潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   4


別墅

積分: 553


1#
發表於 19-2-27 00:23 |只看該作者

另外心水想要81 or m8色,你地覺得邊隻好睇?



大宅

積分: 1926


27#
發表於 19-2-27 20:08 |只看該作者
Crackers 發表於 19-2-27 20:02
佢哋不定時返,我上星期日去聽到有人問picotin, 佢哋話冇 ,不過嗰日就有toolbox 20 同lindy special stra ...

真係有點運氣


別墅

積分: 585


26#
發表於 19-2-27 20:03 |只看該作者
junic 發表於 19-2-27 19:49
Picotin 18 special strap 要幾多錢?

26400

點評

wcpcelia    發表於 19-3-4 11:39


別墅

積分: 585


25#
發表於 19-2-27 20:02 |只看該作者
junic 發表於 19-2-27 19:48
我都搵緊Picotin 18,element 仲有嗎?

佢哋不定時返,我上星期日去聽到有人問picotin, 佢哋話冇 ,不過嗰日就有toolbox 20 同lindy special strap,所以得閒就要巡吓。


大宅

積分: 1926


24#
發表於 19-2-27 19:49 |只看該作者
Crackers 發表於 19-2-27 19:26
係呀,個picotin仲要係special strap,所以一定要早去,我上次係12點幾去。
...

Picotin 18 special strap 要幾多錢?


大宅

積分: 1926


23#
發表於 19-2-27 19:48 |只看該作者
Crackers 發表於 19-2-27 17:50
Picotin 18 同 garden party 30

我都搵緊Picotin 18,element 仲有嗎?


別墅

積分: 553


22#
發表於 19-2-27 19:30 |只看該作者
Crackers 發表於 19-2-27 19:26
係呀,個picotin仲要係special strap,所以一定要早去,我上次係12點幾去。
...

好喇 我去睇下喇 thankyou!!


別墅

積分: 585


21#
發表於 19-2-27 19:26 |只看該作者
cobe0822 發表於 19-2-27 17:55
甘你真係好好彩 色又岩 size又岩

係呀,個picotin仲要係special strap,所以一定要早去,我上次係12點幾去。


別墅

積分: 553


20#
發表於 19-2-27 17:55 |只看該作者
Crackers 發表於 19-2-27 17:50
Picotin 18 同 garden party 30

甘你真係好好彩 色又岩 size又岩


別墅

積分: 585


19#
發表於 19-2-27 17:50 |只看該作者
cobe0822 發表於 19-2-27 17:01
個2個係咩袋?

Picotin 18 同 garden party 30


別墅

積分: 553


18#
發表於 19-2-27 17:01 |只看該作者
Crackers 發表於 19-2-27 16:59
Lindy唔洗配㗎,佢有就可以買,有時佢哋未必放出黎,elements 嗰度都係我同SA講想要乜袋,佢就check機睇吓 ...

個2個係咩袋?


別墅

積分: 585


17#
發表於 19-2-27 16:59 |只看該作者
cobe0822 發表於 19-2-27 16:47
香港我睇好多都話lindy不用配貨。我睇下先
謝謝你呀

Lindy唔洗配㗎,佢有就可以買,有時佢哋未必放出黎,elements 嗰度都係我同SA講想要乜袋,佢就check機睇吓有冇,結果兩個都有

點評

wcpcelia    發表於 19-3-4 11:39


別墅

積分: 553


16#
發表於 19-2-27 16:47 |只看該作者
Crackers 發表於 19-2-27 16:40
本帖最後由 Crackers 於 19-2-27 16:43 編輯

我諗係好似香港咁要配貨先買到靚袋,不過我聽呢度D姊妹講 ...

香港我睇好多都話lindy不用配貨。我睇下先
謝謝你呀


別墅

積分: 585


15#
發表於 19-2-27 16:40 |只看該作者
cobe0822 發表於 19-2-27 16:09
哈哈(emoji)另外呢 我想問下啲代購成日話啲飾物個啲係配貨價?其實姐係點,你知嗎?
...

本帖最後由 Crackers 於 19-2-27 16:43 編輯

我諗係好似香港咁要配貨先買到靚袋,不過我聽呢度D姊妹講喺歐洲買袋唔洗配貨,所以我都唔係好清楚。或者係配貨的話言出可以指定要乜袋,如果就咁walk-in 就冇得揀,either take it or leave it?

配貨價即係冇賺你咁多錢?


別墅

積分: 553


14#
發表於 19-2-27 16:09 |只看該作者
Crackers 發表於 19-2-27 15:49
希望你快D買到心水靚袋

哈哈(emoji)另外呢 我想問下啲代購成日話啲飾物個啲係配貨價?其實姐係點,你知嗎?


別墅

積分: 553


13#
發表於 19-2-27 16:02 |只看該作者
Crackers 發表於 19-2-27 15:49
希望你快D買到心水靚袋



別墅

積分: 585


12#
發表於 19-2-27 15:49 |只看該作者
cobe0822 發表於 19-2-27 15:39
好的 謝謝你希望買到喇
Hermes 真係好睇彩數

希望你快D買到心水靚袋


別墅

積分: 585


11#
發表於 19-2-27 15:48 |只看該作者
cobe0822 發表於 19-2-27 15:41
你係買左幾錢呀?好似加左價

61900


別墅

積分: 553


10#
發表於 19-2-27 15:41 |只看該作者
Crackers 發表於 19-2-27 15:37
你咁講又好似真係冇見過M8 lindy 有 ghw 喎。我早排喺sogo 買的。
你可以試吓elements,我試過在elements ...

你係買左幾錢呀?好似加左價


別墅

積分: 553


9#
發表於 19-2-27 15:39 |只看該作者
Crackers 發表於 19-2-27 15:37
你咁講又好似真係冇見過M8 lindy 有 ghw 喎。我早排喺sogo 買的。
你可以試吓elements,我試過在elements ...

好的 謝謝你希望買到喇
Hermes 真係好睇彩數

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo