夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 41556


1#
發表於 19-1-12 20:08 |只看該作者
本帖最後由 小mama 於 19-1-20 20:19 編輯

n/a


大宅

積分: 1752


85#
發表於 19-1-14 10:59 |只看該作者
小mama 發表於 19-1-14 10:14
我真係冇勇氣咁樣要求

我明白, 只可以心裡面自己咁諗, 但要講出口又真係好難開口, 除非有突變, 例如大吵架, 或者真係遇到另一個喜歡的


大宅

積分: 1752


84#
發表於 19-1-14 10:57 |只看該作者
lalalumlum 發表於 19-1-14 10:14
如果婚姻狀況唔清楚,咁如果真係遇到合適嘅人,嗰個人咪變咗小三囉?

唔離婚,遇上喜歡嘅人問你有冇拍拖 ...

係米小三其實只係名啫. 只係的確無咁方便識新人, 因為好多人都介意, 或者以為你只係去偷情, 唔係真心.


珍珠宮

積分: 41556


83#
發表於 19-1-14 10:14 |只看該作者
venf 發表於 19-1-14 10:04
其實都係睇你地想點啫, 即使KEEP住唔離婚都可以, 仲可以繼續有夫妻免稅額添, 只係無咁方便出去識新歡 ...

我真係冇勇氣咁樣要求


侯爵府

積分: 21199


82#
發表於 19-1-14 10:14 |只看該作者
venf 發表於 19-1-14 10:04
其實都係睇你地想點啫, 即使KEEP住唔離婚都可以, 仲可以繼續有夫妻免稅額添, 只係無咁方便出去識新歡 ...

如果婚姻狀況唔清楚,咁如果真係遇到合適嘅人,嗰個人咪變咗小三囉?

唔離婚,遇上喜歡嘅人問你有冇拍拖,你點答?


侯爵府

積分: 21199


81#
發表於 19-1-14 10:07 |只看該作者
lovesue09 發表於 19-1-14 07:42
我都好痛苦,個心好愛佢,個囡又細,但佢已經講唔想再番呢個屋企,呢到令佢抖唔到氣,宜家唔分幾年後都分 ...

我個個,唉,講真,佢係顧家嘅人,唔發脾氣,唔笑,唔嬲,冇麥表情個d囉!

你問我愛唔愛,我可以話已經唔愛好耐。但可以做朋友囉,可能大家會好些!


大宅

積分: 1752


80#
發表於 19-1-14 10:04 |只看該作者
其實都係睇你地想點啫, 即使KEEP住唔離婚都可以, 仲可以繼續有夫妻免稅額添, 只係無咁方便出去識新歡


侯爵府

積分: 21199


79#
發表於 19-1-14 10:03 |只看該作者
soso1227 發表於 19-1-14 09:07
阿女幾歲?
如果佢已經思想成熟,
即是由佢角度睇,

14歲啦!
點解一定要我做多d? 兩人性格好唔夾。
c6最唔好係佢麥都唔同我講,最嬲個次係上年佢同阿妹聯名買樓,我係唔知,最後俾我發現到。我唔會阻住佢發達,只不過得個知字啫。講咗,之後咪又係咁。
佢有冇第三者,我唔知,我估冇嘩!
我都同阿女講,唔通你真係想媽咪就咁樣過多四十年五十年?慘!


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


78#
發表於 19-1-14 09:12 |只看該作者
lovesue09 發表於 19-1-14 07:42
我都好痛苦,個心好愛佢,個囡又細,但佢已經講唔想再番呢個屋企,呢到令佢抖唔到氣,宜家唔分幾年後都分 ...

男人無端端唔會放棄頭家,
有冇經濟壓力?
有冇婆媳問題?
有冇家嘈屋閉?
如果乜都冇,佢極可能有第三者,
小心留意下。


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


77#
發表於 19-1-14 09:07 |只看該作者
lalalumlum 發表於 19-1-14 07:03
我最緊張的是阿女嘅感受
其實我有同阿女傾過,但佢唔想我地離婚,佢叫我主動同Daddy傾計
唉!真係好倦(心 ...

阿女幾歲?
如果佢已經思想成熟,
即是由佢角度睇,
佢覺得你可以做多D,
而你C6應是一個不錯的爸爸,
其實兩夫妻之間如果冇第三者,
分開是好可惜的,
咁多年有冇搵過婚姻輔導?
我比較自私,
如果確定已不能做夫妻,
我會分開,
仔女大,有自己世界,
我也要有自己的生活。


大宅

積分: 4948


76#
發表於 19-1-14 07:42 |只看該作者
lalalumlum 發表於 19-1-14 07:03
我最緊張的是阿女嘅感受
其實我有同阿女傾過,但佢唔想我地離婚,佢叫我主動同Daddy傾計
唉!真係好倦(心 ...

我都好痛苦,個心好愛佢,個囡又細,但佢已經講唔想再番呢個屋企,呢到令佢抖唔到氣,宜家唔分幾年後都分,大家以後關係同屋主咁話,我唔知做錯乜,平時佢無理取鬧鬧我已經忍,重可以做咩


侯爵府

積分: 21199


75#
發表於 19-1-14 07:03 |只看該作者
soso1227 發表於 19-1-13 23:58
十幾年都解決不了,
仔女都大啦,
點解唔離婚呢?

我最緊張的是阿女嘅感受
其實我有同阿女傾過,但佢唔想我地離婚,佢叫我主動同Daddy傾計
唉!真係好倦(心靈上)!


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


74#
發表於 19-1-13 23:58 |只看該作者
lalalumlum 發表於 19-1-13 23:36
我同你一樣

我個個連小朋友都冇麥傾計

十幾年都解決不了,
仔女都大啦,
點解唔離婚呢?


侯爵府

積分: 21199


73#
發表於 19-1-13 23:36 |只看該作者
小mama 發表於 19-1-13 22:14
佢淨係同小朋友講野
同我就好少
出街冇拖手,冇望我,當我透明個隻

我同你一樣

我個個連小朋友都冇麥傾計

我地分房瞓已經好多年

之前我都不停撩佢講野,又提佢就算唔同我傾計,都要同阿女傾,如果唔係小朋友遲d唔會親你。佢照樣係咁,我都冇辦法。

我絕對明白你嘅感受,我簡直覺得依段婚姻係浪費我嘅青春。如果唔係為咗阿女,十幾年前已想離婚。我好想佢離開依間屋!


子爵府

積分: 14110


72#
發表於 19-1-13 22:50 |只看該作者
小mama 發表於 19-1-13 22:14
佢淨係同小朋友講野
同我就好少
出街冇拖手,冇望我,當我透明個隻

係咪你有嘢激嬲佢,講咗多次無用所以佢唔出聲費事鬧交?段估啫


子爵府

積分: 11326


71#
發表於 19-1-13 22:40 |只看該作者
小mama 發表於 19-1-13 22:14
佢淨係同小朋友講野
同我就好少
出街冇拖手,冇望我,當我透明個隻

不如試試婚姻輔導~真係可能幫到手~我認識的朋友有成功例子~加油


珍珠宮

積分: 41556


70#
發表於 19-1-13 22:14 |只看該作者
lalalumlum 發表於 19-1-13 22:00
你c6係咪唔講野,唔出聲,唔傾計,就算同小朋友都冇兩句?

出街仲有冇拖手?

佢淨係同小朋友講野
同我就好少
出街冇拖手,冇望我,當我透明個隻


侯爵府

積分: 21199


69#
發表於 19-1-13 22:00 |只看該作者
小mama 發表於 19-1-13 19:16
我答你唔到
其實性對我又唔係全部既
不過冇愛冇感情先係問題

你c6係咪唔講野,唔出聲,唔傾計,就算同小朋友都冇兩句?

出街仲有冇拖手?

佢會唔會間唔中望下你?定完全冇望你一眼?


珍珠宮

積分: 41556


68#
發表於 19-1-13 20:37 |只看該作者
soso1227 發表於 19-1-13 20:28
對,所以要透過中間人找出問題所在,
先嘗試解決,
解唔到才考慮分開吧。

多謝你,其實同jm們都傾過
事實我冇考慮過對小朋友既影響
分開左又一齊住,又真係唔太好

其實我都唔想離婚,始終我欠c6 好多(唔係錢)
我都想有完整家庭比我啲小朋友
或者,我再努力下睇下可唔可以令關係變好啲

點評

soso1227    發表於 19-1-13 21:09


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


67#
發表於 19-1-13 20:28 |只看該作者
小mama 發表於 19-1-13 19:16
我答你唔到
其實性對我又唔係全部既
不過冇愛冇感情先係問題

對,所以要透過中間人找出問題所在,
先嘗試解決,
解唔到才考慮分開吧。
回到你最初的題目,
要分開就撇脫D,
就算租屋丶住細D也好過同一屋簷下,
小孩會明白離婚丶再婚,
但很難了解父母住在一起但各自搵伴侶,
而且和前夫一齊住,
恐怕很難搵到能接受的好男人。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo