: 438


21#
發表於 19-1-14 16:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7514


20#
發表於 19-1-14 13:10 |只看該作者

回覆樓主:

軟飯王!
勁!
嗌交還嗌交, 2公婆4466拆掂佢囉。你氹下我我氹下你又一世啦。而且仔女都要養架, 水電費都要比架。
我媽日日搵交嗌果種女人黎, 我老豆家用幾十年未試過斷。跟本係個男人格有問題。
離得好。反正離左你少個負累tim.


寶石宮

積分: 346920

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 19-1-14 12:17 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 crystal媽咪 於 19-1-15 19:32 編輯

……
1547551923047_sign.JPEG


別墅

積分: 874


18#
發表於 19-1-14 09:06 |只看該作者
oookkk555 發表於 19-1-14 00:07
我以為要兩年先得,單方面原來唔一定要兩年?

我記得好似可以的,你打去家事法庭問下
myimage.jpg


別墅

積分: 874


17#
發表於 19-1-14 09:05 |只看該作者
oookkk555 發表於 19-1-14 00:07
我以為要兩年先得,單方面原來唔一定要兩年?

我記得好似可以的,用不合理的理由,你打去家事法庭問下
myimage.jpg


洋房

積分: 82


16#
發表於 19-1-14 00:07 |只看該作者
cedarcone 發表於 19-1-13 23:19
離婚理由,唔關邊個付出生活費!
係佢冇完全做過丈夫責任,所以「無法一起生活」意思冇辦法同佢生活,係唔 ...
我以為要兩年先得,單方面原來唔一定要兩年?


男爵府

積分: 7281


15#
發表於 19-1-13 23:32 |只看該作者
補充:甚至唔再鍾意佢,思想分歧,大家唔夾,
好憎尼個人都有理申請離婚!

根本好簡單一個理由,已經構成一個離婚理由。



男爵府

積分: 7281


14#
發表於 19-1-13 23:19 |只看該作者
oookkk555 發表於 19-1-13 12:16
所有生活費用由我付出,就可以用「無法一起生活」呢個原因申請?
離婚理由,唔關邊個付出生活費!
係佢冇完全做過丈夫責任,所以「無法一起生活」意思冇辦法同佢生活,係唔鍾意同佢生活。

其實你可以單方面申請離婚!



男爵府

積分: 9320


13#
發表於 19-1-13 19:29 |只看該作者
租都唔肯交,一係「不」C6走;一係你帶仔女回娘家,佢唔想斷電、斷水、斷煤氣,被業主收樓的話,自然會俾錢


珍珠宮

積分: 32704

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


12#
發表於 19-1-13 18:37 |只看該作者
諮詢律師免費法律意見啦!


公爵府

積分: 27460


11#
發表於 19-1-13 18:28 |只看該作者
oookkk555 發表於 19-1-12 17:39
C6有穩定收入但唔俾家用唔交租唔交水電煤,仔女生活費都係我俾,我仲邊有錢交水電煤交租,而佢自己照住係到 ...

咁樣你都可以過?不如大家攤開嚟講掂佢先,憑咩佢可以唔俾錢,咩都要你俾,緊係大家傾掂佢先

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo