夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 3011


1#
發表於 19-2-10 21:27 |只看該作者
昨晚鬧大交!我介手。
事源睇佢whatsapp 知道佢又出去玩女(比錢叫女入房玩個種)唔只一次。昨晚我爆左出來,佢話無,我話你小三又有過幾次,又去澳門叫雞而家又玩女,我跳樓又試過自殺又自殺過走又走過⋯⋯鬧又鬧過。忍又忍過比左無數次機會你!
你可以唔認,但唔該你唔好再對住我睜大眼講大話,你好恐怖呀!咁多年嚟你一句對唔住都無同我講過、你欠我一句對唔住呀!我話離婚你唔肯。叫你走又唔走。你係咪迫到我走上絶路你先覺得自己錯?我話層樓我可以唔要、仔我都可以唔要,我就係想離婚、我唔夠你錢多、你咁有錢,你有能力走就!佢話你中意點就點、層樓改番個名比我妳先走!


男爵府

積分: 9554


48#
發表於 19-2-22 12:11 |只看該作者
第一, 死都唔轉名 道理唔多講,
2, 照顧到就照顧仔仔, 跟住d 垃圾無咩好結果
3. 搵份工有寄託,
對自己好d 啊。 我之前都試過喊到跪係bf 門口, 而家回想真係好白癡。
你果個算把啦。 係你唔肯行一步, 如果你肯, 我相信半年後甚至三個月後你會覺得自己而家好無謂, 信我啦。
te quiero mucho mi amo


複式洋房

積分: 143


47#
發表於 19-2-21 22:20 |只看該作者
千奇唔好為左D臭男人傷害自己呀,唔好白白放棄層樓比佢,一定要分佢身家,用D錢來扮靚/學野,增值自己,令個臭男人後悔


子爵府

積分: 10470


46#
發表於 19-2-21 08:42 |只看該作者
要人愛先要自愛



水晶宮

積分: 56754


45#
發表於 19-2-19 17:25 |只看該作者
何苦
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


子爵府

積分: 14606


44#
發表於 19-2-17 10:24 |只看該作者
個男人咁賤,
冇左咪仲好,
佢唔care你,
你自殘都冇用,
你唔甘心就一定有,
佢想要樓丫嘛,
你不如諗下點keep住樓好過la!
佢有樓咪益d小三同埋幫襯多d G

離婚唔使佢肯,
你自己或找律師申請,
理由:佢有不合理行為


男爵府

積分: 5545

認識瑞士牛牛第一回


43#
發表於 19-2-17 03:38 |只看該作者
希希1213 發表於 19-2-10 21:27
昨晚鬧大交!我介手。
事源睇佢whatsapp 知道佢又出去玩女(比錢叫女入房玩個種)唔只一次。昨晚我爆左出來 ...

為個男人自殘,自殺非常唔值得!命係妳自己!也屬於愛你的家人!佢地佢地會好傷心!尤其是你仔仔,更加佢更加需要你照顧,需要你的愛!千萬唔好一時衝動啊!凡事冷靜,男人可以再搵!以後唔好咁傻啦!


男爵府

積分: 7772

好媽媽勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 19-2-16 21:29 |只看該作者

回覆樓主:

對一個唔愛自己既人,就算你自尋短見都不癢不痛,沒有感覺,為何你還要傷害自己呢? 你連自己都不愛,仲點會有人愛你? 振作d! 你要活得比賤人好,浪費左22年,你還有浪費多少時間係呢個人身上? 離婚可以自己搞,沒有人唔放過你,係你自己唔放過你自己啫! 醒啦JM! 別讓愛你的人擔心你,心痛你! 世界那麼大,你值得擁有更好的,只要你肯同願意! 幸福就係前面等緊你,加油喇!


公爵府

積分: 27460


41#
發表於 19-2-16 17:27 |只看該作者
希希1213 發表於 19-2-10 21:28
我會比番你,但要二年後先可以轉名!嘈嘈下我介手,佢話妳唔好大我,我話我係咪大你你知架!跟住自己介左 ...

何必咧,既然佢已經唔愛妳,冇傷害自己,不如更加堅強咁離開佢,反正你咩都話唔要,乾脆就直接離開佢,千其冇為咗一個唔愛自己嘅人,放棄自己,加油!


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 19-2-16 15:48 |只看該作者
睇完 我只想講你癲完未

講真個男人唔愛你 話之你死係佢面前 我諗佢第一時間係証明你係自殺而非他殺

唔好為個唔愛你既人傷害你自己 自殘可憐係得唔到人心反而會令個個都怕左你 更加想走


子爵府

積分: 11389


39#
發表於 19-2-15 12:43 |只看該作者
你自殘,他會可憐心痛你嗎?答案你自知。振作啦姊妹!


水晶宮

積分: 51137


38#
發表於 19-2-15 02:39 |只看該作者

回覆樓主:

有因必有果,自己諗清楚!


大宅

積分: 3011


37#
發表於 19-2-14 23:15 |只看該作者
希希1213 發表於 19-2-10 21:27
昨晚鬧大交!我介手。
事源睇佢whatsapp 知道佢又出去玩女(比錢叫女入房玩個種)唔只一次。昨晚我爆左出來 ...

睇曬各位留言!情緒好番好多!
我會自愛,我唔會再做儍事。
多謝大家!
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結或相關內容,因此閣下簽名檔內容已被刪除,特此通知。


翡翠宮

積分: 97283

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


36#
發表於 19-2-12 22:20 |只看該作者
咁小朋友在場嗎?
個仔好大個?
分佢半層樓
嘈咗咁多年
如果單方面申報離婚
五年已可自由身了
何苦呢?


複式洋房

積分: 380


35#
發表於 19-2-12 21:05 |只看該作者
發癲有咩用, 明明道理係你度, 發癲自殘只會另人覺得你好煩好似癲婆, 更加唔想理你。
你心存一點希望個男人回頭, 錯晒啦!
正經諗下點處理個問題, 自己比返啲尊嚴自己, 係唔係無左呢個男人會死呀?
你明明可以單方便申請離婚, 仲比咩藉口自己話佢唔肯呢?!
睇到你個Post 睇得出你幾失控, 做人生存並唔係為左一個人囉!生存係為快樂, 點解為左一個男人而控制晒你所有喜怒哀樂!!!
無必要, 何況賤人一個!


琥珀宮

積分: 152982


34#
發表於 19-2-12 14:47 |只看該作者
係你依個CASE,無錢我都會叫你離﹗生命承可貴,幾多錢都買唔到﹗開心緊要得個錢,本身你可以CAP哂D錢,佢有佢玩你哋做同屋主,但似乎你唔得你愛佢多過佢愛你,所以快快脆離婚啦,唔係你永遠係死胡同打轉﹗


象牙宮

積分: 213673

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


33#
發表於 19-2-12 14:24 |只看該作者
離婚立佢身家LA, 介手為乜, 咁益佢!


男爵府

積分: 6731


32#
發表於 19-2-12 13:26 |只看該作者

回覆樓主

其實個人離開咪得,official離婚做乜啫


侯爵府

積分: 20761

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 開心吸收勳章


31#
發表於 19-2-12 11:35 |只看該作者
單方便申請啦....唔好痛苦自己


子爵府

積分: 13202

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 好媽媽勳章


30#
發表於 19-2-12 11:31 |只看該作者
Nino 發表於 19-2-10 23:35
佢唔離,你可以自己申請離婚。
賣左層樓自己同個仔出去租屋,
兩年後就自動離。
AGREE, 做咩乜都唔要咁益個賤人。玩女人要付出代價的, 而付出果個唔應該係樓主。
我B仔10月4日出世. 3.78KG
18MTH 15KG,84.5CM
13MTH 13KG,82.5CM
10MTH 12.42KG(連衫)
6MTH 10.08KG,72.5CM
5MTH 9.8KG(連衫)
4MTH 8.73KG,68CM
3.5MTH 8.98KG(連衫)
3MTH 8.4KG(連衫)
2MTH 6.9KG,61.5CM
1MTH 5.2KG

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo