自由講場

跳至

首頁

尾頁
   26


水晶宮

積分: 50467


1#
發表於 19-2-12 10:53 |只看該作者
家人要睇腎科醫生,請問有無推介?應該睇私人還是政府?因有d科政府做得完善過私人。求意見,謝謝


水晶宮

積分: 50467


79#
發表於 19-2-15 15:57 |只看該作者
Yinchan1031 發表於 19-2-15 14:39
要過夜,因為我買保險都要住日先camp到,是半身麻醉

Thanks


別墅

積分: 621


78#
發表於 19-2-15 14:39 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-13 00:46
請問抽組織過程係點?是否要入院過夜及全身麻醉?

要過夜,因為我買保險都要住日先camp到,是半身麻醉


水晶宮

積分: 50467


77#
發表於 19-2-13 18:23 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-13 16:55
真的可以收半價或以下 如你係贫苦大眾

咁佢可能要睇下我有冇褲穿窿先得喎


珊瑚宮

積分: 107221


76#
發表於 19-2-13 16:55 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-13 16:42
半價?發夢未咁早

唐國隆收1500至2000。唐係咪陳教授果個級數?係咪比林萬斐同李富強 ...
真的可以收半價或以下 如你係贫苦大眾
玩具萬歲!


水晶宮

積分: 50467


75#
發表於 19-2-13 16:42 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-13 16:40
1500可以收半價/

半價?發夢未咁早

唐國隆收1500至2000。唐係咪陳教授果個級數?係咪比林萬斐同李富強高d?


珊瑚宮

積分: 107221


74#
發表於 19-2-13 16:40 |只看該作者
1500可以收半價/
玩具萬歲!


水晶宮

積分: 50467


73#
發表於 19-2-13 16:28 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-13 12:53
吾记得講。養和如長時間诊症。講到吾捨得走。收2500

原來會有附加費咁過癮㗎

剛才打去李富強醫生度問定醫生會不會放假,姑娘好好,好耐心解答問題

林萬斐醫生d姑娘都不錯

兩個診金都係1500


水晶宮

積分: 50467


72#
發表於 19-2-13 15:33 |只看該作者
littlemelody 發表於 19-2-13 13:26
陳文岩而家咁貴咩
佢好多年㗎啦喎,我仲為佢退咗休?

我上網睇,報紙話佢差不多3千診金


珊瑚宮

積分: 107221


71#
發表於 19-2-13 15:03 |只看該作者
亞岩淨係做億萬富豪都夠皮。
玩具萬歲!


公爵府

積分: 26549


70#
發表於 19-2-13 13:26 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-13 11:19
唔係,其實我問咗幾個人,自己又戚下,所以有幾個心水,得出下列醫生

陳徳茂(我自己揾嘅,諗住瑪麗支援 ...

陳文岩而家咁貴咩
佢好多年㗎啦喎,我仲為佢退咗休?


公爵府

積分: 26549


69#
發表於 19-2-13 13:25 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-13 00:09
要换腎才找亞陳



珊瑚宮

積分: 107221


68#
發表於 19-2-13 12:53 |只看該作者
吾记得講。養和如長時間诊症。講到吾捨得走。收2500
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


67#
發表於 19-2-13 12:36 |只看該作者
個人意見。我不喜女医生(公院遇到無計)大多小氣黑面情绪化
要私症绝不女医生。但在Q E我又遇过二三個好好的腎女医生

另腎病有多款。不用洗腎换腎者. 都係驗血食药監察。或间中照下野。無乜可做(但要運動加介口)

如係我。未去腎科断过症。我会去養和。

起碼設備好高手林立。只係比普通私院稍貴一点。驗血照野一條龍。診金吾算貴 断好症才决定下步点行

養和医生及技術員及儀器。非一般二打六可比。二打六医生好難插針入養和
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


66#
發表於 19-2-13 11:38 |只看該作者
本帖最後由 fitfish 於 19-2-13 11:41 編輯

李富强林萬斐。你预診金600至1000咁上下(問姑娘)有FD介绍的可能有友情價。但如你講成個幾二個钟。咁就吾知啦
唐糖诊金1200左右。覆診1000左右(加7O元驗尿)有糖尿吉埋手指加200
這三個绝不海鲜價




玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


65#
發表於 19-2-13 11:25 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-13 11:21
李開正?還有執業嗎?
上纲睇过 法國有他的名
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


64#
發表於 19-2-13 11:24 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-13 11:20
無,但我知佢係教授級勁人
未必收新症 但吾贵 診金1200


玩具萬歲!


水晶宮

積分: 50467


63#
發表於 19-2-13 11:21 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-13 10:31
幾乎忘记我都抽過腎組織。十幾年前 腎科医生轉介法國医院。由李開正医生抽

聞說他曾是瑪丽抽組織高手

李開正?還有執業嗎?


水晶宮

積分: 50467


62#
發表於 19-2-13 11:20 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-13 10:06
你FD仲有無介紹余宇康比你?

無,但我知佢係教授級勁人


水晶宮

積分: 50467


61#
發表於 19-2-13 11:19 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-13 09:52
你個護士朋友是否比左一堆医生名你?你吾知点简?

唔係,其實我問咗幾個人,自己又戚下,所以有幾個心水,得出下列醫生

陳徳茂(我自己揾嘅,諗住瑪麗支援同設備好,醫生又係教授。同埋希望日後如要轉政府,排返瑪麗會比較好,有曬資料)

李富強係我爸爸求診時醫生介紹,亦係呢個內科醫生寫介紹信叫我們找腎科

林萬斐係一個以前喺醫院做RN嘅朋友介紹

唐國隆係我上網睇到佢好似係之前瑪嘉烈主管?家下私人執業。

李教授當然係勁啦,不過瑪麗好遠,我又唔知家下爸爸情況係咪即時要找教授級人馬

李富強、林萬斐同唐國隆都係中環,相對近d,但我怕私人執業海鮮價好貴

陳文岩暫不考慮,因3000起跳太貴了

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo