夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


複式洋房

積分: 184


1#
發表於 19-2-7 23:23 |只看該作者
先講: 平日一星期同奶奶食晚飯1至2次,同老公亞爺亞嫲飲茶食飯3至4次。週末間中星期六同自己弟妹食飯。週日一定係同老公陪亞爺亞嫲。因為我有個2歲多的女兒,佢哋想成日見佢。

初一: 早餐同奶奶拜年,午餐同老爺亞爺亞嫲食陪到5點多再去我姑姐到食飯拜年。
初二:早餐同老公亞爺亞嫲食,午餐同奶奶食同到奶奶外家拜年,又係坐到5點多去我亞姨屋企拜年。
初三: 全日陪老公亞爺亞嫲去佢地親戚拜年

我老公話我錯!話點解要初一初二都同我嘅親戚食飯? 話我嫁左比佢就應該跟佢嘅行程。即係叫我初四初五先好去我親戚到拜年!
我話我一年先見姑姐一次,前幾年初二都冇同我亞姨食飯


瑪瑙宮

積分: 139710


51#
發表於 19-2-13 07:34 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 19-2-13 07:42 編輯
sweet__heart 發表於 19-2-12 23:25
死火,咁分架?我99同我住,我日頭响屋企,下午,返娘家直到晚飯,咁我咪錯哂?(其實我兩人下個妹都係咁喎, ...

我係講一般,5係一定。其他做法个c6, 6299 接受到咪得。

你个做法,我係你99會接受添,但如果我有意見,你同c6係咪會商量下点做呀?會5會,呀99 我係咁架喇。係可以,但 99 条氣5順。你做法你99 ok, 你99份人冇計較同埋錫你,尼点你应該知。


伯爵府

積分: 16764


50#
發表於 19-2-12 23:28 |只看該作者
cometingliu 發表於 19-2-9 20:40
原來重點係樓主無收入

無錯,無收入,唔好講老公錫唔錫,佢直頭睇唔起樓主,家庭地位低,快d去揾工塞返佢把口,咪以為女人好蝦


伯爵府

積分: 16764


49#
發表於 19-2-12 23:25 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-2-8 00:58
嫁左初一全日男家好正常。点會初一晚走左去女家?

死火,咁分架?我99同我住,我日頭响屋企,下午就返娘家直到晚飯,咁我咪錯哂?(其實我兩個妹都係咁喎,日頭夫家,夜晚娘家)


寶石宮

積分: 346914

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


48#
發表於 19-2-12 21:18 |只看該作者
Mindywoo0314 發表於 19-2-12 20:22
多謝各位的意見。現正努力找兼職。重整心情,希望可以低調地儲存金錢同力量,帶囡囡過新生活。
...


努力
不要從別人的嘴裡去認識我


複式洋房

積分: 184


47#
發表於 19-2-12 20:22 |只看該作者
多謝各位的意見。現正努力找兼職。重整心情,希望可以低調地儲存金錢同力量,帶囡囡過新生活。


男爵府

積分: 9201


46#
發表於 19-2-12 16:00 |只看該作者
佢明恰你無收入,小朋友可以轉讀全日制嘛?
做份兼職都好丫,起碼可以塞住佢把口


侯爵府

積分: 20767

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 開心吸收勳章


45#
發表於 19-2-12 11:32 |只看該作者
算把啦... 如果係咁, 問一問佢...難道男家人是人..女家人不是人嗎?
愛錫我...就懂得尊重我的家人...


大宅

積分: 3671


44#
發表於 19-2-12 11:10 |只看該作者
"佢話我食佢嘅,住佢嘅,就冇得出聲。 "

我覺得你老公好唔尊重你, 邊日去邊可溝通下, 去探娘家都好正常, 同埋你都好俾面日日都同佢親戚食飯了喔。

我都覺得JM要自力更生, 自己出來做PART TIME咩都好, 反正你女可上K1了。

俾少少家用好似大晒咁!


男爵府

積分: 7720


43#
發表於 19-2-12 06:15 |只看該作者
華妹妹 發表於 19-2-8 09:32
如果係我,佢講得出我食佢住佢要聽佢話,我會即刻爆佢,做男人做到你咁賤,咩叫食你住你?咁我做你老婆,幫 ...

完全同意,我都頂唔順呢句「我食佢住佢要聽佢話」,工人做嘢收入都淨袋4千幾蚊,未計食住。講出呢啲說話嘅人真係當自己老婆工人都不如。


大宅

積分: 4708


42#
發表於 19-2-10 20:54 |只看該作者
我地淨係年三十晚翻男家 男家屋企d人掛住翻工都唔齊人
初一,二去女家到食 吹下水食下糕打下牌 玩到好夜下



珍珠宮

積分: 39842

王國教室勳章


41#
發表於 19-2-10 03:26 |只看該作者
好衰!你做FTM都好大付出,點可以咁樣蝦你!佢俾錢你就可以咁?
調返轉頭,你返工,佢安排點照顧個女!
你值得尊重同愛!
佢應該多謝你自己湊女!
仲有,唔好介意,你老公咁燥,係咪有情緒病?
我朋友老公有排係咁,睇完精神科好返無事,有病時係零商量,只會狂罵


琥珀宮

積分: 152982


40#
發表於 19-2-10 02:02 |只看該作者

回覆樓主:



男爵府

積分: 6731


39#
發表於 19-2-9 20:40 |只看該作者

回覆樓主

原來重點係樓主無收入


大宅

積分: 1075


38#
發表於 19-2-9 16:07 |只看該作者
回覆 nanaaixi 的帖子

仲有呀樓主,你去求助啦,唔好拖啦,唔係話要離婚先解決到事件,但咁落去唔得架!好多婦女組織、社區組織都有人幫架


大宅

積分: 1075


37#
發表於 19-2-9 15:59 |只看該作者
nanaaixi 發表於 19-2-9 13:58
你老公好大男人主義,

呢啲叫自私,真正的大男人係會保護弱小的,唔會咁蝦老婆!


男爵府

積分: 8220


36#
發表於 19-2-9 13:58 |只看該作者
Mindywoo0314 發表於 19-2-7 23:23
先講: 平日一星期同奶奶食晚飯1至2次,同老公亞爺亞嫲飲茶食飯3至4次。週末間中星期六同自己弟妹食飯。週 ...

你老公好大男人主義,
做人,5好難为自己


男爵府

積分: 5404


35#
發表於 19-2-9 13:48 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-2-8 00:58
嫁左初一全日男家好正常。点會初一晚走左去女家?

點解嫁咗初一晚一定要在男家?邊個規定架?我屋企啲女,初一至初三都返媽媽家聚喎!
與智者為伍 與善者同行


已刪除用户

積分: 42578


34#
發表於 19-2-8 22:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21304


33#
發表於 19-2-8 16:53 |只看該作者
女人無財政權真係慘過乞食

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo