夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 408


1#
發表於 19-1-16 00:16 |只看該作者
本帖最後由 Miuling311 於 19-1-16 12:18 編輯

Del


翡翠宮

積分: 79228


32#
發表於 19-1-16 23:23 |只看該作者
Miuling311 發表於 19-1-16 20:19
由搵律師注冊開始,男家1蚊都冇出過,全部先甜問我借錢注冊買戒指等等!男家屋企金器比都冇比過!係佢屋企 ...

男家老馮要比?你嫁比佢仔咪問佢個仔拎囉
一人做事一人當
搞乜野你嫁人嫁得咁Q煩


複式洋房

積分: 408


31#
發表於 19-1-16 22:51 |只看該作者
littlefunpig 發表於 19-1-16 21:57
既然佢話要搞,佢又無錢,你話要收返所有人情!男家一蚊都唔可以拎走,因為d錢本身係女家既。我地搞百日宴 ...

人情佢同我講全部都要交晒比佢話睇下有幾錢人情可以拎去比我屋企做禮金,不過佢大陸果邊係五會做人情!而香港果邊其實只會我屋企擺2圍同公司同事2圍左右,男家香港冇乜親戚1圍有找。佢期望我屋企果啲個個都會比人情,但屋企果邊未必會再比(因為我注冊同bb出世既時候屋企果邊已經送晒金器、利是比我同bb,冇理由比完,食個飯又要人地再比)

我已經留定晒啲錢同金器等第時bb要娶要嫁都五會咁寒酸


珊瑚宮

積分: 109540

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


30#
發表於 19-1-16 21:57 |只看該作者
Miuling311 發表於 19-1-16 20:19
由搵律師注冊開始,男家1蚊都冇出過,全部先甜問我借錢注冊買戒指等等!男家屋企金器比都冇比過!係佢屋企 ...

既然佢話要搞,佢又無錢,你話要收返所有人情!男家一蚊都唔可以拎走,因為d錢本身係女家既。我地搞百日宴係有賺既,其實大部分都有賺香港,大陸就唔知你,最緊要你要袋返曬人地俾既人情!大住肚嫁係爭d架啦,尤其是你果個無錢無家底第時教個女唔好未婚就搞大左,揀住好人家先好嫁啦⋯⋯


別墅

積分: 886


29#
發表於 19-1-16 21:03 |只看該作者
Miuling311 發表於 19-1-16 20:19
由搵律師注冊開始,男家1蚊都冇出過,全部先甜問我借錢注冊買戒指等等!男家屋企金器比都冇比過!係佢屋企 ...

本帖最後由 miko0702 於 19-1-16 21:04 編輯

你的確可以唔翻架,對腳生係你到嘛,冇人迫到你架啵。明知佢屋企冇咁多錢,明知佢做唔到,咁點解你要求咁多禮金又要金器又要求擺酒連百日宴,咁樣真係叫幫佢慳多啲錢?點睇都係洗緊佢錢咋啵,冇咁大個頭又何必戴咁大頂帽呢?明明呢啲都唔係必要既嘢,淨係叫佢還翻錢比你就算,假如男家到最後咩都唔做,咁又可以點?你奈佢地唔何架喎,因為唔結都結咗啦


複式洋房

積分: 408


28#
發表於 19-1-16 20:19 |只看該作者
littlefunpig 發表於 19-1-16 02:51
你真係好神奇,其實好多女人既思維都係,要呢樣要果樣好基本,應該要有,咁你揀呢件無錢窮丫麻!重點係你地 ...

由搵律師注冊開始,男家1蚊都冇出過,全部先甜問我借錢注冊買戒指等等!男家屋企金器比都冇比過!係佢屋企冇咁多錢擺酒我先話直接擺酒加埋百日宴一齊搞幫佢慳多啲錢姐!仲要反大陸搞係4-5月既事。咁男家依家五比禮金一件金器都冇我係咪可以五反大陸擺酒擺百日宴牙?


珊瑚宮

積分: 109540

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


27#
發表於 19-1-16 20:00 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


複式洋房

積分: 408


26#
發表於 19-1-16 12:21 |只看該作者
ernbe 發表於 19-1-16 11:30
同意,從男性角度是先解決比較急的問題,總不能等錢回流攪「二百日宴」吧!這不代表他認為百日宴比較重要 ...

佢五係還左8成既錢比我,而係我借比佢8成既錢反左反,諗住還比我。但我叫佢拎去比左禮金先既話五洗急住還比我,但最後佢拎晒去佢鄉下果邊用晒啲錢⋯⋯⋯⋯⋯⋯


子爵府

積分: 11763


25#
發表於 19-1-16 12:19 |只看該作者
本帖最後由 chelsea_jbb 於 19-1-16 12:19 編輯

del.


子爵府

積分: 11763


24#
發表於 19-1-16 12:18 |只看該作者
回覆 木土土 的帖子

你老公都幾自私下.
擺百日宴都係為自己男家果邊體面, 冇考慮你女家呢邊.
以後唔好咁傻, 好好保護自己d 財政. 你老公理財都應該有問題

現在仔都生埋, 唯有吞左佢啦.
禮金叫佢慢慢俾番你. 我諗呢d 係你底線, 唔係你以後都會有條剌, 影響大家關係


大宅

積分: 1014


23#
發表於 19-1-16 12:01 |只看該作者
Miuling311 發表於 19-1-16 00:26
結果佢冇將啲錢拎去比禮金!反而係拎左幾萬反大陸擺百日宴,幾萬拎左去搞佢屋企啲私事!到bb出世都冇比過$ ...

樓主, 你C6明顯財政好有問題, 以後醒D, 自己D錢唔好再經你C6手啦! 你果幾萬蚊當跌左啦! 你借得錢俾人, 講真都有一半預左人地唔會還到架啦。

樓主, 你錯在選錯男人啦............拍拖時已經財政有問題, 連佢自己都顧唔掂自己, 又點可以成家立室呢? 呢D要飛佢9世啦, 仲要同佢結婚生仔?

無錢, 就唔好擺百日宴啦~! 真係甘重要? 一家人食餐飯就得啦!


伯爵府

積分: 19173


22#
發表於 19-1-16 11:45 |只看該作者

回覆樓主:

貧賤夫妻百事哀


琥珀宮

積分: 169653


21#
發表於 19-1-16 11:40 |只看該作者
Miuling311 發表於 19-1-16 00:36
我同我先生講,結果佢就話我淨係識得講錢錢錢,咁多不滿離婚仲好頂五順,話佢自己都好辛苦,要搵好多錢去 ...

本帖最後由 木土土 於 19-1-16 11:42 編輯

「邊有人娶老婆娶新抱可以就咁簽個名就得到?」

問題係你自己肯咩都無就去簽名注冊

明知佢唔係有錢,你開十萬禮金,佢又點會比得起!


水晶宮

積分: 50753

2025勳章蛇年勳章


20#
發表於 19-1-16 11:30 |只看該作者
littlefunpig 發表於 19-1-16 02:51
你真係好神奇,其實好多女人既思維都係,要呢樣要果樣好基本,應該要有,咁你揀呢件無錢窮丫麻!重點係你地 ...

同意,從男性角度是先解決比較急的問題,總不能等錢回流攪「二百日宴」吧!這不代表他認為百日宴比較重要,只是比較急。他之前也還了80%錢,看來也是有責任感的人。

真正背後的想法如何,多一些溝通必定有幫助。


翡翠宮

積分: 79228


19#
發表於 19-1-16 11:26 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-1-16 10:39
尼句重得意, 够邊有人未嫁就生?

你自己要黎做我新抱, 要我比錢你? 樓主你儲定幾百萬第時娶新抱喇咁.

呢D就係啱自己用既就傳統
唔啱既就轉channel係新一代
我係奶奶我話Q之你; 唔嫁唔娶都唔關我事


侯爵府

積分: 20767

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 19-1-16 11:15 |只看該作者
好明顯......錢同人都要


子爵府

積分: 11930


17#
發表於 19-1-16 11:10 |只看該作者
你地兩個都有問題! 婚前明知佢無錢,仲要問你借,你咁都要同佢生B? 唔好話你冇責任,大家都有。依家大把人淨簽紙註冊就算,冇錢就係咁,有左仲咁多要求?

我覺得重點唔係佢唔比個10萬禮金,佢根本都無錢點比? 而係個人性格問題,錢已經冇,仲要唔幫手湊B做家務,又唔勤力D搵錢返黎養家,照顧老婆BB。如果佢一直唔變,你要好好考慮下同唔同佢一齊行落去.....


公爵府

積分: 27460


16#
發表於 19-1-16 11:02 |只看該作者
Miuling311 發表於 19-1-16 00:26
結果佢冇將啲錢拎去比禮金!反而係拎左幾萬反大陸擺百日宴,幾萬拎左去搞佢屋企啲私事!到bb出世都冇比過$ ...

其實行到呢步,你自己都有責任嘅,因為你一味咁幫佢,其實大家都結咗婚,無謂為咗咁就分手,都要考慮個細嘅,經過呢次,你以後就要醒啲囉


瑪瑙宮

積分: 139710


15#
發表於 19-1-16 10:39 |只看該作者
Miuling311 發表於 19-1-16 00:36
邊有人娶老婆娶新抱可以就咁簽個名就得到? ...

尼句重得意, 够邊有人未嫁就生?

你自己要黎做我新抱, 要我比錢你? 樓主你儲定幾百萬第時娶新抱喇咁.


大宅

積分: 4263


14#
發表於 19-1-16 10:27 |只看該作者
帶球出嫁就係咁少d bargaining power
奉子成婚要幸福首先要個男人夠高質

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo