婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


洋房

積分: 82


1#
發表於 19-2-1 16:58 |只看該作者
本帖最後由 kaiemeowmeow 於 19-2-2 00:05 編輯

1


子爵府

積分: 12899


41#
發表於 19-2-6 14:44 |只看該作者
MarMic 發表於 19-2-1 21:11
請工人啦!奶奶+姑仔係史上最恐怖組合,你鬥唔過佢哋㗎,唯有盡量唔好見!我唔會俾個囡單獨見佢哋,點叉知 ...

同意,奶奶加姑仔真係最恐怖嘅組合!!!!!!!


男爵府

積分: 5035


40#
發表於 19-2-3 00:36 |只看該作者
馬爾太 發表於 19-2-2 21:22
為件衫??真係難為了奶奶。

本帖最後由 laiman1002 於 19-2-3 00:38 編輯

話上奶奶度食飯,佢老公無去,留左係屋企清潔,姑仔出聲話:寧願你唔係度,換亞哥返黎食
奶奶幫佢湊過夜,放假先接返個女,話自己經濟問題唔可以自己湊,但又要電話搖控個女著咩衫,奶奶唔跟,突登著左佢覺得唔靚既衫食團年飯,又話奶奶態度好差咁囉,有心同佢作對
跟手話爆埋佢老公,數晒奶奶姑仔d 不滿,唔俾去拜年


子爵府

積分: 12020


39#
發表於 19-2-2 21:22 |只看該作者
KooLee 發表於 19-2-2 09:44
好似出席飯局,奶奶冇幫bb著樓主指定衣服, 樓主已經唔高興,叫奶奶唔好著嗰件衫,奶奶唔聽再著,仲畀樓主 ...

為件衫??真係難為了奶奶。


大宅

積分: 4682


38#
發表於 19-2-2 21:15 |只看該作者
KooLee 發表於 19-2-2 09:44
好似出席飯局,奶奶冇幫bb著樓主指定衣服, 樓主已經唔高興,叫奶奶唔好著嗰件衫,奶奶唔聽再著,仲畀樓主 ...
咁小事也要發脾氣??


大宅

積分: 3504


37#
發表於 19-2-2 11:31 |只看該作者
回覆 KooLee 的帖子

咁小事.....都幾,,,,,,,,,,
唔比佢著唯一方法係掉左件衫佢....


禁止訪問

積分: 2329


36#
發表於 19-2-2 10:50 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 235


35#
發表於 19-2-2 09:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12020


34#
發表於 19-2-2 09:22 |只看該作者
20091223 發表於 19-2-2 07:50
123456????
發生什麼事

應該都係離唔開4000蚊湊仔家用洗死人呢啲囉!


珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


33#
發表於 19-2-2 07:56 |只看該作者
20091223 發表於 19-2-2 07:50
123456????
發生什麼事
潛水。


大宅

積分: 4682


32#
發表於 19-2-2 07:50 |只看該作者
123456????
發生什麼事


子爵府

積分: 12020


31#
發表於 19-2-2 07:43 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 馬爾太 於 19-2-2 07:46 編輯

如果,家用連湊仔錢少過一萬,你係俾人鬧得啱。
要俾人湊又多要求但又唔俾得多,怨得邊個?唔好話咩一家人唔好講錢、個孫跟佢姓呢啲說話,你先係個B嘅呀媽,湊佢根本係你嘅責任。
依家你仲要大支嘢到話唔去拜年咁冇家教!我係你我冇面要99繼續湊B囉。


男爵府

積分: 5713


30#
發表於 19-2-2 02:21 |只看該作者
其實呢
你99幫你湊你有冇比錢佢架
如果有嘅
咁不如用嗰舊錢請工人或者姨姨湊好過啦
不過若果你係冇比錢
又或者比一千幾百駛死人幫你湊嘅話
你唔好怪人點解要咁對你囉


別墅

積分: 574


29#
發表於 19-2-2 00:04 |只看該作者
明白你忍得好辛苦,但既然有求於人,就只可以忍氣吞聲,無辨法。長遠計請個工人可能好D,起碼個囡係屋企見到阿媽,否則遲D大左要嫲嫲唔要你,你就慘了
至於姑仔咁無大無細,叫你c6 出聲教下個妹,尊重返你。個囡你c6 有份,點解兩公婆出去搵錢,就係個女人唔岩冇盡母親責任?如果佢阿哥搵錢能力高養得起全家有餘,你已經可以自己湊返個女,使鬼睇佢面色?


男爵府

積分: 8220


28#
發表於 19-2-1 23:10 |只看該作者
kaiemeowmeow 發表於 19-2-1 18:49
回覆 wingwing2009 的帖子

我經濟問題一定要返工,如果過多半年我可以搬近啲就可以日日湊bb返屋企,我又唔想 ...

你唔想工人湊,有求於人,就唯有忍啦。何必搞到咁僵?俾人地湊,無咩大原則問題,就算啦,著衫果d都由佢啦。
做人,5好難为自己


男爵府

積分: 5035


27#
發表於 19-2-1 23:00 |只看該作者

回覆樓主:

好老實講,如果我媽要幫我嫂湊,亞嫂又成日要求多多,啫係要做媽媽既權利又唔盡做媽媽既義務,咁仲有咩能力咁大聲?我都會對你哩個亞嫂有保留


伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


26#
發表於 19-2-1 22:55 |只看該作者

回覆樓主:

你到最後咪又要死死地氣交返個女比佢地湊,發泄唔到之餘,到時又有位比人串多次。
全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!


子爵府

積分: 14765


25#
發表於 19-2-1 22:26 |只看該作者
回覆 kaiemeowmeow 的帖子

老實講,你依家根本無足夠籌碼同佢玩,除非你唔使要佢湊,否則你都係會揸頸就命,的確請工人唔係guarantee請到好,但你要99湊,佢一鍋翹起你話唔再湊,你係咪可以有backup plan應付先,否則就真係唔好去太盡,到時要低聲下氣做衰女,你就俾佢睇死你


公爵府

積分: 28358

牛年勳章


24#
發表於 19-2-1 22:25 |只看該作者

回覆樓主:

你可以扮病唔去拜年


侯爵府

積分: 21304


23#
發表於 19-2-1 21:59 |只看該作者
無錢要人地幫手湊女但係又爆人地唔去拜年,究竟知唔知自己做緊啲咩

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo