夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1147


1#
發表於 19-1-15 17:15 |只看該作者
本帖最後由 babylover53 於 19-3-19 09:40 編輯

del


民房

積分: 26


70#
發表於 19-2-16 23:29 |只看該作者
有冇了解過先生點解咁想要有小朋友? 會唔會係想同你建立家庭有自己嘅小朋友?係佢happy family嘅定義內有小朋友才算圓滿?

明白這條路感覺很漫長,過程壓力很大,每個月的失望實在叫人沮喪。每個月送上bad news感覺很不好受。

生育問題是你同先生一齊面對的困難。你們是戰友,過程漫長,需互相的鼓勵同支持才能撐下去。

所謂放生老公,實在是逃走。沒有你的family對他來說算是happy family嗎?如果老公因為生育事情放生你,你會開心嗎?

IUI, IVF 只係方法。最重要夫妻一條心去作戰。


子爵府

積分: 12727


69#
發表於 19-2-16 22:28 |只看該作者
anna59 發表於 19-1-15 18:26
依個年代有仔女未必快樂, 香港唔適合小朋友成長

同意!冇小朋友未必吾好


大宅

積分: 2957


68#
發表於 19-2-16 13:33 |只看該作者
babylover53 發表於 19-1-19 00:36
多謝你意見,我本身多囊,排卵問題,如果我未試過食排卵藥同iui就直接做ivf,我老公接受唔到,佢覺得搞到 ...

你乜都未試就話放棄,兩公婆應該一齊努力,唔好再逃避啦,你去想生bb個版睇下,大把人同你一樣,大家都好努力,精子差可以 skip iui,直接 ivf ,越早開始越快成功,時間不等人


別墅

積分: 714


67#
發表於 19-2-16 11:28 |只看該作者

回覆樓主:

10個有9個都有少少婦科問題,調理好就無問題,最緊要唔好有壓力,壓力先係主要原因
加油


子爵府

積分: 12138


66#
發表於 19-2-8 13:11 |只看該作者
babylover53 發表於 19-1-15 17:15
我同老公已婚六年,我31,老公32,早年經濟條件不好,一直未打算生BB,到左今年準備生小朋友,檢查後發覺我 ...

其實唔駛咁灰,我有好幾對朋友都有類似問題,有兩對更加係不育。天下之大總有方法,當中朋友搵到個中醫幫手,依家生咗兩個又介紹埋另一對朋友生咗一個。雖然我自己無意欲生小朋友,但見佢哋依家終於得償所願,都為佢哋開心


男爵府

積分: 5640


65#
發表於 19-2-3 17:03 |只看該作者
babylover53 發表於 19-1-15 17:15
我同老公已婚六年,我31,老公32,早年經濟條件不好,一直未打算生BB,到左今年準備生小朋友,檢查後發覺我 ...

中醫 西醫 iui ivf 咩方法都好,成功與否,盡左力就無遺憾,我係咁諗
如果明知雙方都有問題,盡早ivf啦,35後成功機會大幅下跌,我慶幸自己30前發現問題,立即開始ivf,越遲開始有機會需要越多錢同時間,有啲嘢唔到佢傳統 ,生育治療路很長,放鬆心情好緊要,要加油呀


侯爵府

積分: 24672


64#
發表於 19-2-1 04:30 |只看該作者
babylover53 發表於 19-1-15 17:16
經過一輪檢查後,我們的身體狀況都是困難懷孕的,但未至於完全不育,我地已經接受緊不育治療,但過程好漫長 ...

唉…快d ivf 浪費時間


翡翠宮

積分: 86162


63#
發表於 19-1-19 16:15 |只看該作者
babylover53 發表於 19-1-15 17:16
經過一輪檢查後,我們的身體狀況都是困難懷孕的,但未至於完全不育,我地已經接受緊不育治療,但過程好漫長 ...

咪攬曬上身啦,你老公都有問題,比佢搵過個都未必生到,如果你老公真心愛你,根本不在乎生唔生到,好多嘢都係天主定,你睇下發哥發嫂,生活由你創㗎啫!


別墅

積分: 520


62#
發表於 19-1-19 11:38 |只看該作者
babylover53 發表於 19-1-19 00:36
多謝你意見,我本身多囊,排卵問題,如果我未試過食排卵藥同iui就直接做ivf,我老公接受唔到,佢覺得搞到 ...

本帖最後由 pinki8888 於 19-1-19 11:39 編輯

我老公之前都覺得做ivf好嚴重,覺得唔需要,
但佢陪我去過3間ivf醫生到,見到間間都坐到爆晒人,仲有好多港人,佢開始覺得呢樣野原來好普遍,
同好多人面對緊呢d問題,樓主,你加油呀


大宅

積分: 1147


61#
發表於 19-1-19 00:36 |只看該作者
pinki8888 發表於 19-1-19 00:08
身同感受,我年紀同你差唔多,之前又系因為生唔到bb,好想同老公離婚,好自責,不過你唔好放棄呀,總有一日可以 ...

多謝你意見,我本身多囊,排卵問題,如果我未試過食排卵藥同iui就直接做ivf,我老公接受唔到,佢覺得搞到太嚴重

我自己就無乜所謂,只要可以中,咩方法我都會用

所以暫時只準備新年後做第一次iui,試左都唔得,老公就會肯俾我做ivf


別墅

積分: 520


60#
發表於 19-1-19 00:08 |只看該作者
babylover53 發表於 19-1-15 17:15
我同老公已婚六年,我31,老公32,早年經濟條件不好,一直未打算生BB,到左今年準備生小朋友,檢查後發覺我 ...

身同感受,我年紀同你差唔多,之前又系因為生唔到bb,好想同老公離婚,好自責,不過你唔好放棄呀,總有一日可以抱到bb ga, 有睇你d post, 個人認為,有能力的話,直接做ivf ,因iui成功率唔算好高,無謂不停再食荷爾蒙藥,傷身又傷金,我自己試左一年,都未中,就feel到有問題,諗都唔諗,好勇咁飛左過台灣初診,之後拎埋針藥開始療程,雖然我唔系一次就中,最尾系check到免疫問題,令到我不孕 ,食左藥,再放胎就成功喇,樓主,我個人建議你,真系飛轉台灣抽一次血,驗免疫同埋初診比醫生睇下你,聽下意見丫,加油


複式洋房

積分: 190


59#
發表於 19-1-18 22:08 |只看該作者
隨缘,'


禁止訪問

積分: 4847


58#
發表於 19-1-18 20:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1147


57#
發表於 19-1-18 17:47 |只看該作者
Almaz 發表於 19-1-18 13:39
醫生開的.

是醫生開的,因為佢檢查出有胃酸倒流問題和高膽固醇


子爵府

積分: 11777


56#
發表於 19-1-18 13:39 |只看該作者
babylover53 發表於 19-1-18 13:23
無啊,佢而家食緊抗胃酸倒流藥&降膽固醇藥,我唔敢亂俾佢食其他supplement
...
醫生開的.


大宅

積分: 1147


55#
發表於 19-1-18 13:23 |只看該作者
Almaz 發表於 19-1-18 12:47
我有多囊, 但我自然懷孕生了三個. 你老公有冇食多精丸試下?

無啊,佢而家食緊抗胃酸倒流藥&降膽固醇藥,我唔敢亂俾佢食其他supplement


子爵府

積分: 11777


54#
發表於 19-1-18 12:47 |只看該作者
我有多囊, 但我自然懷孕生了三個. 你老公有冇食多精丸試下?


別墅

積分: 782


53#
發表於 19-1-16 21:04 |只看該作者
babylover53 發表於 19-1-16 20:55
精子型態差,合格要4%,我老公2%,係唔合格,但只要有一條得都會中咁囉
...

去睇中醫,比兩年時間,仲唔得就試管啦
http://bit.ly/DJI_MavicProV2


大宅

積分: 1395


52#
發表於 19-1-16 20:58 |只看該作者
babylover53 發表於 19-1-16 14:20
多謝你提點,我其實可能係自私,既承受唔到壓力,又怕拖累老公,如果真係離左婚,我老公可能比我更傷心

...
個人経驗,放鬆心情,靜心等待上天安排,祱褔妳和妳先生,加油!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo