夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 167


1#
發表於 19-2-28 14:49 |只看該作者
生活喺一個傳統家庭,父母都希望可以自己傳宗後代,但現在發現自己新結婚的老婆身體健康情況下不會生B機會,自從那天開始就對我說不如離婚,不會要求什麼回報,早點去找一個新的女人,但唔想得她,畢竟由相識相戀到上年結婚現在十年了,說沒有感情基礎是騙你的,她日後的生活如何?很想去做個補償,但她不望報,唉


珍珠宮

積分: 32599


55#
發表於 19-3-8 12:24 |只看該作者
一嚿大番薯 發表於 19-2-28 17:29
講乜嘢屋企傳統吖,你父母想你生,如果你真係堅愛你老婆,你會撐佢囉,然後大家慢慢接受無小朋友嘅生活,根 ...

講得好!
想有一下代無錯,但做男人唔該有返個膊頭,唔好賴三賴四
唔好推卸責任、扮晒無奈,話自己受壓於父母傳統觀念
如果你決心要同老婆一生一世,你就唔會將老婆不育問題講比屋企人知
你會自動同屋企人講無打算生小朋友,唔會令老婆咁難堪,老婆亦唔洗比你屋企人責怪不育
樓主你唔好扮委屈啦
明明最慘係你老婆,因為身體狀況不育比你厭棄



子爵府

積分: 12610


54#
發表於 19-3-8 11:57 |只看該作者
好多時女人無得生會被飛,但男人無得生女人會繼續留在男人身邊。


子爵府

積分: 12610


53#
發表於 19-3-8 11:49 |只看該作者
如果無得生係你,我估你父母對你老婆好過你對佢


別墅

積分: 534


52#
發表於 19-3-8 02:13 |只看該作者
一嚿大番薯 發表於 19-2-28 17:29
講乜嘢屋企傳統吖,你父母想你生,如果你真係堅愛你老婆,你會撐佢囉,然後大家慢慢接受無小朋友嘅生活,根 ...

講得好啱 樓主今本就想生 如果你真係愛你老婆 根本唔會在意


大宅

積分: 1034


51#
發表於 19-3-6 20:49 |只看該作者
Torveny 發表於 19-2-28 14:49
生活喺一個傳統家庭,父母都希望可以自己傳宗後代,但現在發現自己新結婚的老婆身體健康情況下不會生B機會 ...


有冇想過搵代母??
其實都是錢的問題, 你老婆身體欠佳, 可以嘗試搵代母處理


侯爵府

積分: 20750

BK Milk勳章


50#
發表於 19-3-3 02:43 |只看該作者
如果你足夠有錢就代孕。


大宅

積分: 1926


49#
發表於 19-3-2 04:07 |只看該作者
離婚吧啦你跟本就當你老婆係生仔機器,無得生就唔要佢,放生佢比佢搵個愛佢嘅人,唔係愛佢因爲佢可以生仔。重有而家無得生又唔係你,講到自己好慘,最慘係你老婆。


複式洋房

積分: 301


48#
發表於 19-3-2 03:17 |只看該作者
10年青春呀,想比幾多贍養費呀?無價的


大宅

積分: 1555


47#
發表於 19-3-2 00:29 |只看該作者
掉返轉頭,如果係你自己生唔到又如何?自私男,你好快啲走離開個家,男人至 cheap 都係你!


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


46#
發表於 19-3-2 00:03 |只看該作者
快d放生你老婆搵過件母豬幫你生夠一打啦廢柴


水晶宮

積分: 50467


45#
發表於 19-3-1 20:45 |只看該作者
你老婆唔收贍養費?即係你同意左離婚?


珍珠宮

積分: 49821


44#
發表於 19-3-1 19:47 |只看該作者
日子耐左,你就吾會愛佢,男人就糸咁,不如快快斬纜,揾過第二個啦!


男爵府

積分: 6332


43#
發表於 19-3-1 19:41 |只看該作者
搵第二個女人生吧,你都唔想到你呢代絕後吧


大宅

積分: 4848


42#
發表於 19-3-1 18:37 |只看該作者
rodona333 發表於 19-3-1 17:49
本帖最後由 rodona333 於 19-3-1 17:59 編輯

樓主,係傳統家庭下,有問題生唔到個位係你,要不要同父母 ...

唉!男人老狗婆婆媽媽解釋啫係……?


大宅

積分: 2423


41#
發表於 19-3-1 17:49 |只看該作者
一嚿大番薯 發表於 19-2-28 17:29
講乜嘢屋企傳統吖,你父母想你生,如果你真係堅愛你老婆,你會撐佢囉,然後大家慢慢接受無小朋友嘅生活,根 ...

本帖最後由 rodona333 於 19-3-1 17:59 編輯

樓主,係傳統家庭下,有問題生唔到個位係你,要不要同父母斷絕關係呢???去同父母交代,即同老婆離婚比幸福她,祝福她同另一男人生B,老實D,因為你不夠愛老婆。。可須人開解,認衰便是


複式洋房

積分: 253


40#
發表於 19-3-1 17:40 |只看該作者
Torveny 發表於 19-2-28 14:49
生活喺一個傳統家庭,父母都希望可以自己傳宗後代,但現在發現自己新結婚的老婆身體健康情況下不會生B機會 ...

如果你話係自己好想要BB都情有可原
但為「傳統」就好奇怪
如果傳統要你做唔想做嘅事你都會做?
守傳統對邊個有好處?


複式洋房

積分: 380


39#
發表於 19-3-1 16:50 |只看該作者
多餘。。你係唔知點做,因為自己嫌棄老婆生唔到仔,但又唔想做衰人同人離婚!
生唔到小朋友絕對不是籍口,可能係遺憾,但絕對不會致離婚,因為愛一個人不會介意呢D!
其實咁想生仔,一早應該check 啦!


珍珠宮

積分: 46012

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


38#
發表於 19-3-1 16:41 |只看該作者


水晶宮

積分: 51137


37#
發表於 19-3-1 16:37 |只看該作者

回覆樓主:

賴晒父母~
你自己咪又想生~講到被迫咁~
你老婆先需要人開解!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo