自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   10


公爵府

積分: 28408

2025勳章蛇年勳章


1#
發表於 19-2-17 17:38 |只看該作者
琴日睇王祖賢咁慘個post,我先知佢都被人包養過,真係唔係幾信佢睇落好硬浄,男仔頭性格,雖然講嘢較寸,但演技好好,做<金枝玉葉>時好正


已刪除用户

積分: 3065


150#
發表於 19-2-21 09:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9201


149#
發表於 19-2-20 10:49 |只看該作者
Jane1983 發表於 19-2-17 21:27
幾年前訪問,有提過袁同岳一齊的時候,有次去karaoke定咩夜店,袁嫌有個waitress無禮貌而嬲。岳叫個waitres ...

好賤


珍珠宮

積分: 40429


148#
發表於 19-2-20 10:46 |只看該作者
QUEEN314 發表於 19-2-20 10:31
回覆 bik1229 的帖子

當曰報警我響現場,我高佢2 班但吾識佢

港姐冠軍來講,佢形象最差兼冇觀眾緣。




伯爵府

積分: 15099


147#
發表於 19-2-20 10:31 |只看該作者
回覆 bik1229 的帖子

當曰報警我響現場,我高佢2 班但吾識佢
件事係佢自己同傳煤老作囉


禁止訪問

積分: 26752


146#
發表於 19-2-20 00:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28408

2025勳章蛇年勳章


145#
發表於 19-2-19 22:30 |只看該作者
bosch 發表於 19-2-19 16:11
樓主你係真唔知定係扮唔知等人爆料?
我睇咗JM既留言,先知咁多人被包養,仲有開燈熄燈價,真係大開眼界


子爵府

積分: 12134

牛年勳章


144#
發表於 19-2-19 22:26 |只看該作者
sochui 發表於 19-2-18 00:10
張智x不介意,真好野

X2


子爵府

積分: 12310


143#
發表於 19-2-19 22:12 |只看該作者
LL1999 發表於 19-2-19 16:32
女方話不是包養, 係拍拖, 佢係志雲飯局果度講
之後有記者問番 CHI LAM, 佢話只可以說, 識得靚靚太遲,



子爵府

積分: 14285


142#
發表於 19-2-19 22:09 |只看該作者
LL1999 發表於 19-2-19 16:32
女方話不是包養, 係拍拖, 佢係志雲飯局果度講
之後有記者問番 CHI LAM, 佢話只可以說, 識得靚靚太遲,

假到爆


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


141#
發表於 19-2-19 22:06 |只看該作者
可能有好多嘢大家都仲未知添,娛樂圈本身就好亂


伯爵府

積分: 19020

牛年勳章


140#
發表於 19-2-19 22:00 |只看該作者
syne403 發表於 19-2-19 14:34
原來被人包養先練出演技

唔係!係有時要被人包養至有機會有角色俾你發揮演技。


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


139#
發表於 19-2-19 21:54 |只看該作者

回覆樓主:

人家話係拍拖而唔係被包呀!


侯爵府

積分: 21306


138#
發表於 19-2-19 21:52 |只看該作者
rosaki 發表於 19-2-18 13:41
咪係!我又係成日咁諗!

你信輪迴的話,每一世的你都係你,好似打機,每一條命都係你,但每一條命都覺得前一條命唔關自己事。


珍珠宮

積分: 44781

畀面勳章


137#
發表於 19-2-19 21:44 |只看該作者
bik1229 發表於 19-2-18 10:43
呢兩個高學歷,一定唔洗做G,係把口直,10A係冇樣比人話佢無資格。

那些年的港姐,紅日嫂, 中信媛和青雲 ...

青雲嫂我覺得佢係知識既靚好耐看


侯爵府

積分: 21306


136#
發表於 19-2-19 21:42 |只看該作者
kikiwo 發表於 19-2-18 12:18
佢兩公婆上大陸d恩愛真人show真係假到不得了

點睇得出係假?


男爵府

積分: 9487


135#
發表於 19-2-19 21:22 |只看該作者
LL1999 發表於 19-2-19 16:32
女方話不是包養, 係拍拖, 佢係志雲飯局果度講
之後有記者問番 CHI LAM, 佢話只可以說, 識得靚靚太遲,
不是包養


伯爵府

積分: 19765

2018復活節勳章


134#
發表於 19-2-19 21:20 |只看該作者
syne403 發表於 19-2-17 17:38
琴日睇王祖賢咁慘個post,我先知佢都被人包養過,真係唔係幾信佢睇落好硬浄,男仔頭性格,雖然講嘢 ...

me too


水晶宮

積分: 58492


133#
發表於 19-2-19 21:05 |只看該作者
LL1999 發表於 19-2-19 16:32
女方話不是包養, 係拍拖, 佢係志雲飯局果度講
之後有記者問番 CHI LAM, 佢話只可以說, 識得靚靚太遲,

做富豪女朋友,會被富豪照顧,我們俗語叫包。
佢解釋得好。


男爵府

積分: 8371


132#
發表於 19-2-19 17:35 |只看該作者
bik1229 發表於 19-2-18 13:33
本帖最後由 bik1229 於 19-2-18 13:33 編輯

招呼大陸富豪。

單親港姐?思奇姐?

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo