夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4752


1#
發表於 19-1-13 15:26 |只看該作者
本帖最後由 rita1208 於 19-1-14 22:51 編輯



子爵府

積分: 11328


33#
發表於 19-1-14 21:25 |只看該作者
Winnieho1004 發表於 19-1-14 21:18
終於有人認同呷醋是情趣了....

確實是~當另一半對你呷醋~亦即是對你緊張~其實內心都會有一絲絲開心的


大宅

積分: 3843


32#
發表於 19-1-14 21:18 |只看該作者
mingmama 發表於 19-1-13 21:35
同意你講呷醋是情趣~適量有時都係一種調劑品

終於有人認同呷醋是情趣了....


珍珠宮

積分: 49831


31#
發表於 19-1-14 21:13 |只看該作者
回覆 rita1208 的帖子

咁希望你個心吾好有條刺,吾好記住以前D野


洋房

積分: 61


30#
發表於 19-1-14 20:05 |只看該作者
anna59 發表於 19-1-13 15:34
可能鍾意左人地,男人吾會做埋D無聊野

睇完你啲說話覺得係你死佬對個女人有好感


大宅

積分: 4752


29#
發表於 19-1-14 20:00 |只看該作者
anna59 發表於 19-1-14 19:30
會吾會對老公有D失望

本帖最後由 rita1208 於 19-1-14 22:55 編輯



珍珠宮

積分: 49831


28#
發表於 19-1-14 19:30 |只看該作者
會吾會對老公有D失望


大宅

積分: 4752


27#
發表於 19-1-14 18:04 |只看該作者
skac 發表於 19-1-14 00:07
就咁睇你老公好心野wor. 你哋感情如何?別把自己放太低,奴性別太強吧。除非你係慣性小器果種,若不,如你 ...

本帖最後由 rita1208 於 19-1-14 22:55 編輯



子爵府

積分: 11389


26#
發表於 19-1-14 00:07 |只看該作者
就咁睇你老公好心野wor. 你哋感情如何?別把自己放太低,奴性別太強吧。除非你係慣性小器果種,若不,如你有懷疑,做太太冇權嬲?你問佢有咩唔啱?唔好比佢大到,佢就係睇中你呢點,偷咗食都唔知。


大宅

積分: 4752


25#
發表於 19-1-14 00:02 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 rita1208 於 19-1-14 22:55 編輯



子爵府

積分: 14110


24#
發表於 19-1-13 23:15 |只看該作者
rita1208 發表於 19-1-13 15:36
我當然冇邀請人啦!跟住冇再講呢個話題. 我想想吓便send 了個whatspp比c6叫佢以後唔好再問我有關這女性朋友 ...

咁不如你直接同佢講
你唔係唔信佢
係呷醋。緊張先會呷醋
同佢講想佢再注意吓自己言行


男爵府

積分: 6156


23#
發表於 19-1-13 22:44 |只看該作者
都見你講咗幾次你老公啲嘢,感覺上佢有少少心野,或對人有好感,不過佢冇出軌就唔好當正佢係出軌嚟處理,會傷感情


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


22#
發表於 19-1-13 22:42 |只看該作者
你老公個身都好痕下。。老婆個朋友都唔走雞,人格好有問題


子爵府

積分: 11328


21#
發表於 19-1-13 21:35 |只看該作者
soso1227 發表於 19-1-13 21:01
回覆 rita1208 的帖子

我覺得你老公只係對人有好感,但始終人地有美滿家庭又係你朋友,

同意你講呷醋是情趣~適量有時都係一種調劑品


瑪瑙宮

積分: 139710


20#
發表於 19-1-13 21:10 |只看該作者
睇完我覺得你 C6 鈡意左人就一定, 唔係, 你咁多朋友佢唔提意一齊, 点解獨獨提意尼位女性朋友呢?

以後一定一定唔可以再比佢兩个見面, 於任何場合都好, 唔好再見.


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


19#
發表於 19-1-13 21:01 |只看該作者
回覆 rita1208 的帖子

我覺得你老公只係對人有好感,但始終人地有美滿家庭又係你朋友,
正所謂搵食都行遠D,
唔會咁儍搞咁多嘢。
如果你時常八女性朋友嘅野佢知,
佢可能覺得你好喜歡談論你D女性朋友,
於是佢又以此為話題嗻,
或者你以後少和他提你D女性朋友。

你和C6一齊開心嗎?
佢能令你開心就值得你信下佢,
呷醋係情趣,
但太過份就會令人困擾,
有時懷疑也不要立即將對方軍,
先觀察,再行動。


大宅

積分: 4752


18#
發表於 19-1-13 20:37 |只看該作者
小mama 發表於 19-1-13 20:23
你老公係咪話 let u go?
男人。。雖然我唔係好了解,但男人好理性,佢地係唔會花時間係佢地冇興趣既野身上 ...

本帖最後由 rita1208 於 19-1-14 22:54 編輯



珍珠宮

積分: 41556


17#
發表於 19-1-13 20:23 |只看該作者
rita1208 發表於 19-1-13 19:32
其實我自己分析, 如果c6唔信我, 意為我同其他男人有嘢, 我估我未必好嬲, 我會問200%清楚佢究竟為何有這樣想 ...

你老公係咪話 let u go?
男人。。雖然我唔係好了解,但男人好理性,佢地係唔會花時間係佢地冇興趣既野身上
佢仲要成日提個女人?
講真,我睇落你c6 似變左心,放左自己個心出去識其他女人


子爵府

積分: 11328


16#
發表於 19-1-13 20:03 |只看該作者
rita1208 發表於 19-1-13 19:32
其實我自己分析, 如果c6唔信我, 意為我同其他男人有嘢, 我估我未必好嬲, 我會問200%清楚佢究竟為何有這樣想 ...

其實你的想法好正路~因為我先生之前都試過質疑我與一位異性朋友的關係~佢問我時我就係好似你講嘅反應咁~問佢點解會咁樣諗~而冇話發晒脾氣話佢好唔信我嗰啲


大宅

積分: 4752


15#
發表於 19-1-13 19:32 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 rita1208 於 19-1-14 22:54 編輯



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo