親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   4


複式洋房

積分: 134


1#
發表於 19-2-7 08:10 |只看該作者
大韓在航廈1登機,在明洞乘幾號機埸巴士到航廈1?
機場巴士是否去完航廈2再到航廈1?


珍珠宮

積分: 43614

2024年龍年勳章


24#
發表於 19-2-16 05:23 |只看該作者
Terminal 2 離 terminal 1 咁鬼遠。


水晶宮

積分: 67993


23#
發表於 19-2-15 18:44 |只看該作者
joeyjoey223 發表於 19-2-15 18:22
請問是否在首爾站就可以做Check in ?
覆習嗎?職員會唔會講國語架?Thx

係搭大韓及機鐵至可以係首爾站做check in(可以之前做online check in) 及托運行李。

我無留意佢地識唔識普通話(應該識卦), 但英文就一定識。其實同係機場check in 及托運無分別。

但去check in托運前要買左機鐵票, 因航空公司會要求出示機鐵車票。之後職員會比番機票, passport, 機票你, 叫你等5分後拎passport及機票去安檢室。安檢室職員check左後,.會係你張機票蓋章。張機票可定要有蓋章至可以入特別通道。
天空之城, 快樂之地


寶石宮

積分: 257477

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


22#
發表於 19-2-15 18:36 |只看該作者
joeyjoey223 發表於 19-2-15 18:22
請問是否在首爾站就可以做Check in ?
覆習嗎?職員會唔會講國語架?Thx

可以! 唔複雜! 係首爾站好大難搵少少! 問下職員就容易d

放下自在


男爵府

積分: 8774

減齡達人勳章


21#
發表於 19-2-15 18:22 |只看該作者
PCCW2319 發表於 19-2-7 08:37
大韓係T2喎。

我自己揀搭機鐵預早托運行李, 再自由自在shopping, 夠鐘就去搭機鐵。 唔怕塞車及又可以用特 ...

請問是否在首爾站就可以做Check in ?
覆習嗎?職員會唔會講國語架?Thx


水晶宮

積分: 67993


20#
發表於 19-2-13 17:50 |只看該作者
PCCW2319 發表於 19-2-13 15:54
應該係機票上蓋章。房裡面有張卡(照片2B), 指示可以係特別通道安檢。

2B個入口係航空公司counter B線, 近大牌1字
1550051404318.JPEG
1550051405249.JPEG
天空之城, 快樂之地


水晶宮

積分: 67993


19#
發表於 19-2-13 15:54 |只看該作者
fatfat-hippo 發表於 19-2-10 21:03
有入房, 但passport已無章蓋, 剛8號回港

應該係機票上蓋章。房裡面有張卡(照片2B), 指示可以係特別通道安檢。
1550044455196.JPEG
天空之城, 快樂之地


男爵府

積分: 6857


18#
發表於 19-2-10 21:03 |只看該作者
PCCW2319 發表於 19-2-10 20:21
你係首爾站航空公司counter check in及托運行李後,.有無入過去藍色嗰間房蓋章?

...
有入房, 但passport已無章蓋, 剛8號回港


水晶宮

積分: 67993


17#
發表於 19-2-10 20:21 |只看該作者
fatfat-hippo 發表於 19-2-10 15:27
唔覺, 而且首爾安檢站宜家係無蓋章, 正確係入境已無蓋章, 只有一張叫"Entry Confirmation"
嘅紙, 仁川出境 ...

你係首爾站航空公司counter check in及托運行李後,.有無入過去藍色嗰間房蓋章?
1549801293613.JPEG
天空之城, 快樂之地


寶石宮

積分: 257477

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


16#
發表於 19-2-10 16:54 |只看該作者
kiki28 發表於 19-2-7 09:03
係T2,機場巴士是否先到T1再到T2


放下自在


男爵府

積分: 6857


15#
發表於 19-2-10 15:27 |只看該作者
PCCW2319 發表於 19-2-10 14:49
所謂特別通道都係過一般安檢程序。 只不過嗰條通道係比機組人員或特別人士過關, 比較少人, 會快d。 但都係要做一般安檢/過關程序。

你係首爾安檢站蓋章後, 有無係counter見到有單張/卡紙, 有特別通道照片。
唔覺, 而且首爾安檢站宜家係無蓋章, 正確係入境已無蓋章, 只有一張叫"Entry Confirmation"
嘅紙, 仁川出境都無蓋章, 所以你係唔會再見到自己幾時入出境過韓國


水晶宮

積分: 67993


14#
發表於 19-2-10 14:49 |只看該作者
fatfat-hippo 發表於 19-2-10 14:19
我搵唔到呀, 請問"特別安檢通道"係點樣
我喺首爾站過左海關架啦, 但去到機場, 因為搵唔到"特別 ...

所謂特別通道都係過一般安檢程序。 只不過嗰條通道係比機組人員或特別人士過關, 比較少人, 會快d。 但都係要做一般安檢/過關程序。

你係首爾安檢站蓋章後, 有無係counter見到有單張/卡紙, 有特別通道照片。
天空之城, 快樂之地


男爵府

積分: 6857


13#
發表於 19-2-10 14:19 |只看該作者
PCCW2319 發表於 19-2-7 08:37
大韓係T2喎。

我自己揀搭機鐵預早托運行李, 再自由自在shopping, 夠鐘就去搭機鐵。 唔怕塞車及又可以用特別安檢通道過關。

我搵唔到呀, 請問"特別安檢通道"係點樣
我喺首爾站過左海關架啦, 但去到機場, 因為搵唔到"特別安檢通道", 個職員又過多一次機, 好似電腦無record咁, 超奇怪



水晶宮

積分: 64344


12#
發表於 19-2-7 12:28 |只看該作者
kiki28 發表於 19-2-7 09:59
有點混淆,T1定T2係縂站

有乜好擔心?邊個terminal先你都會去到㗎喇


複式洋房

積分: 134


11#
發表於 19-2-7 11:39 |只看該作者
Parkij 發表於 19-2-7 11:10
T2係總站

明白。謝謝!


大宅

積分: 1940


10#
發表於 19-2-7 11:10 |只看該作者
kiki28 發表於 19-2-7 09:59
有點混淆,T1定T2係縂站

T2係總站

點評

wcpcelia    發表於 19-2-8 10:28


複式洋房

積分: 134


9#
發表於 19-2-7 09:59 |只看該作者
Parkij 發表於 19-2-7 09:18
係 T2先再到T1

有點混淆,T1定T2係縂站


大宅

積分: 1940


8#
發表於 19-2-7 09:18 |只看該作者
kiki28 發表於 19-2-7 08:10
大韓在航廈1登機,在明洞乘幾號機埸巴士到航廈1?
機場巴士是否去完航廈2再到航廈1?
...

係 T2先再到T1


子爵府

積分: 14354

2023年兔年勳章 熱血金章 親子探索遊 醒目開學勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 親子王國15週年勳章


7#
發表於 19-2-7 09:06 |只看該作者
kiki28 發表於 19-2-7 09:03
係T2,機場巴士是否先到T1再到T2

冇留意,我包車


複式洋房

積分: 134


6#
發表於 19-2-7 09:03 |只看該作者
威大嬸 發表於 19-2-7 08:53
聖誕坐大韓在仁川T2

係T2,機場巴士是否先到T1再到T2

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo