夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   3


洋房

積分: 39


1#
發表於 19-1-21 11:12 |只看該作者
本帖最後由 求求其其123 於 19-1-21 11:30 編輯

我本來同外家關係幾好。

生咗個女之後,原本我媽就來了幫忙,因為我倆要番工。

過了兩年發覺太太同我媽不太合(太太一路有投訴話冇生活空間),所以便請了個工人代替我媽。

我外母就用要睇住工人為由過來我家暫住,我初初不以為然就沒有反對。

並且自己出首期買了間三房的單位。

但外家係都要借多少少錢比我哋話供樓辛苦,而我當時已經反對因為我出個份已經可以上會,但我老婆二話不說把錢拿了放進供樓上⋯

結果外母就好似自己家一樣搬了進來,她自己有老公有仔女又唔回家照顧他們。

她在我家裏好似自己大曬咁指指點點,要所有野都要聽她的,不然一哭二鬧給我老婆壓力要順著她。

她不懂教工人,另所以野都要依賴外母,又整天話工人沒用幫不到忙。

最討厭的是她把第三間房變成雜物房並要和我女兒一起睡覺。最後我辛苦訓練到可以獨自睡覺的女兒變成每晚要同大人睡才可以。

她有經常佔據我同老婆的時間,每晚要睡覺前同我老婆傾計到很晚。結果我同老婆晚上獨處的時間都沒有!

外母教我女兒的方法也是我不能認同的,她是給好多壓力我女兒又罵我女兒蠢,並常常和其他小朋友比較。

我多次同外家傾(到吵鬧)之後,她們也不了了之。最後永遠是「愛屋及烏」和「你忍下啦」和「要孝順父母」

我聽我外父同老婆講要忍下,結果過了一年更變本加厲。而我老婆又學她的這一套,要我乜都就她又話我大男人所以要好似外父聽外母一樣,時時要聽她的。最後我發覺可能是這樣才縱慣了外母。

最近有幾次我媽想看一看孫女。外母她專登帶我女兒去其他地方話沒有空,並樣我媽白走一趟。最後我叫女兒自己打電話約嫲嫲,結果外母知道後發我女兒脾氣!!!

我已經到忍無可忍的地步,我已經對我外母全家人由愛轉變為恨。我同我老婆傾過很多次,只要外母還住情況只會越來越壞,但她仍問我「為什麼不能原諒她媽媽,因為大家是一家人

如果不是為了女兒,我一定會離婚!

我可以點算?可唔可以申請禁制令不能讓外母來我家?





侯爵府

積分: 20767

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 開心吸收勳章


101#
發表於 19-2-13 12:18 |只看該作者
最難攪~~
GOOD LUCK


大宅

積分: 3671


100#
發表於 19-2-12 15:59 |只看該作者
點解郁下又話要離婚, 個女先咁細個, 又唔係有第三者, 一個婚姻遇到問題唔係應該去解決嗎? 我覺得應該同老婆好好溝通下, 唔係鬧交果隻, 或數丈母不是, 否則好難心平氣和溝通。丈母娘遲早是需要離開的, 同你走落去的是你老婆。


大宅

積分: 4130


99#
發表於 19-2-11 20:09 |只看該作者
dativebond 發表於 19-1-25 11:17
嗱,我都係男人,都有少少經歷似你,但無咁嚴重,不過都希望你參考下。

你第一個問題應該問,你係咪真係 ...
呢個建議可行,樓主望望


大宅

積分: 4130


98#
發表於 19-2-11 19:54 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 19-1-21 14:40
1. 借你阿媽過橋,話你阿媽都想嚟住,話你不孝,你話自己好唔開心,唔想咁對阿媽,應該公平啲,兩個都係上 ...
呢三招可行
有一招:禍水東引,營造外父出軌等佢個心返去,
或者,同佢細佬夾計令佢阿媽返去
我比較贊同第二招搵屋搬,用個女的教育前途做借口
比較心痛你個女,呢個年齡讚揚先可以令小朋友進步,再咁落去你個女的性格和人生會唔妥


大宅

積分: 2654


97#
發表於 19-2-10 22:03 |只看該作者
ml628 發表於 19-2-10 22:02
公平D好

sorry,复錯左


大宅

積分: 2654


96#
發表於 19-2-10 22:02 |只看該作者
cy101 發表於 19-1-21 11:21
因為咁樣99 就無機會入侵!!! 2個揀一個, 佢梗係揀自己阿媽!

公平D好


伯爵府

積分: 18559


95#
發表於 19-2-8 18:31 |只看該作者
斷佢家用咪得


男爵府

積分: 6238


94#
發表於 19-2-7 00:09 |只看該作者
睇黎你救左你外父(講笑)
你老婆中哂外母毒,媽寶好難攪
雖然好男不與女困鬥,但攪到仔女就點都要反抗
離婚後你個女跟咁既外母仲衰

如果從老婆入手得唔得?
變返拍拖咁甜言蜜語,2個去個長旅行
唔好得外母氹佢
慢慢收番財政大權
收番間房(間書房、拆左佢)


大宅

積分: 3691


93#
發表於 19-2-4 00:16 |只看該作者
你老婆太自私,其實你呢個case係好多男人迫自己老婆同99住既調轉版,其實咁磨落去只會令大家愈行愈遠,你老婆唔合作你都做唔到d咩,好同情你。萬一真係離婚,佢係可以分你一半身家,勸你決定離婚前轉移資金比父母先


禁止訪問

積分: 90


92#
發表於 19-2-2 08:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5255


91#
發表於 19-1-30 20:01 |只看該作者
maisy-lee 發表於 19-1-21 15:38
如果離婚,婚姻居所多數要賣,各佔一半

年幼子女,如母親冇不良嗜好、暴力傾向或者精神病等等,通常會判 ...

本帖最後由 sheep010 於 19-1-30 20:02 編輯

今日開始斷佢米路啦樓主,錢又你搵,氣又你受,佢仲係度咀gel gel。 JM 講得無錯,法官會根據你每個月剩2000,其他俾曬佢,而判佢攞好大份!所以要快手改變!


男爵府

積分: 7424


90#
發表於 19-1-30 00:35 |只看該作者

回覆樓主:

湊小朋友果種辛苦,要經歷過先知,似乎暫時只有你外母可以舒緩到你老婆,你有冇信心冇比你外母幫手後,一樣可以攪得掂個小朋友,令老婆安心呢…


公爵府

積分: 28858


89#
發表於 19-1-26 23:39 |只看該作者
求求其其123 發表於 19-1-21 11:12
我本來同外家關係幾好。生咗個女之後,原本我媽就來了幫忙,因為我倆要番工。過了兩年發覺太太同我媽不太合 ...

你外母比咗幾錢你老婆放落層樓到呀,比番你外母啦,佢就係覺得佢有出錢所以巴巴閉閉囉。你自己亞媽想見你個女你咪有個女去嫲嫲屋企住一晚,等你外母嬲下都好,你咪話你亞媽想見個孫囉。


水晶宮

積分: 51137


88#
發表於 19-1-26 15:41 |只看該作者

回覆樓主:

俾D婆媳關係嘅文章俾你老婆睇,叫佢代下番岳母同女婿!
例如個老婆下下要老公忍、上一代應該有自己生活、養育小朋友責任係父母唔係祖父母、距離美感~等等洗下你老婆腦啦!


別墅

積分: 642


87#
發表於 19-1-26 15:25 |只看該作者

回覆樓主:

首先cut家用先,自己管理返你自己既人工


大宅

積分: 4224


86#
發表於 19-1-25 11:17 |只看該作者
求求其其123 發表於 19-1-21 11:12
我本來同外家關係幾好。生咗個女之後,原本我媽就來了幫忙,因為我倆要番工。過了兩年發覺太太同我媽不太合 ...

嗱,我都係男人,都有少少經歷似你,但無咁嚴重,不過都希望你參考下。

你第一個問題應該問,你係咪真係想離婚?如果係,下面唔駛睇,你離啦。

如果唔想,就嘗試接納我既睇法。

一段關係數對錯係最無謂,唔好再諗外母有乜唔好,試下諗佢有乜好,老婆都一樣。

實務上,教女已經係其次,修補關係先係首要,佢要點對個女呢刻都由佢先。等關係好少少先要求佢唔好駡個女,但其它如陪佢瞓好小事,唔需要堅持,分清輕重。其實要堅持既唔多,其餘都可以妥協。

工人果D 無謂野都一樣,你由佢管啦。

講完有乜唔好做,咁你有乜要額外做呢?

多點讚老婆和外母,當佢地係女咁氹。


公爵府

積分: 25047


85#
發表於 19-1-25 11:04 |只看該作者
比著我都會揀自己阿媽唔揀99。不過公平起見,就外母同99都唔好來。
8-)


水晶宮

積分: 50566


84#
發表於 19-1-25 10:36 |只看該作者
人地提咁多個方案樓主都部多多借口, 硬唔起來咪唯有一世軟俾人食住囉....

點評

ingrid000    發表於 19-1-30 13:09


大宅

積分: 3870


83#
發表於 19-1-25 10:32 |只看該作者
佢忍唔到你媽就要你媽走,你忍唔到佢媽就要你忍????

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo