夫婦情感

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   5


大宅

積分: 2766


1#
發表於 19-2-15 16:26 |只看該作者
五星期前同C6話買英國樓。其實已經傾得7788,佢話想用佢名。我話無問題,結婚簽個紙。佢答應。到簽紙前一日佢同我講啲好白痴既原因話唔想簽紙:例如話咁樣簽紙好無謂,話佢唔重視張紙,又話想簽紙係浪漫既事,唔應該為左唔信任而簽紙。佢自己打去取消左簽紙。我嬲得滯話咁唔買樓啦!我已經打埋去agent話唔要層樓啦!agent叫我諗清楚啲先,兩日後先再覆佢。
而C6喺呢兩日有哄返我,我心軟,同agent講話所有野繼續吧!而我有同C6講再約多次簽紙,佢都答應左,點知到簽紙嗰日又反口。我好失望我心裡都唔信呢個男人,所以我提出層樓用返我名啦!但係佢又話我唔信佢。對我好冷淡到而家。


禁止訪問

積分: 255


131#
發表於 19-2-21 23:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2766


130#
發表於 19-2-21 22:25 |只看該作者
mini1204 發表於 19-2-21 11:49
咁如果唔止一樣野; 你咪趁呢個機會要好好諗下呢個人, 你是否仲要同佢一齊.
愈講愈多野, 你只會愈來愈睇佢 ...

我比人搬左去公海


大宅

積分: 2766


129#
發表於 19-2-21 15:04 |只看該作者
PrettyWife2013 發表於 19-2-21 14:25
咁可唔可以寫你地兩個名啊? 你都保障返一半,另一半當係買個信任,keep住感情。就算到時發生咪事都唔可以 ...

佢而家話唔需要喎


男爵府

積分: 5729


128#
發表於 19-2-21 14:25 |只看該作者
咁可唔可以寫你地兩個名啊? 你都保障返一半,另一半當係買個信任,keep住感情。就算到時發生咪事都唔可以未得你同意下賣


男爵府

積分: 9796


127#
發表於 19-2-21 14:09 |只看該作者
莎拉公主 發表於 19-2-21 10:12
I like you , 你係唯一一個會問我佢平時係一個點既人! 那首先其實佢對家庭係一百個percent付出嘅 佢係會做 ...

既然婚姻張紙簽唔簽都無咩所謂,層樓寫邊個名又有咩所謂呢?我地永遠都唔會分開,咁寫返我個名啦,有咩好計較呢

P.S.成日打正旗號唔相信婚姻,其實就唔想負責任居多


大宅

積分: 2766


126#
發表於 19-2-21 13:06 |只看該作者
mini1204 發表於 19-2-21 12:03
唔好買唔好煩

從來唔好用錢去測試人, 一定輸. 我最evil我一定跪低.

多謝你


子爵府

積分: 11574


125#
發表於 19-2-21 12:58 |只看該作者
莎拉公主 發表於 19-2-15 16:46
佢而家用緊冷戰令我難受

佢唔簽紙,你俾咗錢佢買埋樓,你一定絕對比依家冷戰更難受千萬倍


分分鐘,買完樓就會消失


別墅

積分: 702


124#
發表於 19-2-21 12:07 |只看該作者
你真係唔好心軟,唔好比佢用軟硬功哄到! 一個真係愛你既男人都唔會想你蝕底...明明$$又你出...名又佢...咩道理。 如果唔係迫切性...直頭唔好買...當咩事冇發生過~


翡翠宮

積分: 79228


123#
發表於 19-2-21 12:03 |只看該作者
莎拉公主 發表於 19-2-21 11:56
呢層我都有諗過, 我亦都試過執曬嘢話同佢講我唔需要靠你喇,我自己有錢怕咩啫,我大可以同啲小朋友自己生活, ...



唔好買唔好煩

從來唔好用錢去測試人, 一定輸. 我最evil我一定跪低.

成件事抹左佢. 佢再講你話唔買唔想因為一層樓失去你 (攞下分先...)



大宅

積分: 2766


122#
發表於 19-2-21 12:02 |只看該作者
mini1204 發表於 19-2-21 11:51
唔買又得唔得?
錢袋係自己度, 唔洗亦唔會無啦啦唔見左
維持現狀

真有智慧。


大宅

積分: 2766


121#
發表於 19-2-21 11:58 |只看該作者
mini1204 發表於 19-2-21 11:51
唔買又得唔得?
錢袋係自己度, 唔洗亦唔會無啦啦唔見左
維持現狀

阿婆好少咁樣諗嘢法,敬佩敬佩


大宅

積分: 2766


120#
發表於 19-2-21 11:56 |只看該作者
mini1204 發表於 19-2-21 11:49
咁如果唔止一樣野; 你咪趁呢個機會要好好諗下呢個人, 你是否仲要同佢一齊.
愈講愈多野, 你只會愈來愈睇佢 ...

呢層我都有諗過, 我亦都試過執曬嘢話同佢講我唔需要靠你喇,我自己有錢怕咩啫,我大可以同啲小朋友自己生活,但係冷靜落嚟之後就去諗,人邊度有完美, 佢係老土啲孤寒啲尖酸刻薄啲,其外其他都好好 佢亦都同我講,如果你要搵一個完美嘅男人,係唔會搵到㗎,你呢世都只會無限loop結婚生仔又離婚。


翡翠宮

積分: 79228


119#
發表於 19-2-21 11:51 |只看該作者
莎拉公主 發表於 19-2-21 11:23
你肯定係男人嚟㗎 其實你講嗰啲嘢我哋已經幾個月前已經 溝通緊 心平氣和講過嘈又嘈過 但係都係 ...


唔買又得唔得?
錢袋係自己度, 唔洗亦唔會無啦啦唔見左
維持現狀

我唔係男人, 我只係一個阿婆



翡翠宮

積分: 79228


118#
發表於 19-2-21 11:49 |只看該作者
莎拉公主 發表於 19-2-21 11:25
其實除咗呢單之外,層樓仲有啲插曲令到我唔信佢嘅


咁如果唔止一樣野; 你咪趁呢個機會要好好諗下呢個人, 你是否仲要同佢一齊.
愈講愈多野, 你只會愈來愈睇佢唔順眼. 關係舜間崩潰



大宅

積分: 2766


117#
發表於 19-2-21 11:25 |只看該作者
mini1204 發表於 19-2-21 10:28
咁我覺得真係要攤開黎講; 2個做左夫妻咁多年; 有咩唔可以講?
你有背景佢亦有; 大家都有恐懼,
有D女人將韓 ...

其實除咗呢單之外,層樓仲有啲插曲令到我唔信佢嘅


大宅

積分: 2766


116#
發表於 19-2-21 11:23 |只看該作者
mini1204 發表於 19-2-21 10:28
咁我覺得真係要攤開黎講; 2個做左夫妻咁多年; 有咩唔可以講?
你有背景佢亦有; 大家都有恐懼,
有D女人將韓 ...

你肯定係男人嚟㗎 其實你講嗰啲嘢我哋已經幾個月前已經 溝通緊 心平氣和講過嘈又嘈過 但係都係冇個結果。 佢覺得我威脅緊佢我又何嘗唔係覺得佢隨時會走咩。 咁兩個都唔讓步咪變囉,咁咪寫返我名, 而家又話我唔信佢唔寫佢名嬲咗我到而家, 咁你要人讓步你都要做啲嘢畀人睇,人哋先信你,做都唔做就要求人哋寫層樓落你名。 其實真係睇下邊個愛邊個多啲。 感性上寫佢名冇問題但係理性叫我唔好


男爵府

積分: 8220


115#
發表於 19-2-21 11:01 |只看該作者
莎拉公主 發表於 19-2-15 16:41
我。

你出錢用佢個名?唔好傻啦,最多埋唔買,夫妻都不外如是。佢連紙都唔簽,好明顯心有屎啦
做人,5好難为自己


翡翠宮

積分: 79228


114#
發表於 19-2-21 10:28 |只看該作者
莎拉公主 發表於 19-2-21 10:16
講多樣其實我之前已經瀨過一次嘢,我同對上嗰個partner 又係喺關係入面我信佢,跟住有啲嘢落咗佢名賣咗之 ...


咁我覺得真係要攤開黎講; 2個做左夫妻咁多年; 有咩唔可以講?
你有背景佢亦有; 大家都有恐懼,
有D女人將韓劇當真; 以為男人愛你就咩都得你講咩都yes
呢D, 初戀或者無咩history既單純男人, 可能都work (到時可能又嘈佢係媽寶)

有過去既人; 無可能一D諗法都無

男人都係人, 佢會有恐懼亦會有窒礙,

係佢眼中, 可能係老婆你會唔會用層樓黎要脅我簽名? 我平時既表現你睇唔到我係咩人?

大家心平氣和傾, 將你既過去同憂慮講比佢聽, 唔好保留
橫掂最差就係分開; 打哂底你仲有咩好驚?




大宅

積分: 2766


113#
發表於 19-2-21 10:16 |只看該作者
mini1204 發表於 19-2-21 09:15
只係討論樓主個 case 吾好拉到到冥王星咁遠。人人經歷吾同,好多時討論點到要即止,無需要 chur

樓主,非 ...

講多樣其實我之前已經瀨過一次嘢,我同對上嗰個partner 又係喺關係入面我信佢,跟住有啲嘢落咗佢名賣咗之後佢唔畀返錢我。

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo